Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=інформаційно-комунікаційні технології<.>
Общее количество найденных документов : 142
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
372.851.8:33
К78


    Красюк, Ю. М.
    Методика навчання інформатики студентів економічних спеціальностей [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02. - теорія та методика навчання інформатики / Ю. М. Красюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2004. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: навчання студентів--економічна спеціальність
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики

фывфывфыв:
диференціація навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчання інформатики


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

2.
74
С50


    Смирнова-Трибульска, Євгенія Миколаївна.
    Теоретико-методичні основи формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у галузі дистанційного навчання [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (інформатика) / Є. М. Смирнова-Трибульска ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2008. - 44 с. -
ГРНТИ
УДК
РУБ 74
Рубрики: професійна підготовка вчителів
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики

фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- дистанційна освіта -- компетентність -- методика навчання інформатики


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

3.
74
Б 60


    Биков, В. Ю.
    Освіта повинна зайняти визначальне місце у впровадженні в усі сфери діяльності людей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / В. Ю. Биков // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 8. - С. 7-13.
ББК 74
Рубрики: Інформатизація освіти
   Інформаційні технології в освіті

фывфывфыв:
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.04(4Укр)
В 43


    Жалдак, Мирослав Іванович.
    Використання комп’ютера в навчальному процесі має бути педагогічно виваженим і доцільним : 2011 - рік освіти й інформаційного суспільства [Текст] / М. І. Жалдак // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 3-12.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: комп’ютер на уроках
   інформатизація освіти

   Електронні засоби навчання

   Комп’ютерні засоби навчання

   Нові інформаційні технології навчання

фывфывфыв:
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74
Л 83


    Луговий, В. І.
    Інформація як чинник організації людини : теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: 23 назв.
ББК 74
Рубрики: Інформаційні технології навчання
   Інформація

фывфывфыв:
соціально-культурна інформація -- види соціально-культурної інформації -- інформаційно-комунікаційні технології -- високі педагогічні технології -- навчальні парадигми
Аннотация: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвивальний вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація за критерієм співвідношення об'єктивного й суб'єктивного в ній розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси, художні образи, які детермінують відповідні педагогічні технології її опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну навчальної парадигми.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.


    Шклярук, Г. О.
    Інтенсифікація навчання іноземної мови з використанням комп’ютерних технологій [Текст] / Г. О. Шклярук // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 22/23. - С. 2-4.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Іноземні мови--комп’ютерні технології --комп’ютерні програми
   Уроки іноземної мови--комп’ютерні технології

фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальні програми -- створення програм -- Інтернет
Аннотация: Застосування комп’ютерних технологій в умовах інформаційної системи освіти в навчанні іноземної мови.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)

Найти похожие

7.
Шифр: ІЗ-1/2012/1/2
   Журнал

Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України [Текстььь]/ Міністерство освіти і науки України; Видавництво "Педагогічна преса". - К. : Педагогічна преса, 1920 - . - ISSN 0130-8890. - Выходит три раза в месяц
2012г. N 1/2
Содержание:
[Щодо додаткового Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році] : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 21.12.11 №1/9-901]. - С.3-14
Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 494. - С.15-30
Про затвердження Плану заходів з виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : наказ М-ва освіти і науки. - С.31-42
фывфыв: ОФІЦІЙНИЙ ДОКУМЕНТ; НАКАЗ МОНМС УКРАЇНИ; СЕРЕДНЯ ОСВІТА; ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА, СТО ВІДСОТКІВ, ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА; ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ; ПЛАН ЗАХОДІВ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ВІД 03.06.2011 № 931
Щодо оволодіння учителями загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними технологіями : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 03.01.2012 № 2. - С.43-44
Про затвердження Критеріїв системи рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 22.11 2011 № 1336. - С.45-50
Супрун, В'ячеслав Васильович. Критерії системи рейтингового оцінювання діяльності ПТНЗ затверджено / В. В. Супрун. - С.50-56
Про затвердження Національної рамки кваліфікацій : постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1341. - С.56-62
Гармаш, Анатолій Анатолійович. Затверджено Національну рамку кваліфікацій України / А. А. Гармаш. - С.63-64
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
ректор (свободен)
наук. част. Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
74.04(4Укр)
У 45


   Україна. Кабінет Міністрів.

   
    Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : постанова... від 13.04.2011 № 494 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 15-30. - [Додаток]. - Содержание: Державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта і законодавство
   Середня освіта--правові джерела

фывфывфыв:
середня освіта -- державна програма -- цільова програма -- інформаційно-комунікаційні технології -- Сто відсотків, державна програма -- програма розвитку


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
ректор (свободен)
наук. част. Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74.04(4Укр)
Д 36


   
    Державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : затв. постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 р. № 494 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 16-30. - Додатки. - Содержание: Паспорт Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року ; Завдання і заходи з виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року ; Очікувані результати виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Середня освіта--правові джерела
   освіта і законодавство

фывфывфыв:
середня освіта -- цільова програма -- навчально-виховний процес -- інформаційно-комунікаційні технології -- Сто відсотків, державна програма


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
ректор (свободен)
наук. част. Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74.04(4Укр)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Щодо оволодіння учителями загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними технологіями : наказ... від 03.01.2012 № 2 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 43-44. - Додаток.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта і законодавство
   Середня освіта--правові джерела

   вчитель--інформаційно-комп’ютерна компетентність

фывфывфыв:
середня освіта -- Сто відсотків, державна програма -- інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- підготовка вчителів -- підвищення кваліфікації


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
ректор (свободен)
наук. част. Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
73
Б 60


    Биков, В. Ю.
    Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення [Текст] / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 3-6.
ББК 73
Рубрики: Електронні інформаційні ресурси
   Інформаційні технології в освіті

фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- електронні освітні ресурси -- ІКТ-навчання -- комп’ютерна програма
Аннотация: В статті зазначено, що усю множину електронних інформаційних ресурсів, що використовуються в системі освіти, у сучасній педагогічній науці і практиці означають терміном електронні освітні ресурси (ЕОР). Це сукупність електронних інформаційних об'єктів, інформаційно-об'єктне наповнення електронних систем, призначених для інформаційного забезпечення функціонування і розвитку системи освіти.


Доп.точки доступа:
Лапінський, В. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
73
К 50


    Клокар, Н. І.
    Інформаційно-навчальне середовище як відкрита педагогічна система професійного розвитку освітян [Текст] / Н. І. Клокар // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 38-39.
ББК 73
Рубрики: Вчителі--професійний розвиток
фывфывфыв:
освітній портал КОІПОПК -- освітні технології -- освітній проект -- інформаційно-навчальне середовище -- підвищення кваліфікації освітян -- інформаційно-комунікаційні технології
Аннотация: Інформаційно-навчальне середовище системи освіти Київської області є відкритою педагогічною системою професійного розвитку педагогічних і управлінських кадрів, що передбачає не лише створення умов для володіння ІКТ, а й широке інформування і навчання засобами сучасних технологій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
74.04(4Укр)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту .

   
    Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс веб-сайтів професійно-технічних навчальних закладів : наказ... від 22.03.2012 № 331 // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 43-48. - [Додаток]. - Содержание: Положення про Всеукраїнський конкурс веб-сайтів професійно-технічних навчальних закладів
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Профтехосвіта--правові джерела--Україна

   Професійно-технічні навчальні заклади--веб-сайти--всеукраїнський конкурс--положення--Україна

фывфывфыв:
офіційний документ -- наказ МОНМС України -- профтехосвіта -- всеукраїнський конкурс -- конкурс веб-сайтів -- професійно-технічні навчальні заклади -- інформаційно-комунікаційні технології -- Інтернет -- інформаційно-освітнє середовище -- веб-сайти


Имеются экземпляры в отделах:
наук. част. Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
74.04(4Укр)
П 52


   
    Положення про Всеукраїнський конкурс веб-сайтів професійно-технічних навчальних закладів : затв. наказом М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 22 берез. 2012 р. № 331 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 44-48
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Профтехосвіта України--правові джерела
   Профтехосвіта України--веб-сайти--положення

фывфывфыв:
всеукраїнський конкурс -- конкурс веб-сайтів -- професійно-технічні навчальні заклади -- профтехосвіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-освітнє середовище -- Інтернет -- веб-сайти


Имеются экземпляры в отделах:
наук. част. Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
74.04
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 204-220 . - ISSN 2073-8528
ББК 74.04
Рубрики: Педагогіка та інші науки
   соціологія освіти

фывфывфыв:
філософія освіти -- когнітивні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні технології -- індивідуальний розвиток -- наукова робота -- психологічні дослідження -- випереджальний розвиток


Доп.точки доступа:
\о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.
74.58
К 38


    Кивлюк, Ольга Петрівна.
    Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. П. Кивлюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 10 назв
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--інформатизація освіти
   Педагогіка інформаційна

фывфывфыв:
комп’ютерні технології -- інформаційно-комунікаційне середовище -- віртуальна реальність -- Інтернет -- віртуальна освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- віртуальний освітній простір -- дистанційне навчання -- інформаційна педагогіка -- глобалізація освіти -- інформатизація освіти
Аннотация: Висвітлюються особливості віртуалізації освітнього простору в межах розвитку інформаційної педагогіки за умов поглиблення інформатизації всіх сфер життєдіяльності суспільства та розширення можливостей віртуальної реальності, в якій технологічною основою є використання інформаційно-комунікаційних технологій.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
74.2
У 45


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Про хід виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" у м. Кривий Ріг (Дніпропетровська область) та Борщівському районі (Тернопільська область) : рішення колегії... від 22.03.2012 р. № 3/4-2 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 13/15. - С. 3-25. - [Додаток]. - Содержание: Про хід виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" у м. Кривий Ріг (Дніпропетровська область) та Борщівському районі (Тернопільська область)
ББК 74.2
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Освіта в Україні--середня освіта--правові джерела

   Освіта в Україні--середня освіта--інформатизація

фывфывфыв:
Сто відсотків, державна програма -- впровадження ІКТ -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатизація -- загальна середня освіта


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.
60.5
Р 34


    Резнік, Володимир.
    Чинники автономії працівника за умов глобальної інформатизації : теоретичні уявлення та українські реалії / В. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 2. - С. 9-34. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--соціальна диференціація
   Кафедра філософії та соціології

фывфывфыв:
соціальна диференціація -- автономія працівників -- чинники автономії працівників -- інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- глобалізація -- Інтернет -- комп’ютери
Аннотация: У статті розглянуто теоретичні інтерпретації праці за умов інформатизації суспільства, що належить Е. Тоффлеру, Й Масуді, М. Каспельсу, К. Мею та іншим дослідникам. Узагальнено передумови, зовнішні вияви та психологічні наслідки автономії працівника. На цьому концептуальному підгрунті висунуто гіпотезу про імовірні соціально-економічні, фахово-освітні, інформаційно-технологічні та особистісно-інноваційні передумови автономії працівників в Україні за умов глобальної інформатизації. Слушність цієї гіпотези значною мірою підтверджено емпіричним тестуванням її з використанням моделі множинної лінійної регресії. Встановлено, що в сучасному українському суспільстві переважає соціально-економічне зумовлювання автономії в Україні - приватне володіння засобами виробництва, висококваліфікований фаховий капітал та особистий менеджерський хист. Порівняно меншою мірою автономію особи у трудових відносинах зумовлює використання нею ІКТ та інтенсивність підвищення кваліфікації. Вплив особистісно-інноваційного чинника виявився статистично незначним у межах загальної вибірки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

19.


    Кузнєцова, Н. Ю.
    Використання новітніх інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з іноземної мови [Текст] / Н. Ю. Кузнєцова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 19/21. - С. 2-7. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Іноземні мови --викладання в школі--інформаційно-комунікаційні технології
фывфывфыв:
іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- творчий підхід -- Інтернет-ресурси -- критерії оцінювання -- навчальні Інтернет-ресурси -- хот-лист -- мультимедійний скрепбук -- трежа хант -- вебквест -- англійська мова
Аннотация: У статті розповідається про використання Інтернет-технологій у навчанні. Оцінюються Інтернет-ресурси для учнів і вчителів, розглядаються 5 видів навчальних Інтернет-ресурсів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

20.


    Кузнєцова, Н. Ю.
    Створення віртуального середовища для вивчення іноземної мови (технологія Веб 2.0) [Текст] / Н. Ю. Кузнєцова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 19/21. - С. 8-10. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Іноземні мови --викладання в школі--інформаційно-комунікаційні технології
фывфывфыв:
іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- віртуальне середовище -- Інтернет -- блог -- блог учителя -- блог учня -- вікі -- подкаст -- закладки -- флікр -- Ю Тьюб
Аннотация: Метою навчання іноземної мови в навчальних закладах є формування іншомовної компетенції учнів за допомогою мережі Інтернет. Сучасний розвиток мережі Інтернет характеризується появою та поширенням соціальних сервісів і служб (Веб 2.0), націлених на спілкування між людьми.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 161049
Число посетителей 819
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя