Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=технічний університет<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Пілов, Петро Іванович.
    Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 8-15
ББК 74.583(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--технічні університети
фывфывфыв:
вищий навчальний заклад -- технічний ВНЗ -- технічний університет -- гірничий університет -- дослідницький університет -- інженерна освіта -- підготовка інженерів -- наукові школи -- освітня діяльність -- дослідницька інфраструктура -- інноваційна діяльність університету -- бізнес-інкубатор
Аннотация: Національний гірничий університет (НГУ) - один із провідних державних вищих технічних навчальних закладів - заснований 1899 р. Його динамічний розвиток сприяв становленню в Україні інженерної освіти та створенню в системі НАН України наукових шкіл світового рівня. На всіх етапах свого існування НГУ невпивнно розвивається, масштаби й обсяги наукових здобутків розширюються. Останні 30 років у житті гірничого університету виявилися надзвичайно активними й динамічними. Нині НГУ - це сучасний науково-освітній центр, самоврядний (автономний) дослідницький університет, для якого характерні фундаментальність та системність, комплексне поєднання освіти, науки й інновацій, багатогранність міжнародних зв'язків.


Доп.точки доступа:
Бешта, Олександр Степанович; Швидько, Ганна Кирилівна; Національний гірничий університет України (м. Дніпропетровськ) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Муранова, Наталія.
    Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів / Н. Муранова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 17-22 : табл. - Бібліогр.: 24 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 22.1р10
Рубрики: Фізико-математична підготовка--старшокласники
   Кафедра вищої математики

фывфывфыв:
методологія педагогіки -- фізико-математична підготовка -- технічний університет
Аннотация: У статті представлено провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З'ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання у технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
22.183.4р30
В 49


    Винославська, О.
    Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти [Текст] / О. Винославська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 71-79. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 22.183.4р30
Рубрики: Соціальна психологія--соцаільна відповідальність
   Викладання інформатики у ВНЗ--психолого-педагогічний супровід

   Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології--психолого-педагогічний супровід

фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- інформація -- знання -- соціальна відповідальність -- психолого-педагогічний супровід -- технічний університет -- технічна освіта -- інформаційні ресурси -- громадянська відповідальність -- підготовка інженерів
Аннотация: Висвітлено психологічний зміст співвідношення понять "інформація" та "знання". Розкрито структуру соціальної відповідальності суб'єктів навчання й учіння за перетворення інформаційних ресурсів у знання і переконання майбутніх випускників технічних університетів. Показано можливості розвитку соціальної відповідальності інженерів у межах їхньої професійної діяльності, зокрема, в галузі користування інформаційними ресурсами, їх створення і поширення.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 05.08.2024
Число запросов 71654
Число посетителей 1243
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя