Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=парадигма освіти<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
74
С 31


    Сенько, Ю. В.
    Профессиональный образ мира педагога и его педагогическая культура [Текст] / Ю. В. Сенько // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 2. - С. 63-68. . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: Вчитель
   Вчитель--професійний рівень--педагогічний досвід

фывфывфыв:
парадигма освіти -- педагогічна культура вчителя -- професійний образ світу педагога -- патернализм -- паттерн


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74в052
Т 36


    Тестов, В. А.
    Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти
Аннотация: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.


    Левітас, Ф. Л.
    Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 38-39.
ББК 74.200.5
Рубрики: Морально-етичне виховання--виховання історією
фывфывфыв:
сучасний учитель -- вчитель історії -- морально-етичне виховання -- парадигма освіти


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)

Найти похожие

4.
81.2Рос
М 71


    Мишатина, Н. Л.
    Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 21-28. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2Рос + 74в2: 81 + 74.268.1Рос
Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки--мовознавство
фывфывфыв:
мовознавство -- російська мова -- парадигма освіти -- ФДОС (ФГОС) -- освітні стандарти -- освітні програми -- процес навчання -- викладання мов в школі -- лінгвістика -- лінгвоконцептоцентрічна модель -- лингвоконцептоцентрическая модель -- підсумковий контроль знань -- російська культура -- базові концепти культури -- філософські тексти -- компетенція -- компетентність
Аннотация: У статті аналізується освітній і виховний потенціал філософських текстів в контексті проблеми перевірки мовного розвитку школярів. Представлено один із можливих способів вирішення проблеми підсумкового контролю з російської мови з опорою на лінгвоконцептоцентрічну модель.


Доп.точки доступа:
Цыбулько, И. П.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.04
К 53


    Книш, Інна.
    Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа [Текст] / І. Книш // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 42-49
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти --інформаційно-комунікаційні технології
фывфывфыв:
off-line освіта -- on-line освіта -- парадигма освіти -- філософія освіти
Аннотация: Показано, що невпровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій призвело сучасну освітню систему до кризи, а сама освіта стала наріжним камнем, який призвів до появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи та on-line освіти як мережі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
101:378
К 53


    Книш, Інна.
    Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини [Текст] / І. Книш // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 35-41.
УДК
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
класична освіта -- парадигма освіти -- латинофільський освітній напрям -- візантійсько-російський освітній напрям -- слов’яно-греко-латинський освітній напрям -- старообрядницький освітній напрям


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 26.06.2024
Число запросов 25770
Число посетителей 1182
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя