Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психолого-педагогічні умови<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Митник, Олександр.
    Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: навчально-виховний процес
фывфывфыв:
творчий навчально-виховний процес -- ситуація розмірковування -- інтерактивний метод навчання -- поняттєве мислення -- психолого-педагогічні умови -- метод образного бачення -- метод емпатії -- метод інциденту -- метод синектики
Аннотация: У статті розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урогк і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74.202.43
М 66


    Митник, Олександр.
    Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі [Текст] / О. Митник, О. Кочерга // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 3-6 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 74.202.43 + 88.6
Рубрики: Початкова школа--навчально-виховний процес
фывфывфыв:
психолого-педагогічний супровід -- дитяча творчість -- проблемно-пошуковий діалог -- інтерактивні методи навчання -- психолого-педагогічні умови -- навчально-виховний процес


Доп.точки доступа:
Кочерга, Олександр

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
376-056.36:616.899.015.3](477)
Л 63


    Лисенкова, І.
    Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / Ірина Лисенкова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 20–27. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
фывфывфыв:
діти з порушеннями розумових функцій -- корекційно-розвивальне середовище -- психолого-педагогічні умови -- пізнавальний розвиток -- емоційний розвиток -- корекційно-педагогічний процес -- активність дитини
Аннотация: Розкрито особливості навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями розумових функцій. Визначено, пріоритетного значення в навчально-виховному процесі сучасного навчального закладу набувають питання організації корекційно-розвивального середовища. Воно є варіативним, тематичним, мобільним, дієвим і має тенденції до розвитку й динаміки відповідно до пізнавального та емоційного розвитку дитини. Основний акцент у статті зроблений на експериментальне дослідження ефективності запропонованих психолого-педагогічних умов організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій у сучасних навчальних закладах України з інклюзивним навчанням.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 162178
Число посетителей 820
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя