Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=заняття-гра<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
74.102.26
Д 17


    Даніч, І.
    Умій дружити - не будеш тужити : тренінгове заняття-гра для дітей середньої групи [Текст] / Ірина Даніч // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.26
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   Дошкільна освіта--заняття

фывфывфыв:
соціальне виховання -- моральне виховання -- заняття-гра -- тренінгове заняття -- дружба дітей
Аннотация: Подано приклад заняття для середньої групи, мета якого - розвивати мислення, мовлення, увагу дітей; виховувати дружелюбність; сприяти забезпеченню психофізичного комфорту малят, відчуття захищеності; формувати соціально-комунікативну компетентність; учити дітей виражати своє ставлення до інших різними способами; формувати уявлення про те, що кожна людина - унікальна і гідна поваги.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Оголь, Тетяна
    Клопоти маленьких мишенят : заняття-гра для дітей раннього віку [Текст] / Тетяна Оголь // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--ігрові методи
фывфывфыв:
ранній вік -- сенсорний розвиток -- дидактична гра -- рухлива гра -- заняття-гра
Аннотация: Подано розробку заняття-гри для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати вчити дітей слухати і розуміти мовлення дорослого, звернене до них, виконувати прості словесні доручення; створити умови для розгортання предметних дій та символічних ігрових ситуацій; формувати вміння використовувати в іграх набутий життєвий досвід та будувати нескладний ігровий сюжет; збагачувати досвід дітей різноманітними сенсорними враженнями; залучати до сенсорних дидактичних ігор; розвивати з'язне мовлення, мислення та ін.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 155744
Число посетителей 1352
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя