Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=комунікативний підхід<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: ПП1/2005/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2005г. N 2
Содержание:
Зарубінська, І. Б. Синдром набутої безпорадності та його профілактика в студентів у процесі викладання іноземної мови / І. Б. Зарубінська. - С.42-48.
фывфыв: типи поведінки студентів
М’ясоїд, П. А. Категорія практики у психології / П. А. М’ясоїд. - С.77-89.
фывфыв: практика і теоретизація у психології, самопізнання, психолог-практик
Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі / О. М. Вєтохов. - С.89-97.
фывфыв: особистісний підхід, гуманістичний підхід, комунікативний підхід
Грибенюк, Г. С. Мотиви в структурі саморегуляції суб’єкта / Г. С. Грибенюк. - С.98-105.
Кривонос, І. В. Місце національного характерусеред інших етнопсихологічних понять / І. В. Кривонос. - С.105-116.
Пилипенко, Н. М. Вплив кризи професійного становлення на саморозвиток особистості / Н. М. Пилипенко. - С.116-126.
фывфыв: я-концепція
Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
371.315.025/.026:371.695:81'243
П 30


    Петренко, І. Г.
    Рольова гра на уроках як елемент комунікативного підходу до вивчення іноземної мови / І. Г. Петренко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 10. - С. 2-5. - Бібліогр.: 20 назв.
УДК
Рубрики: Ігри--рольові ігри--іноземна мова
фывфывфыв:
іноземна мова -- навчання -- ігри -- рольові ігри -- уроки -- комунікативний підхід -- учні -- етапи гри -- форми проведення гри
Аннотация: У статті розкривається доцільність використання рольових ігор на уроках іноземної мови. Запропоновано форми проведення та етапи рольової гри.


Имеются экземпляры в отделах:
нмк іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
371.123(477)
Ш 68


    Шлапак, І. А.
    Твір-роздум [Текст] / І. А. Шлапак // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 30-32. - Бібліогр.: с. 32.
УДК
Рубрики: Вчителі--вчительський щоденник
фывфывфыв:
англійська мова -- вчительський щоденник -- вчителі -- комунікативний підхід -- навчання -- комунікативні ігри
Аннотация: У статті подано роздуми вчителя про принципи та методи навчання іноземної мови.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)

Найти похожие

4.


    Фарина, О. З.
    Комунікативний підхід до навчання англійської мови в спеціалізованій школі з поглибленим її вивченням [Текст] / О. З. Фарина // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 22/23. - С. 7-24. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--спеціалізована школа
   Англійська мова--поглиблене вивчення

   позакласна робота--англійська мова

фывфывфыв:
поглиблене навчання -- комунікативний підхід -- комунікативна компетенція -- спеціалізована школа -- комунікативно-зорієнтоване навчання -- монологічне мовлення -- діалогічне мовлення -- читання англійською мовою -- письмо -- аудіювання -- говоріння -- позакласна робота
Аннотация: Комунікативний підхід до навчання іноземної мови стимулює мовленнєву діяльність учнів та створює сприятливі умови для активного й невимушеного спілкування. В учнів розвивається розуміння того як іноземна мова використовується для комунікації. За комунікативного підходу до вивчення англійської мови учні самостійно підбирають необхідні мовні та мовленнєві засоби, адекватні наміру співрозмовника комунікативній ситуації.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)

Найти похожие

5.
81.43.21-90
Р 59


    Рогова, І. Я.
    Формування та моніторинг граматичних навичок мовлення через використання інформаційних технологій [Текст] / І. Я. Рогова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Іноземна мова--граматичні навички--мовлення

фывфывфыв:
вчителі англійської мови -- підготовка вчителів -- інформаційні технології -- комунікативний підхід -- творчий підхід -- комп’ютерні навчальні програми -- автоматизовані навчальні курси -- навчальні тестові програми
Аннотация: Використання автоматизованих навчальних курсів з іноземної мови для оптимізації процесу оволодіння іншомовним спілкуванням та виконання великої кількості тестових навчальних завдань допоможе студентам (майбутнім вчителям іноземної мови) усвідомити правила, повторити їх у системі та нових зв'язках, сприятиме формуванню вмінь і навичок користуванню мовним матеріалом на належному рівні.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)

Найти похожие

6.
81.43.21-90
Ф 95


    Фурсевич, З. А.
    Психолого-педагогічні умови формування комунікативних навичок у першокласників [Текст] / З. А. Фурсевич // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 2-5. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Іноземні мови--початкова школа
фывфывфыв:
комунікативні навички у перщокласників -- комунікативний підхід -- принцип комунікативності -- іншомовне спілкування -- комунікативний метод
Аннотация: Комунікативний підхід - це творчий підхід у навчанні іноземної мови. У першому класі навчально-психологічний потенціал дитини відкритий для творчості та сприйняття вчителя як прикладу для наслідування та поваги. Перспективність комунікативного підходу навчання іноземної мови першокласників полягає в тому, що він передбачає високу готовність учнів до успішної діяльності в різних сферах.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)

Найти похожие

7.
81.43.21-90
Г 15


    Галіч, А. В.
    Розвиток комунікативних навичок із використанням інтерактивних технологій на уроках / А. В. Галіч // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 31. - С. 2-7. - Бібліогр.: 27 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--інтерактивні технології
   Викладання англійської мови в школі--інтерактивні методи

фывфывфыв:
інтерактивні технології -- комунікативні навички -- комунікативна культура -- комунікативний підхід -- інтерактивне навчання -- мовленнєві ситуації -- мозковий штурм -- уроки англійської мови
Аннотация: Подано приклади завдань з англійської мови з використанням інтерактивних методів начання.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
88.5
Л 64


    Лифинцев, Дмитрий Валентинович.
    Социальна поддержка как психологический феномен / Д. В. Лифинцев, А. Б. Серых, А. А. Лифинцева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 105-117. - Библиогр.: 40 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--соціальна підтримка
фывфывфыв:
соціальна підтримка -- міжособистісні відносини -- соціальні зв’язки -- соціальна адаптація -- соціальна взаємодія -- стрес -- емоційна підтримка -- заохочення -- порада -- дружнє спілкування -- практична допомога -- соціальний підхід -- психологічний підхід -- комунікативний підхід -- соціальні мережі -- стрес-буферна модель -- модель головного ефекту -- чуйність -- чутливість -- комплементарність підтримки -- конгруентність підтримки -- доступність підтримки
Аннотация: Здійснено теоретичний аналіз феномену соціальної підтримки як механізму міжособистісної взаємодії, який забезпечує емоційне та фізичне благополуччя людини. Розглянуто зміст сучасних зарубіжних концепції, які вивчають даний феномен. Охарактеризовано принципи доступності, комплементарності та конгруентності соціальної підтримки.


Доп.точки доступа:
Серых, Анна Борисовна; Лифинцева, Алла Александровна

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
373.5.016:811.111]:371.321.1:001.895
С 71


    Спічко, Вікторія.
    Використання рольової гри при навчанні діалогічного мовлення на уроках англійської і німецької мов у середніх класах загальноосвітньої школи / В. Спічко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 6. - С. 9-20. - Бібліогр.: 16 назв.
УДК
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--середня школа
   Німецька мова--методика викладання--середня школа

фывфывфыв:
діалогічне мовлення -- рольові ігри -- комунікативний підхід -- уроки -- сюжетно-рольові ігри -- іншомовне спілкування
Аннотация: Автор статті зазначає, що рольова гра – це одна із складових частин комунікативних прийомів. Вона розвиває здатність школяра вільно володіти мовою, сприяє взаєморозумінню тощо.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
81.2-9
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Професійна компетентність учителя початкової школи в сучасних умовах розвитку освіти / В. Буренко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 6. - С. 23-27. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--молодша школа
фывфывфыв:
іноземна мова -- початкова школа -- компетентнісний підхід -- пізнавальна активність -- комунікативний підхід
Аннотация: Автор статті зазначає, що учителям іноземної мови у початкових класах необхідно вміти працювати над розвитком сприймання школярів, адже у процесі навчально-пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку важливе значення має саме розвиток процесу сприймання.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
373.3.016:821.161.2]:371.32
С 13


    Савченко, О.
    Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української літератури--розуміння літературних творів
фывфывфыв:
літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа
Аннотация: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
373.5.016:811.161.2]:371.31
Я 64


    Яновицька, Н.
    Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах / Наталія Яновицька // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 42–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--вправи
фывфывфыв:
українська мова -- граматичні навички -- граматичні вправи -- граматична система -- граматичний матеріал -- мовні вправи -- мовленнєві вправи -- комунікативний підхід -- мовленнєві уміння
Аннотация: Стаття присвячена проблемі навчання української мови на основі комунікативного підходу в початкових класах із національними мовами викладання. Вивчення граматики української мови як державної вимагає уважного ставлення вчителя до етапу засвоєння граматичного матеріалу й підбору відповідних видів граматичних вправ як основи для формування мовленнєвих умінь.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 24.06.2024
Число запросов 25762
Число посетителей 592
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя