Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=стандарти освіти<.>
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
1.
371(075.3)
С 23


    Сбруєва, Аліна Анатоліївна.
    Порівняльна педагогіка [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів освіти / А. А. Сбруєва. - 2-е вид., стер. - Суми : Університетська книга, 2005. - 320 с. - ISBN 966-680-136-1 : 18.00 грн
ГРНТИ
ББК 74.6я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--порівняльна педагогіка
   освіта в Україні

   Соціалізація особистості

   Моделі розвитку школи

фывфывфыв:
СТАНДАРТИ ОСВІТИ

Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
74
З-14


    Загвоздкін, В.
    Стандарти освіти у міжнародному контексті [Текст] / В. Загвоздкін // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 3. - С. 20-21
ББК 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогіка

   стандартизація освіти

фывфывфыв:
стандарти освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74
К 69


    Корсакова, Т. В.
    Профессиональная позиция учителя в условиях реализации Федерального государственного стандарта общего образования второго поколения [Текст] / Т. В. Корсакова // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 10. - С. 46-50 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   вчитель початкових класів

фывфывфыв:
ТЬЮТОР -- СТАНДАРТИ ОСВІТИ
Аннотация: В статье раскрывается система требований к личностным и профессональным качествам учителя начальной школы.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.2
К 69


    Корсакова, Т. В.
    Уклад школьной жизни как среда развития личности [Текст] / Т. В. Корсакова // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 4. - С. 37-41 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.2
Рубрики: Школознавство
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
стандарти освіти -- образовательная среда -- уклад школьной жизни


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74.58
М 11


    Місечко, О. Є.
    Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / О. Є. Місечко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Стандарти--розробка стандартів--стандарти професійно-педагогічної освіти
   Підготовка вчителів іноземної мови

фывфывфыв:
професійні портфелі вчителів -- професійна рефлексія -- оцінювання -- самооцінювання -- очікування -- професійні компетенції -- дескриптори професійних компетенцій -- професійні дос'є -- підготовка вчителів-мовників -- розробка стандартів -- стандарти освіти
Аннотация: У статті аналізується зміст нещодавно запропонованого Європейського портфеля майбутнього вчителя мови і розглядається можливість його використання під час розробки вчителів іноземних мов.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
87.7
А 80


    Арефьев, И. П.
    Духовно-нравственное воспитание: нерешённые вопросы / И. П. Арефьев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 49-54. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.7 + 74.268.77
Рубрики: Етика--духовно-моральне виховання
   Виховання--духовно-моральне виховання

   Росія--виховання--духовно-моральне виховання
фывфывфыв:
етика -- стандарти освіти -- методика викладання етики -- викладання етики в школі -- нові навчальні курси -- духовно-моральне-виховання -- трудове виховання -- виховання особистості -- світське виховання -- релігійне виховання -- толерантність -- технологічна підготовка
Аннотация: У статті обгрунтовується критичне ставлення до введення в школи нового навчального курсу "Основи духовно-моральної культури народів Росії".
В статье обосновывается критическое отношение к введению в школы нового учебного курса "Основы духовно-нравственной культуры народов России".


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74р30
С 20


    Саранцев, Г. И.
    Гармонизация методической подготовки бакалавров педагогического образования / Г. И. Саранцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 59-66. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74р30
Рубрики: Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр
   Вища освіта--педагогічна освіта

   Росія--вища освіта--педагогічна освіта
фывфывфыв:
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- стандарти освіти -- бакалаври -- методична діяльність -- методична підготовка бакалаврів -- методичні компетенції -- гармонізація
Аннотация: Аналізується проблема узгодження цілей методичної підготовки бакалаврів.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.


    Кремень, Василь.
    Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти : доповідь Президента НАПН України Василя Кременя на Загальних зборах НАПН України / В. Кремень // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 7-12. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інновації
   освіта інноваційна

фывфывфыв:
інноваційна освіта -- сучасна педагогіка -- педагогічні технології -- методологічні семінари -- засади інклюзивної освіти -- стандарти освіти -- електронні засоби навчання -- професійна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- університети -- наукові дослідження -- аспірантура -- докторантура -- дослідницько-інноваційна діяльність


Доп.точки доступа:
Національна академія педагогічних наук України (Київ) \о ней\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74.58.2
С 28


    Сейдаметова, З.
    Педагогічний інструментарій CS-освіти: освітній стандарт CSCC 2013, закон Астрахана, залучення до викладання студентів та аспірантів [Текст] / З. Сейдаметова, В. Темненко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 50-59 : табл. - Бібліогр.: 30 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.58.2
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--освітні технології
   Викладання інформатики у ВНЗ--зміст вищої ІТ-освіти

   Вища освіта в зарубіжних країнах--університетська освіта

   США--вища освіта
фывфывфыв:
CS-освіта -- Computer Science Computing Curricula 2013 -- мови програмування -- закон Астрахана
Дескрипторы: університети -- вища освіта -- інформатика -- міжнародні стандарти -- стандарти освіти -- нові технології -- професійна підготовка -- навчальні програми
Аннотация: Представлений педагогічний інструментарій, що забезпечує високу якість підготовки фахівців у сфері Computer Science (CS) в американських університетах. Автори вважають за необхідне враховувати при складанні програм навчання, підготовки навчальних курсів рекомендації освітнього стандарту CSCC 2013, сучасні підходи до вивчення програмування, закон Астрахана (орієнтація на творчі завдання для студентів), а також можливість залучення студентів і аспірантів як помічників викладача.


Доп.точки доступа:
Темненко, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
22.183.4р30
О-57


    Омельчук, Л.
    До питання розробки компетентнісно орієнтованого стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики [Текст] / Л. Омельчук // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 42-49 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 22.183.4р30
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ--зміст вищої ІТ-освіти
   Викладання інформатики у ВНЗ--шляхи модернізації ІТ-освіти

   Викладання інформатики у ВНЗ--стандарт освітньо-професійної підготовки з інформатики

фывфывфыв:
інформатика -- освітній стандарт -- кваліфікаційні характеристики ІТ-професій -- Європейська рамка е-компетенцій
Дескрипторы: вища освіта -- стандарти освіти
Аннотация: Представлено огляд шляхів модернізації національної ІТ-освіти. Наведено порівняльний аналіз українського стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики з визнаними міжнародними зразками. Запропоновано підхід до розробки компетентнісно орієнтованого стандарту вищої ІТ-освіти, в якому будуть сформовані відповідні вимогам ІТ-галузі компетентності на основі Європейської рамки ІКТ-компетенцій 2.0 та переліку дисциплін, узгодженого з міжнародними стандартами.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74в3
Ш 29


    Шатун, А. Н.
    Вопрос к ученым / А. Н. Шатун // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 123. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в3
Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія
   Педагогіка--дидактика

фывфывфыв:
наукова термінологія -- понятійний апарат -- дидактика -- зміст навчання -- стандарти освіти -- процес навчання -- компетенції
Аннотация: Лист до редакції журналу про проблеми стандартизації освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
74.584(4Укр)
М 11


    Міхно, О.
    Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Міхно // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: вища освіта--професійна освіта
   Вища професійна освіта

   Викладання інформатики

фывфывфыв:
ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- кваліфікація -- результати навчання -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти
Дескрипторы: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИКА -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- РЫНОК ТРУДА -- СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ -- вища освіта -- інформатика -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти освіти -- професійна кваліфікація
Аннотация: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
74.584(4Укр)
П 16


    Панасевич, Д.
    Зв’язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців [Текст] / Д. Панасевич, А. Солоденко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 39-44. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта і виробництво
   Вища професійна освіта--зв’язок вищої освіти з виробництвом

фывфывфыв:
Болонський процес -- Копенгагенський процес -- освітній стандарт вищої освіти -- професійний стандарт вищої освіти -- Національна рамка кваліфікацій -- компетентнісний підхід -- результати навчання -- працевлаштування -- практична підготовка студентів
Дескрипторы: виробництво -- стандарти якості -- управління якістю -- професійна кваліфікація -- стандарти освіти
Аннотация: Стаття присвячена питанню приведення змісту вищої освіти за галузями знань у відповідність до сучасних вимог ринку праці. Висвітлено підхід до розроблення освітніх стандартів вищої освіти з урахуванням вимог професійних стандартів і Національної рамки кваліфікацій, що має суттєво підвищити якість теоретичної та практичної підготовки фахівців.


Доп.точки доступа:
Солоденко, А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
74.5
Л 83


    Луговий, В. І.
    Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 1. - С. 5-20. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.5
Рубрики: Освіта--професійна освіта--стандарти освіти
фывфывфыв:
професійна невища освіта -- вища професійна освіта -- стандарти освіти -- кредити -- кваліфікації


Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
37(477)
М 38


    Машика, В. Т.
    Основні новели Закону України "Про освіту” [Текст] / В. Т. Машика // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 33. - С. 2-16.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
фывфывфыв:
Закон України “Про освіту” -- заклади освіти -- освітні програми -- стандарти освіти -- документи про освіту -- якість освіти -- оплата праці педагогічних працівників
Аннотация: Подано виклад основних новел Закону України "Про освіту", який набрав чинності 28 вересня 2017 року.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
373.3.014.3(477)
С 13


    Савченко, О.
    Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування--закон “Про освіту”
фывфывфыв:
реформування освіти -- закон "Про освіту" -- впровадження закону -- зміни в початковій освіті -- початкова школа -- стандарти освіти -- освітні програми -- ключові компетентності -- результати навчання -- досягнення якості освіти
Аннотация: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
378.017
Л 83


    Луговий, В. І.
    Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід’ємна складова кваліфікацій [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 5-19 : табл. - Бібліогр.: с. 17-19 (24 назви) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісно-орієнтаційні компетентності
   Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій

   Освіта в Україні--правові джерела--Закон “Про освіту”--ціннісний потенціал

фывфывфыв:
цінності -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-орієнтаційні компетентності -- ціннісний потенціал закону про освіту -- результати навчання -- компетентності -- кваліфікації -- стандарти освіти -- національна і галузеві рамки кваліфікацій
Аннотация: Зроблено висновок, що найбільш грунтовно згадані аспекти відображено для повної загальної середньої (початкової, базової середньої та профільної середньої) освіти, що корелює з віком інтенсивного формування цінностей (ціннічних орієнтацій) особи.


Доп.точки доступа:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 28.06.2024
Число запросов 60027
Число посетителей 797
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя