Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=шкільна неуспішність<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
Шифр: Б649178/2012/10
   Журнал

Бібліотека Шкільного світу [Текстььь]. Завуч. Бібліотека. - К. : Шкільний світ, 2007 -
2012г. N 10 . - 120
Содержание:
Кондратенко, Л. О. Знову двійка : шкільна неуспішність як психологічне явище / Л. О. Кондратенко
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
88.6
Г 47


    Гильбух, Ю. З.
    Школьная неуспеваемость [Текст] / Ю. З. Гильбух // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 68-80
ГРНТИ
ББК 88.6
Рубрики: Психологія навчання--молодші школярі--неуспішність
   Психокорекція--молодший шкільний вік--неуспішність

фывфывфыв:
невстигаучі учні -- шкільна неуспішність -- типологія шкільної неуспішності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
88.8
Т 36


    Теслюк, Поліна Юріївна.
    Робота психолога з батьками. Підказки та рекомендаці [Текст] / П. Ю. Теслюк // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2014. - N 12. - С. 1-112. - Содержание: Загальні рекомендації батькам ; Молодший шкільний вік ; Підлітковий вік ; Батьки та діти
ББК 88.8
Рубрики: Практичні психологи--робота з батьками
   Батьки і діти--рекомендації психолога

   Батьки і діти--молодший шкільний вік

   Батьки і діти--підлітковий вік

   Батьки і діти--підказки на всі випадки життя

   Батьки і діти--покарання дітей

   Батьки і діти--виховання дітей --рекомендації

   Сім’я--розлучення подружжя--допомога дітям

   Сім’я--виховання дітей--статеве виховання

   Сім’я--виховання дітей--гендерне виховання

   Сім’я--діти з вадами розвитку--рекомендації батькам

   Молодші школярі--виховання--поради батькам

   Молодші школярі--навчання--поради батькам

   Початкова школа--адаптація до школи

   Підлітки--вплив деструктивних організацій--поради батькам

   Підлітки--вплив деструктивних організацій--техніка безпеки

   Підлітки--порушення поведінки

   Підлітки--агресивність

фывфывфыв:
робота психолога -- психологічні рекомендації -- консультативна допомога батькам -- батьківське спілкування -- розлучення батьків -- пам’ятка батькам -- дитячі прохання -- дитячі заповіді -- батьківська поведінка (за Льюїсом Д.) -- шкільна неуспішність -- першокласники -- п’ятикласники -- ліворукі діти -- деструктивні релігійні організації -- брехня і діти -- виховання хлопчика -- виховання дівчинки -- суїцидальна поведінка -- комп’ютерна залежність -- адаптація до школи -- молодший шкільний вік


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - №3. - С. 7–19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище -- класифікаційні ознаки -- категорії дітей з особливими освітніми потребами -- індивідуальна траєкторія розвитку -- шкільна неуспішність -- дизонтогенез -- особистісно-орієнтований підхід -- індивідуальні особливості -- вікові особливості
Аннотация: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
159.9.37(091):37-15.3-027.233.4
К 64


    Кондратенко, Лариса Олександрівна.
    Проблеми первинної шкільної неуспішності в історії вітчизняної психології [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора психол.наук. Спец.19.00.01-загальна психологія, історія психології / Л. О. Кондратенко ; НАПН України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ). - К. : ІП ім. Г. С. Костюка АПН України, 2018. - 43 с. -
УДК
Рубрики: Неуспішність в навчанні
   історія психології

фывфывфыв:
шкільна неуспішність -- неуспішність в навчанні


Доп.точки доступа:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 137632
Число посетителей 735
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя