Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=сурдопедагогіка<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.


    Камонгар, Г.
    Код сурдо, або як розмовляють руки [Текстььь] / Г. Камонгар // Всесвіт : Незалежний літературно-мистецький та громадсько-політичний місячник. - 2009. - N9/10. - С. 214-217 . - ISSN 0320-8370
ББК 81 + 74.6
Рубрики: мова жестів (сурдо)
   сурдопедагогіка



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

2.
74.3
Х 21


    Харламова, А.
    Робота сурдопедагога із сім’ями, які виховують дітей із порушення слуху [Текст] / А. Харламова // Дефектолог. - 2010. - N 3(березень). - С. 56-57
ББК 74.3
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
   сурдопедагогіка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


   
    Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху [Текст] : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Н. Адамюк [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 35–41 : фото. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Сурдопедагогіка--жестова мова
фывфывфыв:
білінгвальний підхід -- бімодальний білінгвізм -- жестове мовлення -- порушення слуху -- сурдопедагогіка


Доп.точки доступа:
Адамюк, Н.; Дробот, О.; Замша, А.; Федоренко, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
376-056.26:616.28-008.14
К 84


    Круглик, О.
    Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху [Текст] / Оксана Круглик // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 64-73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Сурдопедагогіка--взаємовідносини--мовлення
   Люди з особливими потребами--порушення слуху

фывфывфыв:
міжособистісні відносини -- референтна група -- образ людини -- соціальна перцепція -- взаємовідносини -- поняття
Аннотация: Розкрито значення формування абстрактних понять для вивчення проблеми діагностики і розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху, коли суб'єкти розглядають себе такими, які регулюють свою життєдіяльність у соціальній системі. Автор зазначає, що на основі складоритмічного принципу з увагою на моторний і перцептивний компоненти дитина з порушеннями слуху розуміє й усвідомлює образ слова для себе, яким в подальшому буде оперувати, як відомим їй поняттям.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 48204
Число посетителей 1332
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя