Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=читацька компетенція<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.


    Шкловська, О. Н.
    Методичні прийоми формування читацької компетенції старшокласників [Текстььь] / О. Н. Шкловська // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - N2. - С. 11-16
Рубрики: Викладання літератури
   читання шкільне

фывфывфыв:
читацька компетенція


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

2.
83.3(0)р
М 31


    Маслюк, О.
    Інноваційні технології - ефективний засіб формування читацької компетентності учня [Текст] / О. Маслюк // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 27-29. . - ISSN 0205-47IX
ББК 83.3(0)р
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   читання шкільне

   Викладання зарубіжної літератури

фывфывфыв:
ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНЦІЯ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

3.
83.3(4Укр)
Я 92


    Яценко, Т.
    Формування компетентного читача в умовах профільного навчання [Текст] / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 46-48
ББК 83.3(4Укр) + 74.2
Рубрики: навчання профільне
   читацька культура

фывфывфыв:
ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНЦІЯ -- літературний спецкурс


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

4.
83.3(4УКР)р10
М 29


    Мартиненко, Валентина.
    Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір [Текст] / В. Мартиненко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 5-8
ББК 83.3(4УКР)р10 + 74.2
Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання
фывфывфыв:
читацька компетенція -- зміст літературного читання -- метапредметні навчальні заклади -- шкільне читання -- літературне читання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

5.
74.200.585.00
М 48


    Мельник, С. Г.
    Радість читання - радість пізнання [Текст] : практичні матеріали для формування та розвитку читацької компетентності молодших школярів / С. Г. Мельник, В. В. Мосіюк // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1/2. - С. 8-21.
ББК 74.200.585.00
Рубрики: Початкова школа--формування читацької компетентності
   Початкова школа--читання--техніка читання

   Початкова школа--читання--розуміння тексту

фывфывфыв:
початкова освіта -- молодші школярі -- читацька компетенція -- усвідомлення тексту -- творча діяльність учнів -- техніка читання -- логічне мислення -- аналіз творів -- жанрові особливості творів
Аннотация: В кінці статті розміщено додатки: Додаток № 1 включає прислів’я (про Батьківщину, народ, рід, родину, працю, дружбу, людські якості та вчинки, чесність, добро, мову, природу та ін.). Додаток № 2: Скарбничка “Корисні речі до речі“. Також вправи для дихальної гінастики, артикуляційні впрви, тренувальні вправи для формування швидкого читання.


Доп.точки доступа:
Мосіюк, В. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
373.3.016:821.161.2]:371.32
С 13


    Савченко, О.
    Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української літератури--розуміння літературних творів
фывфывфыв:
літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа
Аннотация: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 24.06.2024
Число запросов 27346
Число посетителей 593
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя