Поисковый запрос: <.>K=ініціативність<.> |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Цукерман, Г. А. У истоков учебной общности: микроанализ одного урока в первом классе [Текстььь] / Г.А. Цукерман> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2003. - N4. - С. 104-126
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: Навчання в школі Дитяча ініціативність Навчальна співпраця
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сергеєнкова, О. Самопізнання : Конспект розвивально-корекційних занять для учнів початкової школи [Текстььь] / О. Сергеєнкова> // Психолог. - 2005. - N29/32(серпень). - С. 3-115.
ББК 88.8 + 88.4 Рубрики: Я-концепція Я-образ самопізнання психокорекція психологія молодшого школяра фывфывфыв: Я-КОНЦЕПЦІЯ -- самодіагностика, самооцінка, самоконтроль, самогімнастика -- ініціативність, творче навчання, охайність , дисциплінованість, мислення -- психогімнастика
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дубинина, М. П. Модель формирования инициативности будущего педагога с позиции " Я-концепции" [Текстььь] / М.П. Дубинина> // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 92-98
Рубрики: Я-концепція майбутній вчитель фывфывфыв: ІНІЦІАТИВНІСТЬ -- виховний аспект
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100 М 23
Манилюк, Юлія. Оптимальна модель педагогічної взаємодії у дитсадку [Текст] / Ю. Манилюк> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 8. - С. 11-16.
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100 Рубрики: Дошкільне виховання Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї фывфывфыв: дитячий колектив -- педагогічна взаємодія -- ініціативність дитини -- педагогічний колектив -- освітній процес
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.204.2 Н 11
Нємцева, Тетяна. Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 12. - С. 17-22. - Бібліогр.: 14 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.204.2 Рубрики: Виховання громадянське фывфывфыв: ініціативність -- громадянська ініціативність -- прогностичність програми -- демократичність програми -- ефективність програми -- інноваційність -- Одинадцять сходинок до успіху, програма
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200 П 31
Петрочко, Ж. В. Соціально-педагогічні виховні технології у викликах часу [Текст] / Ж. В. Петрочко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 1. - С. 17-24
ББК 74.200 Рубрики: Виховання--соціально-педагогічні технології фывфывфыв: соціально-педагогічна виховна технологія -- соціальність -- участь дітей -- ініціативність -- профілактика торгівлі людьми
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.8 С 77
Старинська, О. В. Формування інтелектуальної ініціативності молодших школярів [Текст] / О. В. Старинська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 1-12
ББК 88.8 Рубрики: Психологія молодшого школяра--емоційний інтелект Інтелект дитячий фывфывфыв: інтелектуальна ініціативність
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.14(4Укр) П 76
Принципи здійснення інноваційної управлінської діяльності : пам’ятка для керівника дошкільного закладу та вихователя-методиста> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 19.
ББК 74.14(4Укр) Рубрики: Управління--інноваційна діяльність--дошкільні навчальні заклади Педагоги--інноваційна діяльність--управління Заклади дошкільної освіти--управління--керівні кадри Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність фывфывфыв: інноваційна діяльність -- управління -- педагогічний колектив -- творча діяльність -- ініціативність -- психологічний клімат -- самоосвіта -- згуртованість колективу -- дошкільні заклади Аннотация: Подано рекомендації керівникам дошкільних закладів та вихователям-методистам щодо здійснення управління інноваційною діяльністю педагогічного колективу.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 372.4(438) Я 60
Яніцка-Панек, Тереса. Навчальний план у контексті реформування початкової освіти в республіці Польща [Текст] / Т. Яніцка-Панек> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2017. - N 1/2. - С. 62-69.
Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах Польща--Освіта. Педагогіка фывфывфыв: ініціативність -- підприємництво учнів
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.213.15.025/.026:793.7](477) А 23
Агіляр Туклер, В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–22. - Зміст: Додаток 1 : Виховання ініціативності – запорука самореалізації дитини : семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти ; Додаток 2 : Як створити сприятливі педагогічні умови : пам’ятка для вихователів
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання грою Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- дошкільна педагогіка -- сюжетно-рольові ігри -- семінари-практикуми -- педагогічні умови -- пам’ятки -- дошкільне виховання -- формування особистості -- ініціативність Аннотация: У статті окреслено результати педагогічного експерименту, який тривав з 2014 по 2017 рік. За цей час у дошкільних навчальних закладах, які брали участь в експериментальній діяльності, було створено і апробовано систему роботи з використанням сюжетно-рольової гри як засобу ініціативності у дітей дошкільного віку. Вміщено розробку семінару-практикуму та подано педагогічні поради для вихователів щодо формування ініціативності у дошкільників.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|