Поисковый запрос: <.>S=Вища освіта -- філософія освіти<.> |
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17 |
>1.
| 74.58 С 17
Самчук, Зореслав Федорович. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти Аннотация: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2.
|
Косова, Беата (Словацька Республіка). Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 16-23. - Далі буде.
ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--філософія освіти Вища освіта--криза освіти Словаччина--освіта--вища освіта фывфывфыв: криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність -- соціальні науки -- гуманітарні науки -- філософія освіти Аннотация: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти. -------------------- В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 74.58 К 71
Косова, Беата (доктор філософії, професор педагогічного факультету, ректор Університету Матея Бела /Словацька Республіка, м. Банська Бистриця/). Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 25-30. - Текст рос. - Бібліогр.: 30 назв. - Закінчення. Початок див.: Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 16-23
ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--філософія освіти Словакія--Вища освіта фывфывфыв: криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність -- університет -- соціальні науки -- гуманітарні науки Аннотация: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти. -------------------- В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)
Найти похожие
|
>4.
|
Закревський, Володимир. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / Володимир Закревський> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 11-16. - Бібліогр.: 1 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--філософія освіти Вища освіта--наукова діяльність у ВНЗ фывфывфыв: соціогуманітарна галузь науки -- наукові кадри -- суспільствознавство -- оцінювання наукових робіт -- авторецензія -- рецензії незалежних експертів -- рецензування наукових праць -- дисертація -- публічний захист дисертації -- демократизація експертної діяльності -- життєвий шлях ученого -- практична значущість інтелектуального продукту -- підготовка наукових кадрів -- наукові кадри вищої кваліфікації -- атестація наукових працівників -- рейтинги учених -- статус ученого -- ефективність наукової діяльності -- реформа соціогуманітарної галузі Аннотация: Висунуто пропозиції щодо демократизації рецензування наукових праць, стимулювання експертної активності вчених, інтенсифікації професійної взаємодії у межах академічних співтовариств. Розроблено низку інновацій, спрямованих на технолого-методичне й організаційне забезпечення вимірювання та оцінювання результатів наукової діяльності. Зроблено спробу класифікувати науковий продукт за змістом, цільовим призначенням та формою. Обґрунтовано: вимоги щодо підвищення продуктивності кінцевих результатів праці соціогуманітарної еліти; необхідність удосконалення програми атестації науковців та диференціювання статусно-репутаційних рівнів науковців у межах учених ступенів "кандидат наук" та "доктор наук".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 74.584(4Укр) С 28
Седов, Евгений Петрович. Переспективы внедрения облачной инфраструктуры в Пивденноукраинском национальном педагогическом университете имени К. Д. Ушинского [Текст] / Е. П. Седов, В. Е. Седов> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 44-47.
ББК 74.584(4Укр) Рубрики: Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети Вищі навчальні заклади України--інформаційно-освітне середовище Вищі навчальні заклади України--інформаційні технології Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: педагогічні університети -- філософія освіти -- єдина інформаційна система -- єдиний інформаційний простір -- smart education -- навчання он-лайн Аннотация: У статті ідеться мова про поетапний перехід на нову філософію освіти, створення єдиної інформаційної системи для забезпечення ефективності управління ВНЗ і організації он-лайн навчання в ПНПУ імені К. Д. Ушинського.
Доп.точки доступа: Седов, Виктор Евгеньевич; Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 74.58 К 69
Корсак, Костянтин. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 35-41 : рис. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58 + 87.6 Рубрики: Людство--глобальне майбутнє Вища освіта--перспективи розвитку, 21 ст. Вища освіта--філософія освіти Філософія--соціальна філософія--людство Філософія, 21 ст. фывфывфыв: філософія -- ноофілософія -- глобалізація -- виживання людства -- форсайт -- ноотехнології -- ноосуспільство -- вища освіта 21 століття -- соціальна філософія Аннотация: Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі. Цей підхід ми вважаємо результативнішим від усіх інших, оскільки він має ознаки справжнього форсайту і дає підстави запропонувати створення ноофілософії XXI століття як засобу формування для людства можливості стати мудрішим без втрат від глобальних катаклізмів, а також визначити особливості вищої освіти XXI ст.
Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7.
| 74.58 К 56
Коваленко, Вільям. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи [Текст] / В. Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 37-41
ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: розумові технології -- синергетична теорія метровізації -- дидактологістика -- вища школа -- філософія освіти Аннотация: Розглянуто синергетичну теорію метровізації розуму та розумових технологій, а також одиниці вимірювання тих наук, які причетні до розуму як синергетичного, міждисциплінарного утворення, як теоретизованого конструкта, створенного автором наукового тексту.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
| 74.584 К 69
Корсак, Юрій. Нооуніверситет-XXI як потенційний лідер у майбутньому суспільстві [Текст] / Ю. Корсак, К. Корсак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2016. - N 4. - С. 27-33.
ББК 74.584 Рубрики: Вища освіта--університетська освіта--моделі, 21 ст. Вища освіта в зарубіжних країнах--університетська освіта--моделі освіти Вища освіта--філософія освіти Суспільство--інноваційний розвиток--роль університетів Суспільство--криза людства фывфывфыв: криза людства -- колапс -- сталий розвиток -- футуротермінологія -- ретротермінологія -- ноотехнологіі -- ноорозвиток -- ноомислення -- Нооглосарій -- філософія вищої освіти
Доп.точки доступа: Корсак, Костянтин Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
| 101:378 К 53
Книш, Інна. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини [Текст] / І. Книш> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 35-41.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: класична освіта -- парадигма освіти -- латинофільський освітній напрям -- візантійсько-російський освітній напрям -- слов’яно-греко-латинський освітній напрям -- старообрядницький освітній напрям
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
|
Похресник, Анатолій. Критичний аналіз пропозицій -2017 Римського клубу щодо "нової філософії" і "нового просвітництва" [Текст] / А. Похресник> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 34-41.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: вища освіта -- прогрес -- екологічні проблеми -- Римський клуб -- філософія балансу -- нове просвітництво -- ноотехнології
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
|
Кірик, Тамара. Вища освіта - XXI [Текст] : трансгуманізм та інші загрози на ноогуманістичному шляху / Т. Кірик> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2018. - N 10. - С. 69-80.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: Трансгуманістичний маніфест -- сучасна медицина -- ноонауки -- ноогуманізм
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12.
|
Горбунова, Людмила. Трансверсальна самість в епоху глобалізації [Текст] : до обгрунтування трансформативних стратегій вищої освіти / Л. Горбунова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 4. - С. 30-37.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: трансформативне навчання дорослих -- лімінальність -- Теорія складності -- синергетика -- культуралізм -- транскультурність
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13.
|
Вища освіта і наука [Текст] : огляд періодичних видань> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 5. - С. 97-124.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--огляд літератури Вища освіта в Україні--історія Вища освіта--філософія освіти вища освіта в зарубіжних країнах Вищі навчальні заклади України Вища освіта в Україні--дистанційна освіта фывфывфыв: технічні засоби навчання -- вища освіта -- методика викладання окремих предметів
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 Свободны: 1
Найти похожие
|
>14.
|
Пилипенко, Сергій. Політичний популізм у новітній історії України: суперечливість осмислення [Текст] / С. Пилипенко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 4. - С. 21-29.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: політичний популізм -- новітня історія України -- українські кризи -- ноотехнології -- ноонауки -- огляд фахової періодики
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15.
|
Біденко, Євген. Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості [Текст] / Є. Біденко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 4. - С. 30-38.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: людські цінності -- виховання цінностей у педагогічному процесі -- вибір цінностей -- огляд фахової періодики
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16.
|
Клепко, Сергій. Практична філософія компетентнісного підходу в освіті [Текст] / С. Клепко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2021. - N 1. - С. 26-38. - Бібліогр. с. 36-38.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: компетентнісний підхід -- методологія -- моделі компетентностей -- філософія освіти -- професійний стандарт -- репрезентація -- таксономія
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17.
|
Яценко, Олена. Агора антична та віртуальна: до проблеми трансформації соціальності [Текст] / О. Яценко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2022. - N 1/2. - С. 10-17.
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: соціальність -- філософія -- діалог -- віртуальність -- віртуальний комунікативний простір -- свобода
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|