Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=діти з порушеннями зору<.>
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-31 
1.
22.3р10
Д 36


    Дереглазова, Н. М.
    Сучасні вимоги до уроку фізики в школах для дітей із порушенням зору [Текст] / Н. М. Дереглазова // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 11/12. - С. 41-47
ББК 22.3р10
Рубрики: Уроки фізики--діти з особливими потребами
фывфывфыв:
діти з порушеннями зору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.102.13
Б 44


    Белянцева, Л. В.
    Конспект занятия для детей с нарушениями зрения по формированию элементарных математических представлений на тему "Увлекательная прогулка в лесу" [Текст] / Л. В. Белянцева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 5. - С. 56-58. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.102.13
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Дошкільна освіта--корекційна робота

   Росія--дошкільна освіта
фывфывфыв:
діти з порушеннями зору -- формування математичних навичок -- корекційні заняття -- конспект занять
Аннотация: Наводиться конспект занять для дітей з порушеннями зору, основна мета якого удосконалювати уміння дошкільнят усно рахувати, закріпляти уявлення про геометричні фігури, розвивати зорову і слухову увагу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.3(4Укр)
Ш 70


   
    Шлях до знань дітям зі зниженим зором // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 28. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.3(4Укр)
Рубрики: Інклюзивна освіта--семінари фахівців
   Діти з особливими потребами--навчання

фывфывфыв:
діти з порушеннями зору -- адаптовані тестові завдання -- ресурсні центри -- пріоритети -- діти з вадами зору
Аннотация: Інформація про роботу семінару за темою "Шлях до знань дітям зі зниженим зором", який відбувся 12 червня 2014 р. в рамках реалізації проектів за напрямами "Пристосування процедур і завдань тестування ЗНО до потреб абітурієнтів з глибокими порушеннями зору" та "підтримка інклюзивного навчання дітей з вадами зору". Семінар організовано громадським об'єднанням незрячих фахівців "реаресурс" за сприяння МОН України.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74.100.58
К 64


    Кондратенко, Наталія.
    Бабусю й дідуся я поважаю, їм завжди допомогаю [Текст] : конспект заняття до Міжнародного дня людей літнього віку для дітей з порушеннями зору / Н. Кондратенко, Л. Єпик // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 4. - С. 58-61
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
фывфывфыв:
люди похилого віку -- сценарії свят для дошкільників -- діти з порушеннями зору


Доп.точки доступа:
Єпик, Людмила

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74.100.58
К 64


    Кондратенко, Наталія.
    Бджоли-трудівниці - пасічника помічниці [Текст] : конспект заняття для дітей п’ятого року життя з порушенням зору / Н. Кондратенко, С. Романенко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 6. - С. 66-70.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
фывфывфыв:
діти з порушеннями зору


Доп.точки доступа:
Романенко, Світлана

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
373.2
З-78


    Зозуля, Віта.
    Діти з особливими освітніми потребами [Текст] : подолання упередженого ставлення / В. Зозуля // Психолог. - 2017. - N 19/20. - С. 75-82.
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
упереджене ставлення -- діти з особливими освітніми потребами -- діти з порушеннями зору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Кривцунова, О. В.
    Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору [Текст] / О. В. Кривцунова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 4–6. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Діти з особливими потребами--соціальна адаптація
фывфывфыв:
тифлопедагогіка -- соціальна адаптація -- екскурсії -- позаурочний відпочинок -- діти з порушеннями зору -- учні з особливими освітніми потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Дереглазова, Н. М.
    Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору [Текст] / Н. М. Дереглазова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 7–8.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
уроки -- індивідуальний підхід -- офтальмологічні рекомендації -- діти з порушеннями зору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Троцюк, Г. І.
    Зорово-мовні вправи в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями зору [Текст] / Г. І. Троцюк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 14–20 : фот., мал. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційно-розвивальна робота
фывфывфыв:
профілактика зорових порушень -- розвиток мовлення -- корекційна робота -- діти з порушеннями зору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
Шифр: ДзОП-1/2018/9
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 9
Содержание:
Фісун, Т. В. На допомогу вчителеві, який працює з учнями із порушенням зору / Т. В. Фісун. - С.2–6 : фот.
фывфыв: діти з порушеннями зору, методи навчання, фізкультхвилинки
Жаботинський, П. М. Формування мовленнєвої компетентності учнів-логопатів під час занять лікувальною фізкультурою : [у статті описано напрями лікувальної фізкультури, подано приклади занять ЛФК з учнями-логопатами "Школа м’яча" й "У пошуках козацьких клейнодів"] / П. М. Жаботинський. - С.7–12 : фот.
фывфыв: учні-логопати, лікувальна фізкультура
Степанчук, О. І. Пошиття спідниці з клинів : урок трудового навчання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. І. Степанчук. - С.13–16. - Бібліогр.: 4 назви. : фот.
фывфыв: уроки трудового навчання, учні з легкою розумовою відсталістю, комбіновані уроки
Мірошник, Л. А. Доброта і дружба – подарунок долі : психолого-логопедичне заняття для учнів 3–5-х класів / Л. А. Мірошник, І. М. Казачинська. - С.17–18.
фывфыв: розвиток мовлення, збагачення словникового запасу, взаємодопомога
Кропива, О. І. Овочі : заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору / О. І. Кропива. - С.19–21 : мал., фот.
фывфыв: психогімнастика, зорове навантаження
Козачук, О. Р. Галявина страху : заняття з профілактики тривожності дітей старшого дошкільного віку / О. Р. Козачук. - С.22–23 : фот.
фывфыв: емоційні стани, профілактика фобій, виховання оптимізму
Вербівська, Л. М. Тотожне перетворення виразів з коренями : конспект уроку з алгебри у 8-му класі для дітей із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська. - С.24–25 : мал.
фывфыв: уроки алгебри, діти із затримкою психічного розвитку
Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.26–31 : фот.
фывфыв: розвиток особистості дитини, корекція мовлення, розвиток творчої діяльності
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.


    Фісун, Т. В.
    На допомогу вчителеві, який працює з учнями із порушенням зору [Текст] / Т. В. Фісун // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 2–6 : фот.
фывфывфыв:
діти з порушеннями зору -- методи навчання -- фізкультхвилинки
Аннотация: У статті подано метод. рек. щодо методів навчання дітей з порушеннями зору, вимог до письмового приладдя, що використовують під час навчання діти; завдання для проведення уроків, гімнастичні вправи для очей.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
Шифр: ДзОП-1/2019/4
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 4
Содержание:
Дерев’янко, О. О. Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко. - С.2–6. - Бібліогр.: 11 назв.
фывфыв: навчальна компетентність, навчальна діяльність, діти з порушеннями зору
Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко. - С.7–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фото.
фывфыв: логопедична допомога, мовленнєві порушення, логопедична робота
Куст, С. М. Частини мови : [презентовано розробку уроку української мови у 5-му класі для дітей з легкою розумовою відсталістю] / С. М. Куст. - С.10–12. : фото.
фывфыв: українська мова, уроки, діти з легкою розумовою відсталістю
Свириденко, О. В. У лісі : [розробка уроку читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.13–14.
фывфыв: читання, дислексія, розробки уроків
Коваленко, Г. І. Рослини поля : [міститься конспект уроку з природознавства для учнів 7-го класу з порушеннями інтелекту] / Г. І. Коваленко. - С.15–20. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл.
фывфыв: природознавство, розробки уроків, діти з порушеннями інтелекту
Кучерява, О. В. Дроби, що дорівнюють одиниці. Розв’язування задач на рух : [презентовано конспект уроку з математики для учнів 4-го класу з інклюзивним навчанням] / О. В. Кучерява. - С.21–24. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл.
фывфыв: математика, розробки уроків, інклюзивне навчання
Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування в спеціальних ЗСО : [презентовано технологічні карти для використання на уроках в спеціальних закладах середньої освіти. Призначені для учнів 8–9 класів з легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабляк. - С.25–30. : табл.
фывфыв: технологічні карти, технологія приготування, діти з легкою розумовою відсталістю
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.


    Дерев’янко, О. О.
    Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність [Текст] : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 2–6. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--формування ключових компетентностей
фывфывфыв:
навчальна компетентність -- навчальна діяльність -- діти з порушеннями зору -- молодші школярі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
316.61
К 55


    Кобильченко, В.
    Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 64–75 : рис. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--соціалізація дітей
фывфывфыв:
адаптивність -- соціальна адаптація -- адаптаційний потенціал -- молодші школярі -- порушення зору -- діти з порушеннями зору -- шкільна дезадаптація -- адаптованість -- поліфакторна депривація -- рефлексивна активність -- ресурсний підхід -- соціалізація дітей
Аннотация: Розкрито сутність та функції адаптаційного потенціалу особистості як внутрішнього чинника успішної соціальної адаптації молодших школярів із порушеннями зору. Розроблено та презентовано модель адаптаційного потенціалу особистості. Теоретично обгрунтовано його структуру.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.


    Костенко, Тетяна.
    Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація [Текст] / Т. Костенко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 60-67. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
фывфывфыв:
психодіагностика -- діти з порушеннями зору
Аннотация: Висвітлено проблему діагностики дітей із порушеннями зору, що пов’язана зі специфікою підготовки діагностичного матеріалу індивідуально для кожної дитини залежно від зорового діагнозу. Визначено важливе значення адаптації (модифікації) діагностичного матеріалу в контексті якісного та ефективного навчання дітей із порушеннями зору як у спеціальних закладах так і загальноосвітніх з інклюзивною формою навчання. Проаналізовано стан діючих, стан розроблення та адаптації (модифікації) діагностичних методик в закладах освіти на сьогодні. Піднято питання розроблення єдиного переліку діагностичних методик обстеження дітей з різною патологією зору з відповідними вимогами та рекомендаціями. Запропоновано вимоги до стимульного матеріалу методик, до організації і проведення обстеження дітей із порушеннями зору, представлено пам’ятку особливостей зорового приймання при порушеннях зору, яку можна використовувати не лише при проведенні діагностики, а й під час написання висновків та рекомендацій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.


    Гладун, Ольга
    Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання

фывфывфыв:
робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінги для педагогів ЗДО -- семінар-практикум -- інклюзивне освітнє середовище
Аннотация: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
Шифр: ДзОП-1/2020/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2020г. N 5 (65)
Содержание:
Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.2–9.
Другие авторы: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник
фывфыв: когнітивна, емоційно-вольова сфера, розвиток мовлення, розвиток психомоторики
Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко. - С.10–15. - Бібліогр.: 13 назв.
фывфыв: компетентнісний підхід, діти з порушеннями зору, інтерактивні методи роботи
Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.16–17.
фывфыв: діти з легкою розумовою відсталістю, корекційно-виховне заняття, казки
Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху : [наведено рек. для роботи з учнями, які мають вади слуху] / Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко. - С.18.
фывфыв: діти з вадами слуху, мовленнєве спілкування, індивідуальний підхід
Бойко, О. П. Життя диких тварин узимку : заняття з розвитку мовлення для дітей 4-го року навчання: [розробка заняття мета якого: розширити й узагальнити знання дітей про тварин лісу] / О. П. Бойко. - С.19–20.
фывфыв: логопедія, заняття з розвитку мовлення, ставлення до природи
Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв.
фывфыв: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, часові поняття
Марла Раньян : [розповідь про Марлу Раньяну – сліпу американську олімпійську спортсменку з бігу] / О. Жданова. - С.24.
фывфыв: сліпа спортсменка, олімпійська спортсменка з бігу, Марла Раньян
Незвичайний художник Крісті Браун : [розповідь про Крісті Брауна – унікального ірландського письменника та художника з ДЦП / Д. С. Гінчук. - С.25.
фывфыв: ірландський художник, дитячий церебральний параліч, Крісті Браун
Єна, Я. М. Василь Королів-Старий казка "Хуха-Моховинка" : урок української літератури для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку з укр. літ. з використ. міжпредмет. зв’язків (географія, образотворче мистецтво) за творчістю Василя Короліва-Старого] / Я. М. Єна. - С.26–29. - Бібліогр.: 2 назви.
фывфыв: діти з легкою розумовою відсталістю, міжпредметні зв’язки, казки
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.


    Дерев’янко, О. О.
    Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 10–15. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
компетентнісний підхід -- діти з порушеннями зору -- інтерактивні методи роботи -- молодший школяр -- спеціальна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.


    Виноградова, С. В.
    Бережи час, бо він минає, а не вертає! [Текст] : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 21–23. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
діти з порушеннями зору -- корекційне заняття -- часові поняття


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
Шифр: ДзОП-1/2020/6
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2020г. N 6 (66)
Содержание:
Косаренко, О. В. Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано алгоритм та особливості індивідуальної психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також діагностичний інструментарій для роботи з дітьми із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.2–3.
фывфыв: діти із синдромом Дауна, індивідуальна психодіагностична робота, практичний психолог
Безкоровайна, Л. М. Ростуть кущики в садочку : конспект корекційного заняття для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію, сенсорні та просторові вміння, тактильні відчуття; продовжувати збагачувати уявлення дітей про рослинний світ] / Л. М. Безкоровайна. - С.4–6.
фывфыв: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, рослинний світ
Арутюнян, В. В. Казковий калейдоскоп, або пошуки рукавички : сценарій корекційно-розвивального свята для учнів 1–2-х класів із порушеннями опорно-рухового апарату та мовлення: [розробка заняття мета якого: узагальнити знання учнів про українські народні казки; розвивати мовленнєві комунікативні навички – емоційну виразність монологічного та діалогічного мовлення] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька. - С.7–10.
фывфыв: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, корекційно-розвивальне свято, діти з порушеннями мовлення
Безкоровайна, Л. М. Про своє здоров’я дбай змалечку : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію; формувати елементарні знання про здорове, правильне харчування] / Л. М. Безкоровайна. - С.11–12.
фывфыв: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, здорове харчування
Досінчук, О. В. Транспорт : конспект групового заняття з корекції мовлення для учнів 1-го класу з тяжкими порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття для учнів початкової школи] / О. В. Досінчук. - С.13–16.
фывфыв: логопедичне заняття, корекція мовлення, діти з тяжкими порушеннями мовлення
Дудко, С. А. Магазин : конспект групового заняття з розитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу: [розробка логопедичного заняття мета якого: автоматизувати вимову звуку [б] у складах та словах у позиції відкритого та закритого складу, між голосними; закріпити правильну артикуляцію звука в складах, словах, словосполученнях, читати слова] / С. А. Дудко. - С.17–19.
фывфыв: логопедичне заняття, вимова звука, правильна артикуляція
Кажуть : сценарій свята для учнів початкових класів із порушеннями опорно-рухового апарату / Г. В. Коротецька, В. В. Арутюнян. - С.20–24.
фывфыв: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, діти із порушеннями мовлення, церебральним паралічем, дитино
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.25–31.
фывфыв: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-31 
 
Статистика
за 27.08.2024
Число запросов 76506
Число посетителей 682
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя