Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=стратегії навчання<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
88
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88
Рубрики: Навчання
   Навчальний процес

   Кафедра психології

фывфывфыв:
стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості
Аннотация: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
88.37
Н 73


    Новикова, М. А.
    Новое в исследованиях "самооцениваемого интеллекта" и имплицитных теорий / М. А. Новикова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 162-170. - Бібліогр.: 29 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.37
Рубрики: Інтелект--самооцінка інтелекту
фывфывфыв:
інтелект -- самооцінка інтелекту -- імпліцитні теорії -- самооцінюючий інтелект -- цільові орієнтації -- стратегії навчання -- психометричний інтелект -- виміряний інтелект
Аннотация: Простежується історія виникнення поняття "самооцінюючий інтелект", його розвиток в західній психології протягом останнього півстоліття. Розглядається співвідношення "самооцінюючого інтелекту" з ще одним суб'єктивним виміром IQ - імпліцитними теоріями розуму.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.


    Шапран, Ольга.
    Поняття "стратегії навчання" і "технології навчання": спільне та відмінне у сутнісних ознаках [Текст] / О. Шапран, Ю. Шапран // Рідна школа. - 2018. - N 3/4. - С. 18-22.
Рубрики: Вища освіта--навчальний процес--стратегії навчання
фывфывфыв:
стратегії навчання -- технології навчання -- конвенціональні рамки -- навчальна автономія -- стратегія навчання у ВНЗ


Доп.точки доступа:
Шапран, Юрій

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
376-056.26:616.28-008.14(477)
Д 75


    Дробот, О.
    Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання
   Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи

фывфывфыв:
англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання
Аннотация: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.


Доп.точки доступа:
Замша, А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 26.08.2024
Число запросов 74475
Число посетителей 1010
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя