Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психолого-педагогічна допомога<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
74.1
М 64


    Миронова, Світлана.
    Педагогічна допомога дитині раннього віку з особливостіми психофізичного розвитку [Текст] / С. Миронова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 5. - С. 65-72.
ББК 74.1
Рубрики: діти раннього дошкільного віку
фывфывфыв:
діти раннього віку (від народження до 3-х років) -- психолого-педагогічна допомога


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.6
С 69


   
    Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки [Текст] : [Добірка статей] // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 2. - С. 59-100
ББК 74.6
Рубрики: Девіантна поведінка--профілактика
   реабілітаційні центри

   Соціально-педагогічна робота

   Сімейне виховання

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

фывфывфыв:
пенітенціарні заклади -- засуджені -- неповнолітні дівчата -- неповнолітні правопорушники -- психолого-педагогічна допомога


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.6
И 43


    Илатовская, Лариса Анатольевна.
    Психологическое сопровождение детей группы риска [Текстььь] / Л. А. Илатовская // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 4. - С. 89-97
ББК 74.6
Рубрики: Соціальна педагогіка--підлітки--профілактика і корекція
   Підлітки--порушення поведінки

   Девіантна поведінка--неповнолітні

фывфывфыв:
підлітковий вік -- підлітки групи ризику -- девіантна поведінка підлітків -- психолого-педагогічна допомога -- психокорекція


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Велиханова, Н. Ф.
    Психолого-педагогическое консультирование как средство реабилитации социально дезадаптированных детей и подростков / Н. Ф. Велиханова // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 95-99. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Консультації--соціальна робота
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

фывфывфыв:
психолого-педагогічна допомога -- реабілітація -- дезадаптація -- сім’я -- мотивація
Аннотация: В статье представлены результаты исследования значения психолого-педагогического консультирования в коррекционно-реабилитационной работе, проведенного в Центре семьи и детей г. Коломны Московской области.
У статті представлено результати дослідження значення психолого-педагогічного консультування в корекційно-реабілітаційній роботі, яке було проведено в Центрі сім'ї та дітей м. Коломни Московської області.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
376-056.2/.3(438)
А 56


    Аль-Камізі, Д.
    Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Данута Аль-Камізі // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 84–95. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--інклюзивна освіта
   Польща--освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- освітня система -- особливі освітні потреби -- спільне навчання -- інклюзивне навчання -- польська освітня система -- психолого-педагогічна допомога -- індивідуалізація процесу навчання
Аннотация: Висвітлено динамічні зміни в освітніх тенденціях Польщі. Представлено погляди на освіту на мікросуспільному рівні. Представлені роздуми про розуміння інклюзивного навчання як процесу спільного навчання учнів з особливими освітніми потребами з їх ровесниками без таких потреб в загальноосвітній школі. Умовою ефективності цього процесу визначено забезпечення повного почуття приналежності до шкільної спільноти та такої психосуспільної, методичної, організаційної, технічної підтримки, яка дасть змогу задовольнити їхні спеціальні потреби у розвитку та освіті, що випливають з їхнього індивідуального розвитку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 159802
Число посетителей 819
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя