Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=підзвітність<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
Шифр: ВШ-3/2013/8
   Журнал

Вища школа [Текстььь] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Выходит ежемесячно
2013г. N 8
Содержание:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 : табл.
фывфыв: рейтинг ВНЗ, менеджер житлового будинку, Літній університет
Брифінг ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка академіка НАН України Леоніда Губерського. - С.7-10
фывфыв: Губерський Л. В., брифінг, підсумки вступної кампанії
Козяр, М. Популяризуємо професію рятівника - одну з найпотребніших у світі / М. Козяр. - С.11-20. - забезпечення безпеки життєдіяльності
фывфыв: надзвичайна ситуація, техногенне навантаження на довкілля
Ковалюк, Т. Стан підготовки ІТ-фахівців в Україні / Т. Ковалюк. - С.21-36. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
фывфыв: ІТ-освіта, ІТ-індустрія, якість підготовки ІТ-фахівців
Гладченко, М. Особливості управління системою вищої освіти Нідерландів / М. Гладченко. - С.37-45. - Бібліогр.: 14 назв.
фывфыв: автономія, макроефективність, підзвітність
Дзевицька, Л. Система освіти Австралії в контексті соціально-історичного розвитку / Л. Дзевицька. - С.46-55. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: народна освіта, освітні реформи, основний державний закон
Приятельчук, А. Фундаментальність філософської освіти в контексті сучасних соціальних викликів / А. Приятельчук. - С.56-69. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: ідеальне, матеріальне, буття
Яковенко, М. Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій / М. Яковенко. - С.70-77. - Бібліогр.: 6 назв.
фывфыв: естетика, тенденції, типологія
Чернишова, Є. Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова. - С.78-88. - Бібліогр.: 18 назв. : табл.
фывфыв: вища освіта, людиноцентризм, менеджмент
Балагура, О. Глобалізація морально-духовних цінностей в освітньому просторі / О. Балагура. - С.89-94. - Бібліогр.: 12 назв.
фывфыв: мораль, культура, освіта
Чибісова, Н. Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України / Н. Чибісова. - С.95-100. - Бібліогр.: 5 назв.
фывфыв: освіта, безперервна освіта, виховання
Ткаченко, Н. Навчання фонетиці англійської мови у ВНЗ / Н. Ткаченко. - С.101-107. - Бібліогр.: 5 назв.
фывфыв: узагальнення, фонетичні правила, права дистрибуція
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.108-116
фывфыв: вища освіта, наука, періодичні видання
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у червні 2013 року / О. А. Удод. - С.117-125
фывфыв: перелік, книги, гриф МОН України
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
74.58
Г 52


    Гладченко, М.
    Особливості управління системою вищої освіти Нідерландів [Текст] / М. Гладченко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 8. - С. 37-45. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--університети
   Нідерланди--вища освіта
фывфывфыв:
автономія -- макроефективність -- підзвітність -- децентралізація
Аннотация: Розглядаються реформи, здійснені у сфері управління вищою освітою Нідерландів у другій половині ХХ ст. Проаналізовано особливості нового підходу до формування відносин між державою і закладами вищої освіти. Проаналізовано основні нормативні документи, які визначають політику управління вищими навчальними закладами у Нідерландах.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 16781
Число посетителей 619
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя