Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=методологічні підходи<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
78
Б 11


    Бірюкова, Тетяна.
    Методологічні підходи до дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів / Т. Бірюкова // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 8. - С. 31-33. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки--документно-комунікаційний інститут
фывфывфыв:
методологічні підходи -- системний підхід -- системно-діяльнісний підхід -- структурно-функціональний підхід
Аннотация: У статті охарактеризовані методологічні положення, які є основою дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів. Проаналізовано значення для аналізу методологічних підходів: системного, системно-діяльнісного, структурно-функціонального.


Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74.59(4УКР)
К 61


    Колос, Катерина Ростиславівна.
    Методологічні підходи до розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 24-27. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.59(4УКР)
Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання
фывфывфыв:
комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- післядипломна педагогічна освіта -- заклад післядипломної педагогічної освіти -- методологічні підходи -- інформаційно-комунікаційні технології
Аннотация: У статті обгрунтовано необхідність розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. На теоретичному рівні здійснено аналіз таких напрямків наукових досліджень, як: діалектика, теорія розвитку особистості, філософія освіти, дидактика, навчання дорослих, середовище закладу післядипломної педагогічної освіти, електронне навчання, що складає основу розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.204
Л 64


    Литвинова, С. Г.
    Етапи, методологічні підходи та принципи розвитку хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / С. Г. Литвинова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.204
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--інноваційний розвиток
фывфывфыв:
хмарні обчислення -- комплементарне середовище -- методологічні підходи -- навчальне середовище
Аннотация: У статті здійснено аналіз теорій розвитку загальноосвітнього навчального закладу, особистості учня, навчального середовища, хмарних обчислень та хмаро орієнтованого навчального середовища, як комплементарного до ЗНЗ.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
15
Н 34


    Проворова, Євгенія Михайлівна.
    Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу [Текст] / Є. М. Проворова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти". - С. 49-55
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Праксеологія
   Підготовка майбутніх вчителів музики

фывфывфыв:
майбутній учитель музики -- методологічні підходи -- системно-холістичний контекст -- системний підхід -- компетентнісний підхід -- праксеологічний підхід


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

5.


    Гречаник, О. Є.
    Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. Є. Гречаник // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--виховання в ЗНЗ--методологічні підходи
фывфывфыв:
організація виховного процесу -- виховна діяльність -- методологічні підходи -- системний підхід -- комплексний підхід -- особистісно зорієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- аксіологічний підхід -- культурологічний підхід -- акмеологічний підхід -- рефлексивний підхід -- синергетичний підхід


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Верменич, Ярослава.
    Соціокультурна динаміка регіонального розвитку України [Текст] : методологічні підходи дослідження / Я. Верменич // Народна творчість та етнологія : Національна академія наук України, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського, Міжнародна асоціація українських етнологів. - 2021. - N 1. - С. 16-30. . - ISSN 0130-6936
Рубрики: Історія України--окремі місцевості--дослідження регіонального розвитку
фывфывфыв:
історична регіоналістика -- соціокультурні трансформації -- методологічні підходи -- регіональна аналітика -- регіональний розвиток
Аннотация: У статті висвітлюються методологічні підходи до аналізу соціокультурних трансформацій просторового розвитку України в історичній ретроспективі. Нове бачення регіону як суб’єкта політики спричинило істотне переосмислення всієї системи регіоналізації і зосередження уваги на створенні комплексних інтегральних методологічних підходів, що перебувають «на стику» природничих і соціогуманітарних дисциплін. У фокусі уваги авторки – історія колонізаційних процесів, міграцій, ретроспективні дослідження територіальної організації, функції кордонів, особливості життя в зонах погранич, символи ментальності та культурної пам’яті на місцях.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 442
Число посетителей 111
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя