Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психокорекційний вплив<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Дударенко, І. С.
    Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу [Текстььь] / І. С. Дударенко // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 101-106
Рубрики: психокорекція
фывфывфыв:
психокорекційний вплив


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
376-056.2/.3:376.015.3](477)
С 59


    Соколова, Г.
    Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 36–44. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід
фывфывфыв:
діти з особливими потребами -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічний супровід -- професійна діяльність психолога -- особистісно-орієнтований підхід -- психокорекційний вплив -- психологічна робота -- психологічна безпека дитини
Аннотация: Висвітлене питання психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено значущість питання, пов’язаних з успішною інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в соціум, що спонукає необхідність розробки сучасних технологій психологічного супроводу дитини в процесі навчання та життєдіяльності. Узагальнено висновки літературних джерел, у яких охарактеризовано поняття "супровід" з різних підходів: як систему професійної діяльності психолога; як комплексний психологічний вплив на особистість та інтерпретовано поняття "супровід" у контексті інклюзивного навчання. Визначено психологічний супровід як основний засіб, що сприяє всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу визначено основні наукові підходи до дослідження проблеми психологічного супроводу дітей з особлими освітніми потребами, окреслено шляхи дослідження психологічного супроводу цих дітей в аспекті особистісно орієнтованого підходу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 24.06.2024
Число запросов 16178
Число посетителей 229
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя