Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=порушення зору<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
88.8
Я 14


    Яблан, Б.
    Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушением зрения / Б. Яблан, Н. Ханак, Н. Глумбик // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 36-44. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Кафедра психології

   вікова психологія дитини

фывфывфыв:
модель психічного -- діти -- порушення зору


Доп.точки доступа:
Ханак, Н.; Глумбик, Н.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74.100
О-31


    Овденко, Тетяна.
    Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору / Т. Овденко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 52-59.
ББК 74.100
Рубрики: Дефектологія--корекційна педагогіка--діти з вади зору
   Діти з особливими потребами--порушення зору

фывфывфыв:
порушення зору -- мовленнєві вади -- логопедична робота -- обстеження звуковимови -- картинки із зображеннями предметів -- логопедичне обстеження -- дидактичні вправи
Аннотация: Матеріал статті про організацію логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку які мають порушення зору.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
373.3.016:796]:371.31
Ч-75


    Чорна, Н.
    Інтегрований урок з інтерактивними методами навчання, 4 клас / Наталія Чорна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 50–52. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки
   Початкова школа--навчання--інтерактивні технології

фывфывфыв:
інтегровані уроки -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивні технології -- вправи для очей -- порушення зору -- початкова школа -- 4 клас
Аннотация: У статті представлено розробку інтегрованого уроку з фізичної культури: "Спортивний клуб Фізкультуркіна", "Гострий зір" та інтегрованого курсу "Основи здоров’я": "Щоб очі добре бачили. Практична робота. Комплекс вправ для очей" з використанням інтерактивних технологій для учнів початкової школи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
316.61
К 55


    Кобильченко, В.
    Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 64–75 : рис. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--соціалізація дітей
фывфывфыв:
адаптивність -- соціальна адаптація -- адаптаційний потенціал -- молодші школярі -- порушення зору -- діти з порушеннями зору -- шкільна дезадаптація -- адаптованість -- поліфакторна депривація -- рефлексивна активність -- ресурсний підхід -- соціалізація дітей
Аннотация: Розкрито сутність та функції адаптаційного потенціалу особистості як внутрішнього чинника успішної соціальної адаптації молодших школярів із порушеннями зору. Розроблено та презентовано модель адаптаційного потенціалу особистості. Теоретично обгрунтовано його структуру.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Кобильченко, Вадим.
    Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 46-59. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
фывфывфыв:
зір -- зорові функції -- зоровий аналізатор -- зорове сприймання -- порушення зору
Аннотация: Встановлено, що в процесі пізнання навколишнього світу найважливіша роль належить зору, а саме – зоровому сприйманню. Зір також є засобом спілкування між дитиною й батьками, іншими дорослими і дітьми, спілкування з навколишнім світом. З’ясовано, що відсутність зовнішніх впливів або ж їх істотне обмеження (сенсорна депривація), змінює нормальне співвідношення біологічних, психологічних і соціальних чинників у психічному розвитку дітей. Доведено, що порушення зору в дитини можуть викликати значні утруднення в процесі її розвитку, навчання й виховання. Обґрунтовано, що проблема пошуку оптимальних методів і засобів навчання та виховання дітей з аномаліями зору тісно пов’язана з розумінням психофізіологічних механізмів, що лежать в основі відповідного дефекту. Встановлено, що порушення зорового аналізатора і його провідних шляхів негативно позначається на формуванні у дитини психіки й складних психічних процесів, а згодом – і на розвитку особистості загалом.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
376-056.262(477)
Д 58


    Довгополова, К.
    Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку / Катерина Довгополова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 31–38. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
діти з порушеннями зору -- психомоторний розвиток -- психолого-педагогічна оцінка -- психомоторний розвиток -- порушення зору -- діти раннього віку
Аннотация: Розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки психомоторного розвитку незрячих дітей віком від 3 місяців до 3 років.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 23960
Число посетителей 704
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя