Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=історичні задачі<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
63.3(4УКР)р10
Т 23


    Татаринов, М. В.
    Літературна спадщина І. Я. Франка на уроках історії України (до 150-річчя з дня народження письменника) [Текст] / М. В. Татаринов // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 24. - С. 16-20.
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання історії України в школі--уроки--інтегровані уроки
   Викладання історії України в школі--персоналії видатних людей

фывфывфыв:
складання тез -- історичні задачі
Аннотация: У статті наводяться рекомендації, як використовувати літературну спадщину І. Я. Франка на уроках історії України. Це дозволить учителеві творчо застосовувати міждисциплінарні зв’язки.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
63.3р10
З-11


    Зімбалевська, Ю. П.
    Звідки і як історики довідуються про минуле [Текст] : 5 клас / Ю. П. Зімбалевська // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 7/8. - С. 53-55.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі--уроки історії в 5 кл.--вступ до історії
фывфывфыв:
історичні задачі -- хронологія -- історичні карти
Аннотация: Після цього уроку учні зможуть: називати найважливіші моменти біографії та діяльності Михайла Грушевського; наводити відомості про археологію, нумізматику, сфрагістику, геральдику, етноніміку, топоніміку; застосування знання з хронології.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 21.06.2024
Число запросов 73008
Число посетителей 785
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя