Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=професори<.>
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.
378(4Укр)
П 84


   
    Професори Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: 1944-2009 [Текст] : Біобібліографічний довідник / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова ; За заг ред. В. П. Андрущенка ; укл.: Г. І. Волинка, О. С. Падалка , Л. Л. Макаренко. - 2-е вид. доп. і перероб. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - 407 с. - (Вчені НПУ імені М. П. Драгоманова) (До 175-річчя НПУ імені М. П. Драгоманова). - 83.04 грн.
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)


Доп.точки доступа:
Андрущенко, Віктор Петрович \ред.\; Волинка, Григорій Іванович \сост.\; Падалка, Олег Семенович \сост.\; Макаренко, Л. Л. \сост.\; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова; \о нем\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
378(4Укр)
В 67


   
    Волинський національний університет імені Лесі Українки [Текст] : [ювілейне видання до 70-річчя університету] / Волинський національний університет імені Лесі Українки ; упоряд. А. Митко. - Луцьк : ВНУ імені Лесі Українки, 2010. - 246 с. : фотоіл. - ISBN 978-966-361-529-5 : 25.00 грн.
    Содержание:
Історичний нарис
Ректори
Почесні професори та доктори
Міжнародні зв’язки
Інститути та факультети
Структурні підрозділи
Волинь, краса моя
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: вищі навчальні заклади України--альбоми


Доп.точки доступа:
Митко, Антоніна \упоряд.\; Волинський національний університет імені Лесі Українки \о нем\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

3.
378(4Укр)
П 84


   
    Професори Волинського національного університету імені Лесі Українки [Текст] : [ювілейне інформаційно-презентаційне видання до 70-річчя університету] / Волинський національний університет імені Лесі Українки ; упоряд.: А. В. Цьось, Н. М. Сірук, С. В. Турчик. - Луцьк : ВНУ імені Лесі Українки, 2010. - 112 с. : фотоіл. - Загол. обкл. : Волинський національний університет імені Лесі Українки. Професори. - 25.00 грн.
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: вищі навчальні заклади України--альбоми


Доп.точки доступа:
Цьось, Анатолій Ввасильович \упоряд.\; Сірук, Наталія Михайлівна \упоряд.\; Турчик, Сергій Володимирович \упоряд.\; Волинський національний університет імені Лесі Українки; \о нем\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

4.
378(4Укр)
П 84


   
    Професори Національного гірничого університету. 1899-2009 [Текст] = Professors of the Natoinal Mining University : довідкове видання / Національний гірничий університет ; ред. О. Н. Ільченко. - 3-є вид., переробл. та доп. - Дніпропетровськ : НГУ, 2009. - 188 с. : портр. - Загол. на звор. тит. листка : Національний гірничий університет. Професори. - текст парал. укр. та англ. мовами. - ISBN 966-350-171-0 : 23.00 грн.
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)


Доп.точки доступа:
Ільченко, О. Н. \ред.\; Національний гірничий університет \о нем\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

5.
37(4Укр)
М 59


    Микитась, В. Л.
    Давньоукраїнскі студенти і професори [Текст] / В. Л. Микитась. - К. : Абрис, 1994. - 286 с. - 6.00 грн.
ББК 74.03(4Укр)
РУБ 37(4Укр)


Экземпляры всего: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Найти похожие

6.
88
К 11


   
    К юбилею А. Н. Ждан // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 4. - С. 135-142. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--персоналії
фывфывфыв:
психологи -- професори -- історія психології
Аннотация: Подано інтерв’ю з доктором психологічних наук, професором МДУ ім. М. В. Ломоносова Ждан Антоніною Миколаївною.


Доп.точки доступа:
Ждан, Антоніна Миколаївна (професор МДУ ім. М. В. Ломоносова, фахівець в галузі історії психології та загальної психології ; 10.05.1934-) \о ней\

Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
88
К 11


   
    К 70-летию В. И. Слободчикова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 4. - С. 143-149. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--персоналії
фывфывфыв:
професори -- вчені -- психологічні науки -- наукова діяльність -- психологічна антропологія
Аннотация: Міститься інтерв’ю з доктором психологічних наук, професором В. І. Слободчиковим.


Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
88
Е 11


   
    Е. А. Климов // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 4. - С. 171-173. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--персоналії
   Росія--психологи
фывфывфыв:
психологи -- професори -- наукова діяльність -- педагогічна діяльність
Аннотация: Міститься інформація про життя і наукову діяльність професора Московского університету, завідуючого лабораторією психології професій та конфлікту факультету психології МДУ ім. М. В. Ломоносова Клімова Є. О.


Доп.точки доступа:
Клімов, Євгеній Олександрович (російський психолог, фахівець в галузі психології праці, конфліктології та інженерної психології ; 11.06.1930-31.05.2014) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
378(4Укр)
П 84


   
    Професори Київського університету [Текстььь] : біографічний довідник / М-во освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка ; упоряд. С. Ю. Алтухова [та ін.] ; голов. ред. Л. В. Губерський. - К. : Київський університет, 2014. - 591 с. - ISBN 978-966-439-754-1 : 150.00 грн.
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--персоналії
   Університети України

   Вища освіта в Україні--університети

   Кафедра педагогіки

Аннотация: Видання, приурочене до 180-річного ювілею Київського національного університету імені Тараса Шевченка, є першою спробою всеохопного висвітлення біографій видатних персоналій університету.
Довідник уміщує 1710 статей, присвячених університетським професорам (від дня заснування університету і до наших днів): короткий виклад біографічних відомостей, сфери наукових інтересів і досягнень, членство у вітчизняних і закордонних академіях, наукових товариствах тощо.
Розраховано на широкий читацький загал.


Доп.точки доступа:
Алтухова, Світлана Юріївна \упоряд.\; Бойко, Катерина Валентинівна \упоряд.\; Ващенко, Ірина Володимирівна \упоряд.\; Гнатюк, Л. П. \упоряд.\; Грінченко, В. Ф. \упоряд.\; Дальський, В. Б. \упоряд.\; Дрозд-Корольова, О. Ю. \упоряд.\; Забіяка, І. М. \упоряд.\; Губерський, Леонід Васильович \голов. ред.\; Міністерство освіти і науки України; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; \о нем\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

10.
371
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 111 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; відпов. за вип. С. Л. Бобир ]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 408 с. ; 29 см. - (Педагогічні науки). - (в м. обкл.) : 65.00 грн.
Фахове видання з педагогічних наук
    Содержание:
Алпатова, С. Д. Языковая личность, прагматика и межкультурное общение / С. Д. Алпатова. - С .3-4
Андронік, Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів / Н. П. Андронік. - С .5-9
Антонюк, Г. Д. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст. / Г. Д. Антонюк. - С .10-15
Баньоі, В. Ф. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа) / В. Ф. Баньоі. - С .16-19
Беженар, І. В. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів / І. В. Беженар. - С .20-25
Биконя, О. П. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника / О. П. Биконя. - С .26-29
Бичек, О. А. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів / О. А. Бичек. - С .30-33
Бобир, С. Л. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .34-37(англ. мова)
Богатикова, Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова. - С .38-40
Богушевич, Н. В. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .41-43 : (англ. мова)
Британ, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .44-47
Вовк, О. І. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу / О. І. Вовк. - С .48-52
Вуд-Гейджер, Валері. Живемо в глобалізованому селищі / В. Вуд-Гейджер. - С .53-55 (англ. мова)
Гаценко, І. О. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі / І. О. Гаценко. - С .56-59
Гергуль, С. М. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гергуль. - С .60-64
Горобченко, Н. В. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови / Н. В. Горобченко. - С .65-67
Городнича, Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах / Л. В. Городнича. - С .68-72
Гриценко, Г. В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Г. В. Гриценко. - С .73-75
Грищенко, С. В. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття / С. В. Грищенко. - С .76-79
Дідух, О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів / О. О. Дідух. - С .80-86
Єдомаха, І. П. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми / І. П. Єдомаха. - С .86-88 (англ. мова)
Ерыкина, М. А. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку / М. А. Ерыкина. - С .89-93
Жаворонкова, А. Р. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ / А. Р. Жаворонкова. - С .94-98
Жукова, Т. В. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови / Т. В. Жукова. - С .99-102 (анг. мова)
Заваринська, І. Ф. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов / І. Ф. Заваринська. - С .103-107
Зайцева, Н. Г. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США / Н. Г. Зайцева. - С .108-112
Занина, Е. Л. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе / Е. Л. Занина. - С .113-117
Извольская, И. В. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики / И. В. Извольская. - С .118-121
Іванишина, В. П. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов / В. П. Іванишина. - С .122-124
Калініна, Л. В. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики / Л. В. Калініна. - С .125-128
Караєва, Т. В. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови / Т. В. Караєва. - С .129-132
Карпенко, Н. М. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов / Н. М. Карпенко. - С .133-136
Кміть, О. В. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи / О. В. Кміть. - С .137-138
Ковалинська, І. В. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації / І. Ковалинська. - С .139-141
Колодько, Тетяна Миколаївна. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу / Т. М. Колодько. - С .142-145
Корогод, Т. О. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування / Т. О. Корогод. - С .146-150
Костенко, А. А. Розвивальне навчання в молодшій школі / А. А. Костенко. - С .151-154
Крупченко, Анна Константиновна. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза / А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. - С .155-159
Крупченко, Анна Константиновна. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка / А. К. Крупченко. - С .160-163
Кузнецов, А. Н. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации / А. Н. Кузнецов. - С .164-167
Кузьменкова, Е. А. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка / Е. А. Кузьменкова. - С .168-172
Кузьменкова, Ю. Б. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО" / Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. - С .173-178
Левицкий, Андрей Эдуардович. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации / А. Э. Левицкий. - С .179-183
Литвин, С. В. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів / С. В. Литвин. - С .184-187
Ловгач, Г. В. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку / Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. - С .188-190
Марчук, В. В. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості / В. В. Марчук. - С .191-193
Маслов, Ю. В. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию / Ю. В. Маслов. - С .194-197
Мацнєва, О. А. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст / О. А. Мацнєва. - С .198-200
Мірошник, І. В. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу / І. В. Мірошник. - С .201-206
Мороз, Л. М. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності / Л. М. Мороз. - С .207-211
Назаренко, А. Л. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения / А. Л. Назаренко. - С .212-215
Олійник, Т. І. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові / Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. - С .216-220
Павленко, А. Е. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов) / А. Е. Павленко. - С .221-224
Палієнко, А. М. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи / А. М. Палієнко. - С .225-228
Панзига, О. М. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської / О. М. Панзига. - С .229-233
Першукова, Олена Олексіївна. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну / О. О. Першукова. - С .234-238
Петрова, Г. А. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности / Г. А. Петрова. - С .239-240
Петрусевич, Ю. А. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів / Ю. А. Петрусевич. - С .241-246
Починок, Т. В. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению / Т. В. Починок. - С .247-249
Прокопчук, М. М. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С .250-256
Ріхтер, О. Є. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ / О. Є. Ріхтер. - С .257-259
Роскопіна, Ю. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування / Ю. О. Роскопіна. - С .260-262
Сабирова, Д. Р. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана / Д. Р. Сабирова. - С .263-265
Саєнко, Н. В. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою / Н. В. Саєнко. - С .266-269
Самойленко, Н. Б. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти / Н. Б. Самойленко. - С .270-274
Семенова, М. Г. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту / М. Г. Семенова. - С .275-278
Семенчук, Ю. О. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів / Ю. О. Семенчук. - С .279-282
Скакунова, В. А. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку / В. А. Скакунова. - С .283-286
Смелянська, В. В. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів / В. В. Смелянська. - С .286-289
Смолини, С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности / С. В. Смолини. - С .290-293
Соломко, З. К. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника / З. К. Соломко. - С .294-302
Стеченко, Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови / Т. О. Стеченко. - С .303-305
Стрельцова, Е. Ю. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона) / Е. Ю. Стрельцова. - С .306-316
Стрілець, С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи / С. І. Стрілець. - С .317-321
Стрілецька, С. В. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи / С. В. Стрілецька. - С .322-327
Строганова, О. А. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс / О. А. Строганова. - С .328-332
Тарнопольский, О. Б. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов / О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. - С .333-336
Тітова, О. В. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Тітова. - С .337-341
Тонконог, Л. М. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні / Л. М. Тонконог. - С .342-345
Трикашна, Ю. І. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму / Ю. І. Трикашна. - С .346-348
Труфкіна, М. В. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів / М. В. Труфкіна. - С .349-352
Тютюнник, О. М. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича / О. М. Тютюнник. - С .353-356
Тяллева, Ирина Алексеевна. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов / И. А. Тяллева. - С .357-359
Умінська, А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики / А. П. Умінська. - С .360-362
Федоренко, О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей / О. М. Федоренко. - С .363-367
Фоміних, Н. Ю. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування) / Н. Ю. Фоміних. - С .368-372
Циган, Л. В. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу / Л. В. Циган. - С .373-375
Шаронова, А. В. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47 / А. В. Шаронова. - С .376-379
Шастова, І. В. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови / І. В. Шастова. - С .380-386
Шмідт, Т. Д. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності / Т. Д. Шмідт. - С .387-390
Ярошенко, О. В. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу / О. В. Ярошенко. - С .391-393
ГРНТИ
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--збірники наукових праць
   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови

   Підготовка майбутніх вчителів-філологів

   Неперервна освіта

   Викладання іноземної мови

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
інтернет-технології


Доп.точки доступа:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Бобир, Світлана Леонідівна \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

11.


   
    Відзначаємо у березні. 2023 [Текст] // Вісті : Ніжинська міська газета. - 2023. - N 11 (16 березня). - С. 9.
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--викладачі (персоналії)
фывфывфыв:
викладачі Ніжинської вищої школи -- екстраординарний професор -- професори Ніжинської вищої школи


Доп.точки доступа:
Зенгер, Григорій Едуардович (філолог-латиніст, історик ; 1853-1919) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 25.07.2024
Число запросов 985
Число посетителей 381
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя