Поисковый запрос: <.>K=форми роботи<.> |
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.204.3 С 60
Соломыкина, Н. А. Институт Уполномоченного по защите прав участников образовательного процесса: формы и результаты работы / Н. А. Соломыкина> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 12-16.
. - ISSN 0130-0776ББК 74.204.3 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--учнівське самоврядування фывфывфыв: учні ЗНЗ -- правове становище учнів -- процес правової соціалізації -- інститут Уповноваженого -- діяльність шкільного Уповноваженого -- форми роботи -- правова захистна діяльність -- шкільний омбудсмен -- шкільне самоврядування, правове становище учнів Аннотация: Про форми і результати роботи інституту Уповноваженого у загальноосвітній школі (захист прав учасників освітнього процесу).
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.43.21-90 Б 46
Бентковська, А. А. З досвіду роботи школи молодого вчителя "Працюємо разом" [Текст] / А. А. Бентковська> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 4-9.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Молоді вчителі--форми роботи--діяльність фывфывфыв: молоді вчителі -- форми роботи -- діяльність молодих педагогів -- контроль за діяльністю -- план роботи -- викладачі-наставники -- стажування молодого спеціаліста -- Працюємо разом (план роботи) Аннотация: У статті розповідається про роботу з молодими вчителями у школі, структуру методичної роботи з молодими спеціалістами. Подано план роботи школи молодого викладача англійської мови "Працюємо разом" та зразок плану стажування молодого спеціаліста.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : нмк іноз. мов (1) Свободны: нмк іноз. мов (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Поніманська, Тамара. Освітня лінія "Дитина в соціумі" / Т. Поніманська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 4-10.
ББК 74.1 Рубрики: Соціальне виховання--дошкільна освіта і виховання Дошкільна освіта Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: соціалізація дитини -- Базовий компонент дошкільної освіти -- соціальна компетентність -- соціальне довкілля -- емоційні реакції -- форми роботи -- принципи організації роботи Аннотация: У статті подано матеріал про реалізацію завдань освітньої лінії "Дитина в соціумі" де розкривається іі соціальний світ, формуєтьс соціальний досвід.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.105 Л 50
Лесик, Вікторія. Проектна технологія як новий формат взаємодії з батьками / В. Лесик, О. Тесленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 48-53.
ББК 74.105 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: проектні технології -- дослідно-експериментальна діяльність -- співпраця з батьками -- форми роботи -- методи роботи -- ігрова діяльність -- дошкільні навчальні заклади Аннотация: Стаття присвячена проблемі взаємодії педагогів дошкільного закладу із батьками вихованців. Розкрито зміст, цілі проекту "Гармонізація виховних впливів на особистість дитини з боку сім'ї і дошкільного закладу". Висвітлено форми та методи роботи з батьками під час реалізації проекту.
Доп.точки доступа: Тесленко, Олена Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.102.13 Б 87
Брєжнєва, О. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей : форми роботи з логіко-математ. розвитку / Антоніна Брєжнєва> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 58-65.
ББК 74.102.13 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики фывфывфыв: математичні поняття -- логіко-математичний розвиток -- інтегровані дидактичні модулі -- інтегровано-дидактичні модулі -- дидактичні ігри -- асоціативне мислення -- технологія інтегрованих дидактичних модулів -- дошкільна освіта -- форми роботи
Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.204 Б 48
Бережна, Таміла. Моделювання здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критеріїв [Текст] / Т. Бережна> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 37–42. - Бібліогр.: 14 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.204 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--здоров’язбережувальне середовище фывфывфыв: моделювання -- здоров’язбережувальне середовище -- загальноосвітні навчальні заклади -- структурні компоненти -- форми роботи
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.035:33](477) Б 20
Баластрік, Г. Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком / Ганна Баластрік> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 45–50. - Зміст: Слухання й обговорення пізнавальних казок ; Сюжетно-рольова гра ; Екскурсії ; Дод. 1 : Пізнавальні казки ; Дод. 2 : Реєстраційна картка проекту "Сюжетно-рольова гра "Банк"" ; Дод. 3 : Розвивальні вправи на закріплення економічних знань.
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання фывфывфыв: економічне виховання -- економічні знання -- фінансова грамотність -- форми роботи -- сюжетно-рольові ігри -- пізнавальні казки -- екскурсії -- розвивальні вправи
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.018.26(477) К 75
Кочан, Л. Працюємо з батьками в єдиному просторі / Лариса Кочан> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 17–25. - Зміст: Мета та завдання програми ; Алгоритм налагодження співпраці з родинами ; Форми роботи з родинами ; Інтерактивні методи взаємодії ; Додаток : План роботи з батьками дітей першої молодшої групи в межах програми "Єдиний простір".
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- робота з батьками -- Єдиний простір, програма -- взаємодія з батьками -- мета -- завдання -- форми роботи -- інтерактивні методи -- планування Аннотация: У статті представлено досвід Іршавського навчально-виховного комплексу "Гімназія – дошкільний навчальний заклад" (Житомирської області) щодо реалізації програми роботи з батьками "Єдиний простір".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.018.26(477) Ш 33
Швайгерт, Н. Смартмоб, ток-шоу, фестиваль майстрів та інші інноваційні форми роботи з батьками / Наталія Швайгерт> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 28–35. - Зміст: Ток-шоу та його різновиди ; Фестиваль майстрів ; Смартмоби в освітньому процесі ; Цікаві зустрічі, змагання, діалоги на стіні ; Додаток : Хто зверху? : сценарій пізнав.-розваж. ток-шоу для батьків.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- взаємодія з батьками -- робота з батьками -- форми роботи -- інноваційні форми роботи -- інтерактивне навчання -- психолого-педагогічна культура -- ток-шоу -- фестиваль майстрів -- смартмоб -- зістрічі -- змагання -- діалог на стіні -- пізнавально-розважальне ток-шоу Аннотация: У статті презкнтовано досвід роботи дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 3 міста Кам’янське, Дніпропетровської області, щодо використання інтерактивних методів взаємодії з батьками вихованців.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.018.264(477) Г 74
Готуємося до ток-шоу : [алгоритм проведення]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- взаємодія з батьками -- робота з батьками -- форми роботи -- ток-шоу -- організація -- підготовка -- алгоритм Аннотация: У статті подано алгоритм підготовки до проведення однієї з форм роботи з батьками в ДНЗ – ток-шоу.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.018.264(477) Х 73
Холод, І. Фестиваль творчості: організовуємо поетапно / Ірина Холод> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 37–42. - Зміст: Проектний ; Організційно-інформаційний ; Консультаційний ; Практичний ; Фінальний.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- взаємодія з батьками -- робота з батьками -- форми роботи -- фестиваль творчості -- організація -- етапи -- психологічні форуми -- функції -- модератори Аннотация: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 68 міста Миколаєва щодо організації фестивалю "Простір "Батьки – діти – творчість"".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.018.262(477) Л 77
Лопатюк, В. Школа батьківства: вчимося плекати доброту / Валентина Лопатюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 13–16.
Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я--освіта батьків фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- освіта батьків -- батьки -- педагогічна культура батьків -- Школа батьківства -- семінари-практикуми -- форми роботи Аннотация: У стітті презентовано досвід роботи Школи баківства, що діє в дошкільному навчальному закладі № 15 "Грайлик" міста Новоград-Волинського Житомирської області. Вміщено розробку семінару-практикуму для батьків з теми "Мистецтво виховувати в дитині доброту".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376.056.264:373.2](477) Р 83
Руденко, О. Розвиваємо мовлення дітей у співпраці: майстер-клас для батьків / Олена Руденко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 57–61. - Зміст: Які завдання постають під час взаємодії з батьками? ; Які форми роботи найдоцільніші? ; Додаток : Логопедична корекційна робота з дошкільниками : майстер-клас для батьків.
Рубрики: Логопедія--дошкільний вік--взаємодія з батьками Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- логопедія -- методика навчання -- розвиток мовлення -- співпраця -- взаємодія з батьками -- завдання -- форми роботи -- логопедична корекція -- логопедична робота -- корекційна робота -- майстер-класи для батьків Аннотация: У статті представлено досвід роботи дошкільного навчального закладу (центру розвитку дитини) № 1 "Ясочка" міста Кам’янське Дніпропетровської області щодо організації взаємодії з батьками з проблеми розвитку мовлення дошкільників. Вміщено розробку майстер класу для батьків "Логопедична корекційна робота з дошкільниками".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.212.5(477) Б 11
Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 27–35. - Зміст: Ранок починається вдома ; Структура ранку в дошкільному закладі ; З рук до рук: зустрічаємо дітей ; Коло радості: ранкові зустрічі ; Рефлексійні кола ранкового спілкування ; Підсумковий акорд ; Додаток : Форми роботи з дітьми.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь і дошкільник фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- ранкові зустрічі в ЗДО -- дошкільники -- форми роботи -- емоційний настрій -- емоційний стан Аннотация: У статті йдеться про організацію ранкових зустрічей дітей у дошкільному навчальному заклалі.
Доп.точки доступа: Кондратець, І. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.032:159.923.2](477) Б 90
Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 23–31. - Зміст: Я та мої однолітки ; Я та мої батьки ; Я та мої вихователі ; Додаток 1 : Стратегія позитивного оцінювання дитини старшого дошкільного віку (за Шалвою Амонашвілі) ; Додаток 2 : Методи дослідження рівня самооцінки старших дошкільників ; Додаток 3 : Ігри для формування в дітей позитивної самооцінки ; Додаток 4 : Як сформувати в дитини адекватну самооцінку : рекомендації для батьків.
Рубрики: Дошкільне виховання--формування особистості фывфывфыв: дошкільне виховання -- формування особистості -- самооцінка -- діагностика -- моніторинг -- форми роботи -- старший дошкільний вік -- позитивне оцінювання -- методики дослідження -- адекватна самооцінка -- рекомендації -- поради -- ігри Аннотация: У статті презентовано досвід роботи спеціального новчально-виховного комплексу № 5 "Дніпряночка" міста Кам’янське Дніпропетровської області щодо організації роботи з формування самооцінки у дошкільників.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:613](477) Л 11
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / Олена Лісіченко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 48–53. - Зміст: Формуємо свідоме ставлення до безпеки ; Реалізуємо освітню роботу системно ; Застосовуємо різні методи ; Організовуємо різні форми роботи ; Додаток : План освітньої роботи з безпеки життєдіяльності для дітей старшого дошкільного віку.
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- безпека життєдіяльності -- дошкільники -- свідоме ставлення -- форми роботи -- старший дошкільний вік Аннотация: У статті презентовано досвід роботи закладу дошкільної освіти № 39 "Ромашка" міста Кам’янське, Дніпропетровської осбласті, щодо організації роботи з формування у дошкільників свідомого ставлення до безпеки.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.31:173.5](477) Г 97
Гуцол, С. День батька: святкуємо спільно з родинами / Світлана Гуцол> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 61–63. - Зміст: Екскурсії вихідного дня ; Майстер-класи та зустрічі ; Проектна діяльність.
Рубрики: Дошкільне виховання--родинне виховання фывфывфыв: дошкільне виховання -- родинне виховання -- сімейне виховання -- День батька -- форми роботи -- екскурсії -- майстер-класи -- проектна діяльність Аннотация: У статті висвітлено досвід закладу дошкільної освіти № 256 міста Києва щодо організації Дня батька у дитсадку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.091.33-027.22-027.556(477) Б 90
Булахова, Л. Особливості проведення "Ранкових зустрічей" / Людмила Булахова, Галина Жук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 55–56.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--ранкові зустрічі фывфывфыв: ранкові зустрічі в початковій школі -- форми роботи -- проект "Ранкові зустрічі" Аннотация: У статті йдеться про організацію ранкових зустрічей дітей у початковій школі.
Доп.точки доступа: Жук, Г. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.064.1(477) Д 20
Дарадан, Т. Як спілкуватися з батьками на рівних / Тетяна Дарадан> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 15–20. - Зміст: Окреслюємо завдання ; Створюємо модель ; Беремо участь у спільних проектах ; Додаток 1 : Як наше слово вплине на дитину : тренінг для батьків ; Додаток 2 : "Стиль виховання дитини в сім’ї" : тест.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- взаємодія з батьками -- робота з батьками -- партнерська взаємодія -- модель -- просвітницька робота -- форми роботи -- соціально-педагогічні проекти -- тести -- тренінги Аннотация: У статті презентовано досвід роботи закладу дошкільної освіти (ясла-садок) - центру розвитку дитини № 31 "Барвінок" міста Кам’янське Дніпропетровської області щодо взаємодії з батьками.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.313(477) Л 22
Ланько, А. Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 10–14. - Зміст: Додаток 1 : Інформаційна карта проекту "Подорож у країну Книголандію" ; Додаток 2 : Завдання та форми роботи з дітьми.
Рубрики: Дошкільна освіта--метод проектів фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- освітній процес -- тематичні тижні -- робота з батьками -- читання -- інформаційна карта -- форми роботи -- метод проектів Аннотация: У статті подано матеріали щодо організації та проведення тематичного тижня.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|