Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=політичний маркетинг<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Акімов, Д.
    Соціальний маркетинг : предмет і основні типи [Текстььь] / Д. Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - N1. - С. 186-203 . - ISSN 1563-3713
Рубрики: маркетинг
фывфывфыв:
соціальний маркетинг -- політичний маркетинг -- територіальний маркетинг


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
32(4Укр)
Т 65


   
    Трансформація політичних інститутів України: проблеми теорії і практики [Текст] : монографія / [Михальченко М. І., Рафальський О. О., Кучеренко І. М. та ін.] ; НАН України, Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса. - К. : ІПІЕНД ім. І. Ф. Кураса, 2016. - 440 с. - Бібліогр.: с. 404-437. - ISBN 978-966-02-8036-6 : 120.00 грн., 120.00 грн.
    Содержание:
Теоретико-методологічні засади дослідження процесів трансформації сучасних політичних інститутів України . - С .7-58
Трансформація інституту держави . - С .59-91
Взаємодія політичних інститутів та інститутів громадянського суспільства в Україні . - С .92-122
Виборчі процеси в Україні та їх вплив на трансформацію політичних інститутів . - С .123-142
Інститути влади та мас-медіа: моделі та механізми взаємодії . - С .143-178
Трансформація інститутів національної безпеки України . - С .179-242
Волонтерство як нова форма громадської активності . - С .243-277
Політичний маркетинг як чинник трансформації політичних інститутів України . - С .278-306
Історична пам’ять як чинник трансформації політичних інститутів та інститутів громадянського суспільства . - С .307-377
Трансформація політичних інститутів України в оцінках західних експертів (2013-2015 роки) . - С .378-399
ББК 66.3(4Укр)1
РУБ 32(4Укр)
Рубрики: Політика України--внутрішня політика
   Політика України--виборчі кампанії--соціально-психологічний аспект

   Громадянське суспільство України

фывфывфыв:
Парламенти -- виборчі процеси -- політичні інститути -- політичний маркетинг -- волонтерська робота -- історична пам’ять України


Доп.точки доступа:
Михальченко, Микола Іванович; Рафальський, Олег Олексійович; Кучеренко, Ірина Миколаївна; Шайгородський, Юрій Жанович; Національна Академія Наук України; Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса
Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 22.07.2024
Число запросов 110399
Число посетителей 1097
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя