Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=освітня парадигма<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
74.04(4Укр)
Ф 42


   
    Феномен інновацій [Текст] // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 13(липень). - С. 3-6
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Виховання особистості
   Інновації в школі

   Вища освіта--інновації

   методична допомога вчителям Ніжина

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
освітня парадигма -- громадянські навички -- гра та праця


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74
З-91


    Зуєв, В.
    Криза освіти: український контекст [Текст] / В. Зуєв, В. Зуєва // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 2. - С. 7-13.
ББК 74
Рубрики: Освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
СИСТЕМА ОСВІТИ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ОСВІТНЯ ПАРАДИГМА -- БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА


Доп.точки доступа:
Зуєва, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Экз. 1 (Ч.З.№2) переплетен (см. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен

Найти похожие

3.


    Кузь, В. Г.
    Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74
Рубрики: Освіта--інновації
   нові педагогічні технології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
освітня парадигма -- суспільство знань -- інформаційне суспільство -- випускники шкіл ХХІ ст. -- інноваційна діяльність -- інновації в освіті
Аннотация: Сучасна освітня концепція спирається на такі новітні ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74.03(4УКР)
Л 64


    Литньова, Тамара.
    Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. XX ст. - початок XXI ст.) [Текст] / Т. Литньова // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2010. - N 2. - С. 68-72.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991
   Зміст освіти

   Педагогічні дослідження

фывфывфыв:
освітня парадигма -- історико-педагогічні дослідження


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74.58
Б 11


    Біда, Олена.
    Пошук ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ / О. Біда, Л. Прокопенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 8-10. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--якість вищої освіти
   Якість вищої освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
едукаційний процес -- освітня парадигма -- педагогічний досвід -- менеджмент -- музеї-лабораторії -- освітні послуги
Аннотация: У статті розкриваються шляхи забезпечення зростання якості освітніх послуг, реалізації завдань модернізації едукаційного процесу, впровадження інноваційних технологій навчання в ННІ педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва.


Доп.точки доступа:
Прокопенко, Людмила; \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

6.
74.03(4УКР)
П 78


   
    Проблеми дошкілля та початкової освіти у творчій спадщині В. О. Сухомлинського // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 47 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Дошкільна освіта в Україні

   Початкова освіта в Україні--історія, 20 ст. 2 пол.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
історія педагогіки -- дошкільна освіта -- проблеми дошкільної освіти -- початкова освіта -- проблеми початкової освіти -- дитиноцентризм -- освітня парадигма -- сучасна освітня парадигма -- читання -- педагогічні читання -- міжнародні педагогічні читання -- всеукраїнські педагогічні читання -- українські педагоги
Аннотация: Стаття присвячена ІV Міжнародним та ХVІІІ Всеукраїнським педагогічним читанням, темою яких були проблеми дошкілля та початкової школи.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Найти похожие

7.
74.24
К 43


    Кириленко, Світлана.
    Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку [Текст] / С. Кириленко // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 8-11.
ББК 74.24
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--моделювання діяльності
фывфывфыв:
модель -- освітня парадигма -- педагогічне моделювання -- постулати моделювання -- проектування -- педагогічний експеримент
Аннотация: У статті розглядаються теоретичні аспекти поняття “моделювання”, “педагогічна модель” у контексті розвитку ЗНЗ. Зроблено спробу створення його структури. Визначено мету, об’єкт, предмет педагогічного моделювання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
74.58
Д 13


    Давидов, П. Г.
    Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 109-115.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--категорія “освіта”--соціально-філософський феномен

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
освітня парадигма -- реформування освіти -- модернізація освіти -- університетська освіта -- філософія освіти -- категорія “освіта”
Аннотация: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 4333
Число посетителей 284
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя