Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=особистісно-орієнтований підхід<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
159.922:37.018.32
У49


    Улунова, Ганна Євгенівна.
    Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Г.Є. Улунова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 88.840 + 88.4 + 74.204
Рубрики: психокорекція
   спілкування

   школи-інтернати

   автореферати дисертацій--психологія

фывфывфыв:
ускладнене спілкування -- дефіцитне спілкування -- деструктивне спілкування -- самотність -- тривожність -- емпатія -- конфліктність -- особистісно-орієнтований підхід


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

2.
74.200.22
М 14


    Майборода, С. Б.
    Комплексный подход к воспитанию социально и педагогически запущенных школьников в свете ФГОС второго поколения / С. Б. Майборода // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 15-18. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.200.22 + 74.200.44
Рубрики: Виховання школярів
   Педагогічно занедбані діти--індивідуалізація виховання учнів--особистісно-орієнтований підхід

   Росія
фывфывфыв:
виховання школярів -- цілісність процесу виховання -- комплексний підхід -- педагогічно занедбані діти -- соціально занедбані діти -- індивідуалізація виховання учнів -- особистісно-орієнтований підхід
Аннотация: Комплексний підхід до виховання соціально і педагогічно занедбаних школярів у світі нових державних освітніх стандартів (Російська Федерація).


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.100
К 64


    Кононко, Олена.
    Вихователь-методист стратег і тактик / О. Кононко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 4-16.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
фывфывфыв:
стратегія і тактика вихователя -- особистісно-орієнтований підхід -- компетентнісний підхід -- кількісний підхід до освіти -- якісний підхід до освіти -- моделі взаємодії


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
81.2-9
А 65


    Андріюк, І. Я.
    Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення / І. Я. Андріюк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 7/8. - С. 2-8. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--викладання в школі
фывфывфыв:
іноземні мови -- особистісно-орієнтований підхід -- усне спілкування -- комунікативна компетенція -- іншомовне мовлення
Аннотация: У статті йдеться про процес навчання як нормальний саморозвиток особистості у гуманістично-орієнтованому вихованні, про опанування іноземних мов. Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, запропонованих державною національною програмою "Освіта. Україна ХХІ століття".


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
376-056.2/.3:376.015.3](477)
С 59


    Соколова, Г.
    Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 36–44. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід
фывфывфыв:
діти з особливими потребами -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічний супровід -- професійна діяльність психолога -- особистісно-орієнтований підхід -- психокорекційний вплив -- психологічна робота -- психологічна безпека дитини
Аннотация: Висвітлене питання психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено значущість питання, пов’язаних з успішною інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в соціум, що спонукає необхідність розробки сучасних технологій психологічного супроводу дитини в процесі навчання та життєдіяльності. Узагальнено висновки літературних джерел, у яких охарактеризовано поняття "супровід" з різних підходів: як систему професійної діяльності психолога; як комплексний психологічний вплив на особистість та інтерпретовано поняття "супровід" у контексті інклюзивного навчання. Визначено психологічний супровід як основний засіб, що сприяє всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу визначено основні наукові підходи до дослідження проблеми психологічного супроводу дітей з особлими освітніми потребами, окреслено шляхи дослідження психологічного супроводу цих дітей в аспекті особистісно орієнтованого підходу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - №3. - С. 7–19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище -- класифікаційні ознаки -- категорії дітей з особливими освітніми потребами -- індивідуальна траєкторія розвитку -- шкільна неуспішність -- дизонтогенез -- особистісно-орієнтований підхід -- індивідуальні особливості -- вікові особливості
Аннотация: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 136740
Число посетителей 731
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя