Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=текстоцентризм<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.


    Гавриш, Наталя.
    Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 4-12 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--роль книги
фывфывфыв:
освіта -- освітній процес -- дошкільники -- художній твір -- книжка -- практично-чуттєвий досвід -- смислоутворення -- "кліпове мислення" -- вправи на зосередження -- текстоцентризм -- текстоцентричний підхід -- інтелектуальна карта -- дослідно-експериментальна робота -- мовленнєвий етикет знайомства -- тіньовий театр -- психологічні вправи -- етичні бесіди
Аннотация: У статті проаналізовано вплив книги та літературного твору на виховання дошкільників. Запропоновано та охарактеризовано технологію організації освітнього процесу на основі текстоцентризму, переваги якої полягають у можливості занурити дітей у сприйняття і прийняття ідей літературного твору, допомогти їм у виявленні власних смислів і набуття життєвого досвіду через осмислення дій персонажів в описаних подіях.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
371.32:821.161.2
Б 81


    Бондаренко, Юрій.
    Предметоцентризм у викладанні літератури [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 4. - С. 15-18. . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

фывфывфыв:
текстоцентризм -- технологізація -- феноменальність -- індивідуалізація -- контекстність -- ідеаційність -- світогляд


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

3.


    Попова, Людмила.
    Принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 22-25
Рубрики: Викладання української мови в школі
фывфывфыв:
текстотворчі вміння -- принципи формування текстотворчих умінь -- учні старшої школи -- текстоцентризм -- робота з текстом
Аннотация: У статті проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, виокремлено принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи й подано лінгвометодичний коментар до їх реалізації. На основі аналізу наукової літератури автор доходить висновку, що продуктивному формуванню текстотворчих умінь учнів сприятиме врахування таких принципів: текстцентризму, жанрової зумовленості, авторської індивідуальності, інтеграції автора, органічна реалізація виокремлених принципів має позитивно позначатися на формуванні текстотворчих умінь учнів старшої школи, забезпечити свідому мотивацію й відповідальність їх за результат власної текстотворчої діяльності, вплинути на вибір методів і прийомів, адекватних меті й завданням навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

4.


    Швець, Людмила.
    Читацькоцентрична парадигма сучасного уроку як основний шлях подолання проблеми читання [Текст] / Л. Швець // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 19-24.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання
фывфывфыв:
проблеми читання -- текстоцентризм -- особистісне читання твору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

5.


    Должикова, Тетяна.
    Текст як універсальний інструмент організації освітнього процесу [Текст] / Т. Должикова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 2. - С. 15-16.
Рубрики: Викладання української мови в школі--використання тексту
фывфывфыв:
текстоцентризм -- вправи на текстовій основі -- текст як засіб навчання -- вертикальний контекст -- фонові знання -- креолізований (полікодовий) текст -- формати текстів
Аннотация: Стаття присвячена проблемі навчання української мови на засадах текстоцентричного підходу, за якого текст стає основою всього освітнього процесу: як засіб навчання, розвитку й виховання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 18.08.2024
Число запросов 41800
Число посетителей 768
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя