Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=методологія педагогіки<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.


    Перминова, Л. М.
    Предметность обучения как проблема дидактики: методологичний анализ / Л. М. Перминова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 18-25 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2:71
Рубрики: Педагогіка--методологія--культурологічний підхід
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
фывфывфыв:
педагогіка -- методологія педагогіки -- культурологічний підхід -- системний підхід -- дидактика -- проблеми дидактики -- інтеграція -- предметність навчання
Аннотация: Про осмислення педагогічної сутності предметності навчання.
Об осмыслении педагогической сущности предметности обучения.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74в2: 71
Г 23


    Гатальський, В. Д.
    Культурно-образовательное пространство как социально-педагогическая система / В. Д. Гатальський // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 25-29. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 71
Рубрики: Культура--культурно-освітній простір
   Педагогіка--методологія--культурно-освітній простір

   Росія
фывфывфыв:
культура -- педагогіка -- методологія педагогіки -- культурно-освітній простір -- особистисть -- саморозвиток -- виховання -- цілі виховання
Аннотация: У статті розглядається феномен культурно-освітнього простору.
В статье рассматривается феномен культурно-образовательного пространства.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
71
Т 19


    Тарантей, В. Л.
    Исследования в области межкультурного образования / В. Л. Тарантей // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 117-121 . - ISSN 0869-561X
ББК 71 + 74в2: 71 + 74е(4Пол)л + 74.03(4Пол)-8 + 74.65
Рубрики: Культура--культурологія--педагогічна культурологія--монографії
   Педагогіка--методологія--міжкультурна педагогіка

   Педагогіка--етнопедагогіка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Польща--Освіта. Педагогіка
фывфывфыв:
культура -- культурологія -- історія педагогіки Польщі -- методологія педагогіки -- міжкультурна педагогіка -- міжкультурна освіта -- регіональна освіта -- етнопедагогіка -- педагогічна культурологія -- педагогічні наукові організації -- педагогічні наукові дослідження -- монографії з педагогічної культурології
Аннотация: Про наукові дослідження , яки проведені відомим польським ученим Єжи Нікіторовичем в галузі міжкультурної освіти.
О научных исследованиях, проведённых известным польским учёным Ежи Никиторовичем в области межкультурного образования.


Доп.точки доступа:
Нікіторович, Єжі (доктор педагогічних наук, професор, ректор Белостокского університету (м. Білосток, Республіка Польща).) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
87
Г 70


    Горшкова, В. В.
    Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79 . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 74.в55
Рубрики: Філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Росія--Освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів
Аннотация: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога.
В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.


    Щербаков, Р. Н.
    Мы все вышли из школы Иоффе / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 105-112. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 22.3(2Рос)г-8 + 74.03(2Рос)-8
Рубрики: фізики Росії--Історія педагогіки Росії--персоналії--Росія
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- навчання і виховання молоді -- наукові школи -- попупяризація наукових знань
Аннотация: Про видатного російського фізика, творця наукової школи А. Ф. Йоффе (1880-1960).
О выдающемся российском физике, создателе научной школы А. Ф. Иоффе (1880-1960).


Доп.точки доступа:
Йоффе, Абрам Федорович (російський фізик, академік (1920), віце-президент АН СРСР (1926–1929; 1942–1945), творець наукової школи, лауреат Державних премії (1942, 1961), Герої Соціалістичної Праці (1955) ; 1880-1960) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74в5
Б 81


    Бондаревская, Е. В.
    Гуманитарная методология науки о воспитании / Е. В. Бондаревская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в5
Рубрики: Педагогіка--методологія--гуманітарна методологія--розробка теорії виховання
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- гуманітарна методологія -- педагогічна антропологія -- розробка теорії виховання -- онтологічний підхід до виховання -- гуманістична філософія -- філософська антропологія
Аннотация: У статті розкриваються особливості гуманітарної методології при розробці теорії виховання.
В статье раскрываются особенности гуманитарной методологии при разработке теории воспитания.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74в4
К 26


    Карпов, А. О.
    Метод научных иследований vs метод проектов / А. О. Карпов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в4
Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес у педагогіці
   навчання--метод проектів

   Навчання--метод наукових досліджень

фывфывфыв:
методологія педагогіки -- науково-дослідний процес у педагогіці -- метод наукових досліджень -- метод проектів -- пошукове пізнання -- пізнавальна діяльність -- дослідницьке навчання
Аннотация: У статті дається стисле поняття про метод наукових досліджень, який становить інноваційний інструмент сучасної "педагогіки знань".
В статье даётся краткое понятие о методе научных исследований, который составляет инновационный инструмент современной "педагогики знаний".


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
87.7
Д 43


    Дзуцев, Э. С.
    О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.7 + 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці
   Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці

фывфывфыв:
філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості
Аннотация: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.
В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.


    Филонов, Г. Н.
    Ценностные смыслы понимания / Г. Н. Филонов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 11-16 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в05
Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогічна наука й суспільство
   Психологія--педагогічна психологія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
фывфывфыв:
педагогіка -- методологія педагогіки -- педагогічна наука й суспільство -- психологія -- педагогічна психологія
Аннотация: У статті зроблена спроба показати діяльнісні функції феномена розуміння і подолання його дефіциту в сучасному соціумі.
В статье предпринята попытка показать деятельностные функции феномена понимания и преодоления его дефицита в современном социуме.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74в3
П 52


    Полонский, В. М.
    Терминологические игры и их последствия / В. М. Полонский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 111-116 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в3 + 78
Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- наукова термінологія у педагогіці -- науково-педагогічна інформація -- бібліотекознавство -- УДК -- рубрикатори
Аннотация: У статті розглядається вплив термінології на теорію і практику освіти.
В статье рассматривается влияние терминологии на теорию и практику образования.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.


    Муранова, Наталія.
    Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів / Н. Муранова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 17-22 : табл. - Бібліогр.: 24 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 22.1р10
Рубрики: Фізико-математична підготовка--старшокласники
   Кафедра вищої математики

фывфывфыв:
методологія педагогіки -- фізико-математична підготовка -- технічний університет
Аннотация: У статті представлено провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З'ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання у технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
88.4
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Проблемы психолого-педагогических наук в ХХІ в. / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 3-16. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.8 + 74в2:88
Рубрики: педагогічна психологія
   Педагогіка--методологія

фывфывфыв:
психологія -- педагогічна психологія -- педагогіка -- методологія педагогіки
Аннотация: У статті аналізується сучасний стан системи освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
74в4
П 27


    Перминова, Л. М.
    Методологический контур экспериментальной дидактики / Л. М. Перминова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 17-24. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в4
Рубрики: Педагогіка--методологія
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- дидактика -- експериментальна дидактика
Аннотация: Про визначення методологічного контуру експериментальної дидактики


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
72.4(2Рос)
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 3-16 . - ISSN 0869-561X
ББК 72.4(2Рос) + 74.04(2Рос)р4
Рубрики: Наука--атестація кадрів
   Педагогіка--методологія

   Освіта--організація освіти--наукові кадри--підготовка

фывфывфыв:
наука -- наукові кадри -- підготовка наукових кадрів -- атестація наукових кадрів -- кваліфікація науковців -- методологія педагогіки -- методологічна позиція -- наукові дослідження -- якість наукових досліджень -- теми досліджень -- результати досліджень -- наукові публікації -- дисертації
Аннотация: У статті визначені недоробки у справі атестації наукових кадрів з педагогічних і психологічних спеціальностей та намічені шляхи їх усунення.
В статье обозначены недоработки в деле аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям и намечены пути их устранения.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
32
Е 72


    Ермаков, Д. С.
    Информационная компетентность в информационном обществе / Д. С. Ермаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 26-30. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 32 + 73 + 74в052
Рубрики: Техніка--технічні науки--обчислювальна техніка--комп’ютерізація освіти
   Інформатизація освіти

   Педагогіка--методологія--інформаційно-комунікативні технології--застосування

фывфывфыв:
технічні науки -- ікомп’ютерізація -- методологія педагогіки -- педагогіка й науково-технічний прогрес -- інформаційна компетентність -- нформаційно-комунікативні технології (ІКТ) -- ІКТ -- ІКТ в освіті -- застосування інформаційно-комунікативних технологій -- застосування ІКТ в освіті
Аннотация: Запропоновано систему освітніх результатів в області роботи з інформацією та застосування інформаційно-комунікативних технологій.
Предложена система образовательных результатов в области работы с информацией и применения информационно-коммуникативных технологий


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.
74в052
К 78


    Краснов, В. И.
    Теоретические основания системы обучения инновационному проектированию / В. И. Краснов, Р. Г. Каменский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 39-44. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052
Рубрики: Педагогіка--методологія--інноваційне проектування
   Освіта--інновації

фывфывфыв:
методологія педагогіки -- нноваційне проектування в освіті -- суб’єкти інноваційної діяльності
Аннотация: У статті викладені теоретичні та методологічні основи навчання проектної діяльності суб'єктів інноваційної освіти.
В статье изложены теоретические и методологические основы обучения проектной деятельности субъектов инновационного образования.


Доп.точки доступа:
Каменский, Р. Г.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.


    Фролов, А. А.
    Идея свободы и целесообразности в теории педагогики А. С. Макаренко / А. А. Фролов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 87-96. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Укр)-8
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
фывфывфыв:
історія педагогіки -- методологія педагогіки -- педагогічні системи -- педагоги-новатори -- макаренкознавство -- принципи свободи у вихованні
Аннотация: Педагогіка А. С. Макаренка та її методологія характеризуються в контексті ідей свободи та доцільності у порівнянні з іншими концепціями педагогіки.
Педагогика А. С. Макаренко и её методология характеризуются в контексте идей свободы и целесообразности в сравнении с другими концепциями педагогики.


Доп.точки доступа:
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.
74в052
Л 17


    Лазарев, В. С.
    Направления и задачи совершенствования инновационной деятельности в образовании / В. С. Лазарев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 2-13. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052
Рубрики: Педагогіка--методологія--інноваційна діяльність
   Освіта--інновації

   Росія--освіта--федеральні державні освітні стандарти
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- інноваційна діяльність у педагогіці
Аннотация: У статті обгрунтовується необхідність підвищення здатності освітніх установ до розвитку як умови ефективного введення нових стандартів освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

19.
87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Викладання історії в школі--зміст навчання

   Педагогіка--методологія

   Навчання--зміст навчання

   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні
Аннотация: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.
74в05
Ш 16


    Шадриков, В. Д.
    Образование, власть и общество в эпоху роста культуры знаний / В. Д. Шадриков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 125-126 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в05
Рубрики: Педагогіка--методологія
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- педагогіка і суспільство -- культура знань
Аннотация: Про монографію О. О. Карпова "Образовательный институт, власть и общество в єпоху роста культуры знаний. - СПб., 2013,.- 260 с.". Книга "присвячена дослідженню конфліктних зон і становленню освітнього інституту суспільства, «працюючого» на знаннях. Дан аналіз соціокогнітивний особливостей суспільства, що живе в епоху зростання культури знань, як у частини особистості, що включається до сфери виробництва знань, так і щодо нових економічних кластерів, що вибудовуються на основі епістеміческіх спільнот."


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 23.05.2024
Число запросов 53656
Число посетителей 1476
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя