Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=наступність в освіті<.>
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Содержание:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ГРНТИ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

фывфывфыв:
наступність в освіті


Доп.точки доступа:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
372(075.3)
П 56


    Поніманська, Тамара Іллівна.
    Дошкільна педагогіка: Практикум [Текст] : Навч. посібник для студ. вищих навчальних закладів / Т. І. Поніманська, І. М. Дичківська ; Міністерство освіти і науки України. - К. : СЛОВО, 2004. - 352 с. - ISBN 966-8407-23-7 (в пер.) : 24.00 грн., 25.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.10я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ
   Заклади дошкільної освіти

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

фывфывфыв:
наступність в освіті -- теорія гри -- естетичне виховання -- трудове виховання -- родинне виховання -- сімейне виховання -- моральне виховання -- патріотичне виховання -- методи навчання


Доп.точки доступа:
Дичківська, І. М.; Міністерство освіти і науки України
Экземпляры всего: 59
пед. (4), Ч.З.№2 (6), аб (47), ав (1), фб (1)
Свободны: пед. (4), Ч.З.№2 (6), аб (47), ав (1), фб (1)
Найти похожие

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 192 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн.
    Содержание:
Кравченко, К. Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку / К. Кравченко. - С .6-9
Борейко, Н. Ю. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко. - С .10-13
Безносюк, О. О. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності / О. О. Безносюк. - С .14-16
Лукін, В. Є. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання / В. Є. Лукін. - С .17-20
Бондаренко, Ю. Г. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти / Ю. Г. Бондаренко. - С .21-23
Мазоха, Д. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ" / Д. Мазоха. - С .24-26
Красюк, Л. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи / Л. Красюк. - С .27-29
Прус, Л. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах / Л. Прус. - С .30-32
Одінцова, О. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання / О. Одінцова. - С .33-37
Загребельна, Л. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні / Л. Загребельна. - С .38-41
Закалюжний, В. М. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння / В. М. Закалюжний. - С .42-46
Рудик, Я. М. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація / Я. М. Рудик. - С .47-51
Шостак, А. В. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / А. В. Шостак. - С .52-61
Дібрівна, Е. І. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників / Е. І. Дібрівна. - С .62-64
Омельченко, Л. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях / Л. Омельченко. - С .65-67
фывфыв: сімейні конфлікти
Яковець, Н. І. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України / Н. І. Яковець. - С .68-72
Гончарова, О. М. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .73-77
Кочерга, О. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .78-82
Грабова, С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою / С. В. Грабова. - С .83-86
Дідовик, М. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ" / М. Дідовик, О. Коношевський. - С .87-89
Ковтонюк, М. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей / М. Ковтонюк. - С .90-93
Копняк, К. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики" / К. Копняк, О. Матяш. - С .94-96
Гусак, Л. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ / Л. Гусак. - С .97-99
Щербініна, О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Щербініна. - С .100-104
Імбер, В. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа / В. Імбер. - С .105-107
Конончук, А. І. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності / А. І. Конончук, О. В. Сватенков. - С .108-112
Воєвода, А. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації / А. Воєвода. - С .113-116
Кардаш, Н. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів / Н. Кардаш. - С .117-120
Абрамович, Г. В. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти / Г. В. Абрамович. - С .121-123
Криловець, М. Г. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії / М. Г. Криловець. - С .124-126
Трубачова, С. Є. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації / С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. - С .127-130
Кривець, С. В. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя / С. В. Кривець. - С .131-133
Павлик, О. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів / О. Павлик. - С .134-135
Зель, І. О. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога / І. О. Зель. - С .137-139
Байдацька, Н. М. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності / Н. М. Байдацька. - С .140-145
Виговська, С. В. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів / С. В. Виговська. - С .145-149
Коваленко, Є. І. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз / Є. І. Коваленко. - С .150-152
Зінченко, Т. В. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи / Т. В. Зінченко. - С .153-157
Козлакова, Г. О. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти / Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. - С .158-162
Кряжев, П. В. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід / П. В. Кряжев. - С .163-166
Лисенко, М. М. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід / М. М. Лисенко. - С .167-172
Івашньова, С. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини / С. Івашньова. - С .173-177
Баленко, Н. М. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .178-181
Аніщенко, О. В. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .182-184
Лавріненко, О. А. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття / О. А. Лавріненко
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі біології--підготовка
   Майбутні вчителі біології

   Вчителі географії--підготовка

   Майбутні вчителі географії

   Вчителі музики--підготовка

   Дистанційне навчання

   освіта безперервна

   Болонський процес

   Вищі навчальні заклади--організація навчального процесу

   Вищі навчальні заклади--адаптація студентів до ВНЗ

   Викладання вищої математики

   Перекладачі--підготовка

   Андрагогіка--підготовка фахівців

   Перекладознавство--підготовка перекладачів

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Підготовка майбутніх вчителів--формування інформаційної культури

   Дистанційна освіта

   Управління вищим навчальним закладом

   Навчання--полікультурне навчання

   Конфлікти--сімейні

   Інформаційні технології

   Англійська мова--спілкування

   Освіта--наступність в освіті

   Викладання вищої математики

   Викладання математики

   Менеджери--підготовка

фывфывфыв:
наступність в освіті


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Найти похожие

4.


    Копыл, А. Н.
    Проблема преемственности в русской педагогике ХVIII-ХIХ вв. [Текстььь] / А. Н. Копыл // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2006. - N7. - С. 74-81. . - ISSN 0869-561Х
Рубрики: Історія педагогіки Росії
   Освіта--наступність в освіті

   Росія--освіта
фывфывфыв:
наступність в освіті


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

5.


    Кожевников, В.
    Наступність як загальнопедагогічний закон [Текстььь] / В. Кожевников // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N9. - С. 22-24 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта--наступність в освіті
фывфывфыв:
наступність в освіті


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Найти похожие

6.


    Аніскіна, Н.
    Управління наступністю [Текстььь] / Н. Аніскіна // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 56-61
Рубрики: Освіта--наступність в освіті
   освіта в Україні

фывфывфыв:
наступність в освіті


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Кожевников, В. М.
    Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів [Текстььь] / В. М. Кожевников // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 127-132
Рубрики: Освіта--наступність в освіті
   Профільна школа

   педагогічна діяльність

фывфывфыв:
наступність в освіті


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Соловйов, Ю.
    Наступність між ланками освіти : реалії та перспективи [Текстььь] / Ю. Соловйов, О. Чернишов // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N8. - С. 36-42
Рубрики: Освіта--наступність в освіті
фывфывфыв:
наступність в освіті


Доп.точки доступа:
Чернишов, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
74
Б 11


    Білоус, К.
    Наступність у роботі школи [Текст] / К. Білоус, Н. Кузьменко // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - Том січень, N 4. - С. 11-16
ББК 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Управління школою

   Освіта--наступність в освіті

фывфывфыв:
наступність в освіті


Доп.точки доступа:
Кузьменко, Н.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
372.72
Г 76


   
    Грамота. Література і мовлення [Текст] : посібник / ред.-уклад. О. Г. Жукова. - Х. : Ранок, 2009. - 112 с. - (Дошкільне виховання). - ISBN 978-966-672-430-7 : 15.00 грн.
ББК 74.102.12
РУБ 372.72
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   навчання грамоти--дошкільний вік--методика занять

   Мовлення--дошкільний вік--розвиток

   Розвиток мовлення дітей

   Готовність до школи

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Педагогічна освіта батьків

   Педагогічна діяльність--дошкільний заклад

фывфывфыв:
наступність в освіті


Доп.точки доступа:
Жукова, О. Г. \ред.\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

11.
88.840
Л 73


    Локалова, Н. П.
    Когнитивное развитие детей как условие преемственности дошкольного и начального школьного образования [Текст] / Н. П. Локалова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2009. - N 6. - С. 109-118. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: психологія педагогічна
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра дошкільної освіти

   Дошкільна освіта

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Мотивація - навчальна

фывфывфыв:
наступність в освіті -- дошкільна освіта -- початкова освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Гусєва, В.
    Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду [Текст] / В. Гусєва // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 39-42. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Освіта--неперервність--наступність
   Початкова школа--наступність в освіті--безперервність

фывфывфыв:
середня школа -- початкова школа -- іноземні мови -- алгоритм наступності -- наступність в освіті -- безперервність освіти
Аннотация: У статті розповідається про наступність та безперервність освіти в школі. Наступність - це система цілеспрямованих і різноманітних психолого-педагогічних дій, як інструмент, що дає змогу проникнути всутність дидактико-методичних проблем, досліджувати та керувати багатопрофільним процесом навчання. Безперервність освіти розуміється як забезпечення необхідного зв'язку в навчальному процесі, як узгодження всіх компонентів системи навчання на кожному ступені навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

13.
372(075.3)
О-64


   
    Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти [Текст] : Навчально-методичний посібник / Міністерство освіти і науки України ; За ред. Г. С. Тарасенко. - К. : СЛОВО, 2010. - 320 с. - ISBN 978-966-194-055-9 : 40.00 грн.
ББК 74.100я73 + 74.100.58
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільна освіта--ігри

   Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ

   Початкова школа--підручники та посібники для ВНЗ

   Початкова школа--освітні технології

фывфывфыв:
ігрова діяльність дошкільників -- наступність в освіті -- навчально-методичні посібники


Доп.точки доступа:
Тарасенко, Г. С. \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Найти похожие

14.
74.102
К 11


    Кіндрат, Інна.
    І знову про наступність / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 9-12 : фотогр., схема.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
фывфывфыв:
наступність в освіті -- дошкільна освіта -- початкова освіта -- готовність до навчання -- вольова готовність -- мотиваційна готовність -- особливості шестирічок
Аннотация: Розглянуто проблему наступності навчання між дошкільною та початковою ланкою освіти. Висвітлено вікові та індивідуальні особливості шестирічок. Проаналізовано особливості вольової й мотиваційної готовності до навчання шестирічних першокласників.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.


    Стеценко, І.
    Наступність - проблема актуальна : репортаж з міського науково-практичного семінару [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 17 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--конференціїї, семінари, наради
фывфывфыв:
наступність в освіті
Аннотация: Репортаж з міського науково-практичного семінару, який організували представники кафедри дошкільної освіти і кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін Педагогічного інституту КУ імені Бориса Грінченка 20 квітня цього рроку. Науковці, методисти, вихователі, вчителі початкової школи, директори ДНЗ, ШДС, НВК, викладачі та студенти обговорювали питання переходу від дошільної до початкової освіти.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

16.
74.04(3)
Л 73


    Локшина, О.
    Трансформаційні процеси в початковій освіті країн Євросоюзу: перспективні ідеї для України [Текст] / О. Локшина // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 37-40. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.04(3)
Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст
фывфывфыв:
початкова школа в країнах Європи -- наступність в освіті -- дошкільна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
74.202.242
Г 24


    Гаушева, Т. В.
    Наступність і перспективність у роботі початкової та середньої ланок освіти [Текст] : засідання спільного методичного об’єднання вчителів початкових класів та вчителів-предметників (тренінг) / Т. В. Гаушева // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 15. - С. 2-5
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--наступність в освіті
фывфывфыв:
наступність в освіті -- перспективність в освіті -- методичне об’єднання вчителів -- психологічний тренінг


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
373.29(477)
Х 22


    Хартман, О.
    Наступність дошкільної і початкової освіти у запитаннях і відповідях / Олена Хартман // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 20–25. - Зміст: Чому виникла потреба наступності ; У чому багатоплановість поняття "наступність" ; Що визначає наступність: розуміння та хибні думки ; Як забезпечити наступність у час змін.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- початкова освіта -- наступність в освіті -- нова українська школа
Аннотация: У статті йдеться про сутність поняття "наступність", її орієнтири та забезпечення в закладах дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
373.29(477)
З-12


   
    Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 34–36.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- початкова освіта -- наступність в освіті -- самодіагностика -- тести -- тестування


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.


    Проценко, Оксана.
    До школи? Із задоволенням! [Текст] : репортаж із регіонального семінару-практикуму у Львові / О. Проценко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 2. - С. 24-25. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
   Львівська область--освіта
фывфывфыв:
наступність в освіті -- дошкільна освіта -- початкова освіта -- регіональний семінар-практикум


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 02.06.2024
Число запросов 37498
Число посетителей 1753
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя