Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=художнє сприйняття<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
378.147.78:07/С59-934955

    Соколова, О. В.
    Методичні основи інтеграції мистецьких знань у підготовці майбутніх учителів музики і художньої культури [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / О. В. Соколова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2004. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 74.58 + 85.3
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
   автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання

фывфывфыв:
художнє сприйняття -- синтез -- інтеграція -- мистецькі знання


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

2.


    Орлова, Ольга.
    Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 82-88 : табл. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--медіаосвіта
фывфывфыв:
процес сприйняття -- художнє сприйняття -- медіаосвіта -- медіасприйняття -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- студенти-філологи -- інформаційне поле -- перцептивний образ -- критичне мислення -- інтерактивне навчання -- вища школа -- педагогічна освіта
Аннотация: У статті аналізується процес формування у майбутніх педагогів-словесників медійного й художнього сприйняття: роль у літературній комунікації, формат, структура, елементи, механізми перебігу. З опертям на зіставлення художньої та медійної рецепції розглядаються можливості формування медіасприйняття як основи медіакомпетентності студентів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.202.242
Э 34


    Эйдлин, Владимир Ильич.
    О восприятии времени учениками начальной школы : в связи с формированием понимания литературного текста / В. И. Эйдлин // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 45-56. - Библиогр.: 25 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--сприйняття часу учнями
   Молодші школярі--сприйняття часу

фывфывфыв:
сприйняття -- відчуття часу -- час -- часові інтервали -- тривалість часу -- проміжок часу -- художні твори -- художнє сприйняття -- події -- вчинки -- початкова школа -- школярі
Аннотация: Досліджено питання розвитку у дітей молодшого шкільного віку здатності відчувати плинність часу. Охарактеризовано чинники від яких залежить становлення вищезазначеної здатності. Представлено результати експерименту, спрямованого на виявлення критеріїв сприйняття часу молодшими школярами.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 08.07.2024
Число запросов 48351
Число посетителей 1145
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя