Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=системи навчання<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
378.147: [371.31+378.1]
П30


    Петренко, Вікторія Віталіївна.
    Наступність форм навчання в загальноосвітній школі і вищому закладі освіти як засіб дидактичної адаптації студентів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / В. В. Петренко ; Волинський державний університет імені Лесі Українки (Луцьк). - Луцьк : ВДУ ім. Лесі Українки, 2005. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: навчання студентів
   адаптація дидактична

   форми навчання

   автореферати дисертацій--педагогіка

фывфывфыв:
наступність -- системи навчання


Доп.точки доступа:
Волинський державний університет імені Лесі Українки (Луцьк)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

2.
74.58
П 77


    Приходченко, К. І.
    Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 63-70. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--якість вищої освіти
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Болонський процес

   Якість освіти

   Навчання студентів

фывфывфыв:
системи навчання -- європейський освітній простір -- інтеграція -- інтеграційні процеси -- соціальні перетворення -- партнерство -- інноваційно-технологічний розвиток -- культурний розвиток -- реформування вищої освіти
Аннотация: Розглянуто Болонську систему навчання, яка відкриває студентові великі можливості для розширення обміну інформацією та взаємодії в гуманітарній сфері, в духовному збагаченні.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.58
З-13


    Завідонова, Наталія.
    Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання (на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана) / Н. Завідонова, Л. Червінська // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 52-54. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: оцінювання студентів
   навчання кредитно-модульне

   оцінювання,тестування у педагогіці

фывфывфыв:
кредитно-модельна система -- оцінювання знань -- вища освіта -- економічні університети -- системи навчання -- кредитно-модульна система навчання
Аннотация: У статті розглянуто досвід роботи викладацького складу кафедри іноземних мов КНЕУ імені Вадима Гетьмана з удосконалення критеріїв оцінювання знань студентів. Проаналізовано переваги та недоліки системи оцінювання, яка використовується в університеті.


Доп.точки доступа:
Червінська, Лариса; \про нього\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

4.
373.2.016: 811.161.2](477)
Т 63


    Тоцька, Т.
    Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 51–57. - Зміст: Принципи вивчення рідної мови ; Слово – джерело патріотичних почуттів ; Виразність мови ; Педагог – взірець і мудрий наставник ; Додаток : Василь Сухомлинський : поради для педагогів.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- рідна мова -- українська мова -- системи навчання -- поради -- педагогічна спадщина -- художні твори -- принципи -- патріотичні почуття -- виразність мовлення
Аннотация: У статті йдеться про роль педагогічної та літературної спадщини В. О Сухомлинського в процесі навчання дошкільників української мови.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
37.013
Г 20


    Гарєєва, Ф.
    Системи навчання видатних педагогів [Текст] / Ф. Гарєєва // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 4. - С. 101-104 . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Педагогіка--педагогічні системи
фывфывфыв:
системи навчання -- вимоги до лектора -- індивідуальний підхід -- психологічні паузи -- педагогічні системи
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню педагогічних систем навчання таких відомих педагогів, як А. Макаренко, К. Станіславський та А. Мінаков. Розглядаються характерні особливості кожної із систем навчання, рекомендації щодо проведення лекцій, ставлення до студентів і роботи педагога над собою для досягнення максимально успішного освітнього результату.


Доп.точки доступа:
Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\; Станіславський, Костянтин Сергійович ( видатний російський режисер, актор, педагог, народний артист СРСР (1936). Засновник Московського художнього театру (МХАТ). Реформатор театру, виробив творчий метод, що здобув назву «система Станіславського» ; 1863-1938) \о нем\; Мінаков, Андрій Петрович (радянський вчений в галузі механіки, педагог ; 1893-1954) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 129135
Число посетителей 819
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя