Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=історичне мислення<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
63
М 30


    Марченко, Н. В.
    Розвиток історичного мислення [Текст] / Н. В. Марченко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 29. - С. 4-5
ББК 63
Рубрики: освіта історична
   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

   методична допомога вчителям Ніжина

фывфывфыв:
історичне мислення


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.1
К 90


    Куликовская, И. Э.
    Педагогическое сопровождение формирования исторического мышления ребенка [Текст] / И. Э. Куликовская // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 7. - С. 49-55 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.1
Рубрики: мислення дитини
   Діти дошкільного віку

фывфывфыв:
історичне мислення -- суб’єктивний час -- особистий час -- картина світу дитини


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.202
Ш 44


    Шелудякова, Г. М.
    Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів у формуванні ключових компетентностей [Текст] / Г. М. Шелудякова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 19/20/21. - С. 4-10.
ББК 74.202 + 63.3р10
Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів
   Компетентність учнів

   Розвиток особистості учня

   Профільне навчання

   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

   Кафедра історії України та політології

фывфывфыв:
дидактичні прийоми -- історичне мислення -- самостійна робота учнів
Аннотация: У статті охарактеризована роль самостійної пізнавальної діяльності учнів як однієї з головних передумов успішного формування ключових компетентностей та всебічного розвитку особистості. Головну увагу звертають на дидактичні прийоми, форми і методи організації самостійної пізнавальної діяльності учнів на різних етапах уроку і дома. На підставі проведеного аналізу та особистісного досвіду роботи запропоновано до використання робочу модель організації профільного навчання в контексті компетентнісно орієнтованого підходу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 21.06.2024
Число запросов 80120
Число посетителей 811
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя