Поисковый запрос: <.>GEO=Росія -- педагогіка<.> |
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17 |
>1.
| 74.6 Г 98
Гущина, Т. Н. Педагогическое сопровождение развития субъектности обучающегося / Т. Н. Гущина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 50-57. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.6 + 74.200.587 Рубрики: Соціальна педагогіка--соціалізація особистості--соціально-педагогічний супровід Освіта--додаткова освіта старшокласників--соціально-педагогічний супровід Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка фывфывфыв: соціалізація особистості -- додаткова освіта -- додаткова освіта старшокласників -- освітні технології -- авторські освітні технології -- соціально-педагогічний супровід Аннотация: У статті розкрито основні аспекти технології соціально-педагогічного супроводу розвитку суб'єктності старшокласника у додатковій освіті дітей. В статье раскрыты основные аспекты технологии социально-педагогического сопровождения развития субъектности старшекласников в дополнительном образовании детей.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2.
| 74. 584(2Рос) Г 97
Гуцу, Е. Г. Проектировочные действия преподавателя педвуза / Е. Г. Гуцу> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 58-63. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74. 584(2Рос) Рубрики: Вища освіта--викладачі--професійна компетенція викладачів Професійна орієнтація викладачів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка фывфывфыв: педагогічні вузи -- професійна компетенція -- компетентнісний підхід -- викладачі педагогічних вузів -- проектувальні професійні дії -- професійно-особистий розвиток -- професійна компетенція викладачів -- декомпозиція компетенцій Аннотация: У статті обговорюється проблема зміни вимог до професійної компетенції сучасного викладача вищої педагогічної школи. В статье обсуждается проблема изменения требований к профессиональной компетенции современного преподавателя высшей педагогической школы.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>3.
|
Романова, О. В. Модель формирования профессиональной компетентности учителя / О. В. Романова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 63-70. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74р30-254 Рубрики: Вища освіта--вища педагогічна освіта вчитель--професійна компетентність Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка фывфывфыв: компетенція -- компетентність -- професійна компетентність -- формування професійної компетентності -- професійна компетентність вчителів -- навчально-професійна діяльність -- моделювання навчального процесу -- моделювання організації навчання -- модель формування компетентності -- науково-дослідна діяльність Аннотация: У статті пропонується модель формування професійної компетентності майбутніх вчителів у сучасних соціокультурних умовах. В статье предлагается модель формирования профессиональной компетентности будущих учителей в современных социокультурных условиях.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4.
| 81р30 Б 73
Богданова, Н. В. Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов / Н. В. Богданова, А. С. Коротков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 71-78. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 81р30 Рубрики: Іноземні мови--методика викладання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка фывфывфыв: іноземні мови -- методика викладання -- немовні вузи -- професійно-орієнтовне навчання -- мовні компетенції -- академічні компетенції -- компетентнісна модель -- Європейський мовний портфель Аннотация: Систематизуються відомі підходи до викладання іноземних мов в немовних вузах, пропонується новий компетентнісно-інтегрований підхід для побудови курсів інтенсивної мовної підготовки. Систематизируются известные подходы к преподаванию иностранных языков в неязыковых вузах, предлагается новый компетентностно-интегрированый подход для построения курсов интенсивной языковой подготовки.
Доп.точки доступа: Коротков, А. С. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5.
| 74.584(2Рос)к94 К 60
Колесников, А. К. Взаимосвязь характеристики структуры образовательной программы и её ресурсного обеспечения / А. К. Колесников> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 79-85. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.584(2Рос)к94 Рубрики: Вища освіта--освітні програми--якість підготовки студентів Освітні програми Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка фывфывфыв: освітні програми -- освітні послуги -- ресурсне забезпечення -- якість підготовки студентів Аннотация: Розглядаються характеристики складності освітньої програми та її ресурсного забезпечення. Обговорюється проблема встановлення взаємозв'язків даних характеристик, необхідних для підвищення якості освітньої послуги у ВНЗ. Рассматриваются характеристики сложности образовательной программы и её ресурсного обеспечения. Обсуждается проблема установления взаимосвязей данных характеристик, необходимых для повышения качества образовательной услуги в вузе.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6.
|
Бирженюк, Г. М. Педагогика постижения культуры / Г. М. Бирженюк> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 116-121
. - ISSN 0869-561XББК 71.0 + 74в2:71 Рубрики: Культура--культурологія--педагогічна культурологія--монографії Педагогічна культура Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка фывфывфыв: педагогічна культурологія -- наукові школи -- наукові дослідження -- синергетика -- синергетичний ефект Аннотация: Про монографію чл.-кор. РАО М. А. Аріарского (1928) "Педагогическая культурология". В 2-х т. - СПб, 2012. У монографії узагальнено результати досліджень та досвіду учасників Наукової школи педагогічної культурології, очолюваної автором. О монографии чл.-корр. РАО М. А. Ариарского(1928) "Педагогическая культурология". В 2-х т. - СПб, 2012. В монографии обобщены результаты исследований и опыта участников Научной школы педагогической культурологии, возглавляемой автором.
Доп.точки доступа: Аріарський, Марк Арієвич (чл.-кор. РАО (2008), доктор культурології (2000), професор (1991), завідувач кафедрою соціально-культурної діяльності ФГТУ ВПО «Санкт-Петербурзький державний університет культури і мистецтв» ; 1928) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7.
| 74в052 Т 36
Тестов, В. А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти Аннотация: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8.
| 74в2: 88 Б 52
Берулава, Г. А.. Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4 Рубрики: Психологія--психологія особистості Психологія--педагогічна психологія--студенти Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія Аннотация: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу
Доп.точки доступа: Берулава, М.Н. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9.
| 88.56 Х 15
Хайкина, С. В. Организационные основы взаимодействия образовательного учреждения и семьи / С. В. Хайкина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 34-37. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.56 + 88.840.1 + 74.205.1 Рубрики: Психологія--сімейна психологія--виховання дітей Психологія--дитяча психологія--виховання молодших школярів Загальноосвітні навчальні заклади--зв’язок школи з сім’єю Росія--педагогіка фывфывфыв: сімейна психологія -- дитяча психологія -- виховання дітей -- виховання молодших школярів -- шкільна освіта -- зв’язок школи з сім’єю -- особистисть -- індивідуалізація -- соціалізація Аннотация: Про взаємодію освітньої установи і сім'ї з метою забезпечення індивідуалізації розвитку дитини.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>10.
| 74.66 Ф 55
Филонов, Г. Н. Активно-созидательная миссия социальной педагогики в сельских поселениях / Г. Н. Филонов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 121-122
. - ISSN 0869-561XББК 74.66 Рубрики: Соціальна педагогіка Росія--педагогіка фывфывфыв: сільські поселення -- соціум -- соціально-педагогічні проблеми соціума -- книги з соціальної педагогіки -- наукові дослідження з соціопедагогіки Аннотация: В статье проанализирована книга доктора педагогических наук, профессора М. П. Гурьяновой "Активно-созидательная миссия социальной педагогики в сельских поселениях". - М.; Курган, 2011. - 373 с. Сборник статей основывается на результате социально-педагогических исследований автора в течение 20 лет. Рекомендуется работникам социальной сферы. У статті проаналізовано книгу доктора педагогічних наук, професора М. П. Гурьяновой "Активно-созидательная миссия социальной педагогики в сельских поселениях". - М.; Курган, 2011. - 373 с. Збірник статей грунтується на результаті соціально-педагогічних досліджень автора впродовж 20 років. Рекомендовано працівникам соціальної сфери.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>11.
| 63.5(2Рос) Н 96
Нюдюрмагомедов, А. Н. Национально-ориентированное образование: опыт и тенденции развития / А. Н. Нюдюрмагомедов, Б. Б. Джамалова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 25-31. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 63.5(2Рос) + 74.65 Рубрики: Етнологія --етнопедагогіка Педагогіка--етнопедагогіка Росія--педагогіка фывфывфыв: етнологія -- педагогіка -- етнопедагогіка -- національно-орієнтована освіта -- національні школи -- етнокультурні школи -- етнічна індентифікація -- інкультурація Аннотация: У статті показана динаміка становлення і тенденції розвитку національної школи Дагестану (Росія). В статье показана динамика становления и тенденции развития национальной школы Дагестана (Россия).
Доп.точки доступа: Джамалова, Б. Б. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>12.
| 74.202.2 Б 79
Болотов, В. А. Действие педагога и ученика в различных образовательных системах / В. А. Болотов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 50-57. - Библиогр.: 17 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.2 Рубрики: Педагогіка--дидактика--процес навчання Росія--педагогіка фывфывфыв: процес навчання -- навчальна діяльність -- спільна навчальна діяльність -- діяльність вчителів та учнів -- засвоєння знань -- якість знань Аннотация: У статті дається опис різних підходів до взаємодії педагогів і учнів у процесі навчання. В статье даётся описание различных подходов к взаимодействию педагогов и учащихся в процессе обучения.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>13.
| 74.63 Д 42
Джуринский, А. Н. Ренессанс сравнительной педагогики / А. Н. Джуринский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 104-111. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.63 Рубрики: педагогіка порівняльна Росія--педагогіка фывфывфыв: порівняльна педагогіка -- порівняльна педагогіка в Росії -- порівняльно-педагогічні дослідження -- міжнародні порівняльно-педагогічні дослідження -- глобалізація -- мультикультуралізм -- компаративістика -- компаративістська педагогіка -- порівняльна педагогіка -- потенціал компаративістської педагогіки -- пріоритети компаративістської педагогіки Аннотация: Про тенденції та пріоритети компаративістської (порівняльної) педагогіки у ХХІ ст.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>14.
| 74.266.5-221.1 Б 38
Бежбармакова, Э. В. Воспитание делового человека на уроках экономики в начальной школе / Э. В. Бежбармакова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 49-51.
. - ISSN 0130-0776ББК 74.266.5-221.1 Рубрики: Початкова школа--уроки економіки Викладання економіки в школі Росія--педагогіка фывфывфыв: економіка у школі -- початкова школа -- методика викладання -- зміст процесу виховання -- ділові якості учнів Аннотация: Виховання ділових якостей молодших школярів на уроках економіки.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>15.
| 74в К 70
Коршунова, Н. Л. Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 12-20. - Библиогр.: 14 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методології педагогіки -- трансформація поняття методології -- класична наукова раціональність -- некласична наукова раціональність -- постнекласична наукова раціональність Аннотация: У статті представлена і детально охарактеризована динаміка трансформації поняття методології педагогіки в логіці руху від класичної до некласичної і від неї - до постнекласичної наукової раціональності. В статье представлена и подробно охарактеризована динамика трансформации понятия методологии педагогики в логике движения от классической к неклассической и от неё -- к постнеклассической научной рациональности.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16.
| 74в01 К 78
Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 21-28. - Библиогр.: 13 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в01 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методологія педагогіки -- принцип науковості -- образ наукового знання -- проблемно-гипотетичне знання -- дидактика Аннотация: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного). В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>17.
| 74d01 И 46
Ильин, Г. И. О своеобразии педагогической науки / Г. И. Ильин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 36-44. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74d01 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методологія педагогіки -- педагогічні теорії -- множинність педагогічних теорій -- картезіанська наука -- проективне пізнання -- оцінка педагогічної діяльності Аннотация: На історичному тлі, починаючи з епохи Просвітництва, розглядається становище педагогіки у взаєминах з іншими науками. Визначається відмінність двох видів педагогічного пізнання - об'єктивного, заснованого на картезіанському розумінні науки, і суб'єктивного, що припускає задуми і бажання того, хто пізнає. На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания -- объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
|