Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Діти з особливими потребами -- порушення зору<.>
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-29 
1.
74.3
Г 85


    Грицак, Т.
    Вплив хромотерапії на розвиток особистості дитини, яка має вади зору [Текст] / Т. Грицак // Дефектолог. - 2010. - N 7(липень). - С. 20-49
ББК 74.3
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   діти--розвиток особистості

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
хромотерапія -- лікування кольором


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.2
З-78


    Зозуля, В.
    Особливості екологічного виховання дітей з вадами зору [Текст] / В. Зозуля // Дефектолог. - 2010. - N 10(жовтень). - С. 20-26
ББК 74.2
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   виховання екологічне

   Діти з особливими потребами

   методична допомога вчителям Ніжина



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.3
К 67


    Корнєєва, Г.
    Підготовка дітей із порушеннями зору до сприйняття творів живопису [Текст] / Г. Корнєєва // Дефектолог. - 2010. - N 11(листопад). - С. 33-36
ББК 74.3
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Дефектологія



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
88.8
Я 14


    Яблан, Б.
    Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушением зрения / Б. Яблан, Н. Ханак, Н. Глумбик // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 36-44. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Кафедра психології

   вікова психологія дитини

фывфывфыв:
модель психічного -- діти -- порушення зору


Доп.точки доступа:
Ханак, Н.; Глумбик, Н.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.1
В 27


    Великанова, Е. С.
    Перспективное планирование работы тифлопедагога в старшей группе для детей с нарушениями зрения [Текст] / Е. С. Великанова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 49-51. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: педагогіка корекційна
   Діти з особливими потребами--порушення зору

   тифлопедагогіка

   Дошкільна освіта--планування

   Кафедра дошкільної освіти



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.1
Н 62


    Никитина, О. В.
    Модель коррекционно-образовательной среды в группах компенсирующей направленности для детей с косоглазием и амблиопией [Текст] / О. В. Никитина, Ю. В. Чехомова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 52-55. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: педагогіка корекційна
   Діти з особливими потребами--порушення зору

   Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку

   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
косоглазие -- амблиопия -- речевая коррекция -- неречевая коррекция


Доп.точки доступа:
Чехомова, Ю. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.1
Ц 11


    Ціотова, Лідія.
    Готуємо до повноцінного життя : формування трудової і комунікативної компетентності дітей з вадами зору [Текст] / Л. Ціотова // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 3. - С. 27-29. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Дошкільна освіта--корекційна робота

фывфывфыв:
формування життєвої компетентності -- формування трудової компетентності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
74.2
К 67


    Корніцова, С. В.
    Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ [Текст] / С. В. Корніцова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 29. - вкладка "Педагогічна академія Пані Софії" (далі буде)
ББК 74.2
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--навчання

   Діти з особливими потребами--порушення зору

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
інклюзивні заклади -- співпраця з батьками -- співпраця із сім’єю -- діти з порушеннями мови -- діти з ушкодженням опорно-рухового апарату -- діти з порушеннями слуху -- діти з затримкою психічного розвитку


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Чехомова, Ю. В.
    Формирование коррекционно-логопедической компетентности родителей детей с косоглазием и амблиопией [Текст] / Ю. В. Чехомова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 8. - С. 52-54. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Корекційна педагогіка--дошкільники
   Дошкільна освіта--корекційна робота

   Діти з особливими потребами--порушення зору

   Діти з особливими потребами--батьки--компетентність батьків

фывфывфыв:
корекційна педагогіка -- дошкільна педагогіка -- діти з вадами зору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74.1
Ц 40


    Цепух, Тетяна.
    Особливості організації корекційно-розвивального середовища у дошкільному закладі для дітей з вадами зору [Текст] / Т. Цепух // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 7. - С. 39-44
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   корекційно-розвивальне навчання--дошкільний вік

   Розвивальне навчання

   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
ігрова діяльність -- спортивний осередок


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.2
Т 86


    Туріщева, Л. В.
    Особливості навчання учнів з особливими потребами [Текст] / Л. В. Туріщева // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 32. - Вкладка "Педагогічна академія пані Софії" на С. 20/6-20/16
ББК 74.2
Рубрики: Діти з особливими потребами
   Діти з особливими потребами--порушення зору

   Діти з особливими потребами--порушення слуху

фывфывфыв:
учні з особливими освітніми потребами -- навчання учнів з особливими потребами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

12.
74.202.245
С 91


    Сушинська, І. Т.
    Ігри для дітей зі зниженим зором [Текст] / І. Т. Сушинська // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 2-4.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчальна діяльність учнів
   Діти з особливими потребами--порушення зору

фывфывфыв:
ігри


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
74.100
О-31


    Овденко, Тетяна.
    Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору / Т. Овденко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 52-59.
ББК 74.100
Рубрики: Дефектологія--корекційна педагогіка--діти з вади зору
   Діти з особливими потребами--порушення зору

фывфывфыв:
порушення зору -- мовленнєві вади -- логопедична робота -- обстеження звуковимови -- картинки із зображеннями предметів -- логопедичне обстеження -- дидактичні вправи
Аннотация: Матеріал статті про організацію логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку які мають порушення зору.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
74.102.13
Б 44


    Белянцева, Л. В.
    Конспект занятия для детей с нарушениями зрения по формированию элементарных математических представлений на тему "Увлекательная прогулка в лесу" [Текст] / Л. В. Белянцева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 5. - С. 56-58. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.102.13
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Дошкільна освіта--корекційна робота

   Росія--дошкільна освіта
фывфывфыв:
діти з порушеннями зору -- формування математичних навичок -- корекційні заняття -- конспект занять
Аннотация: Наводиться конспект занять для дітей з порушеннями зору, основна мета якого удосконалювати уміння дошкільнят усно рахувати, закріпляти уявлення про геометричні фігури, розвивати зорову і слухову увагу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
74.2
С 45


    Скрипник, Я. Ю.
    Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором [Текст] / Я. Ю. Скрипник // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами". - С.7-8
ББК 74.2
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
арт-терапія для дітей зі зниженим зором -- ізотерапія -- хромотерапія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
88.8
С 45


    Скрипник, Я. Ю.
    Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботіз дітьми зі зниженим зором [Текст] / Я. Ю. Скрипник // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 30. - Вкладка "Дитина з особливими потребами": пілотний випуск. - С. 7-8.
ББК 88.8
Рубрики: Арт-терапія--діти з обмеженими можливостями
   Діти з особливими потребами--порушення зору

фывфывфыв:
діти зі зниженим зором -- хромотерапія -- ізотерапія
Аннотация: Арт-терапія - це лікування за допомогою залучення дитини до мистецтва. Дитина може самостійно висловлювати свої почуття, потреби та мотивацію своєї поведінки, діяльності й спілкування, необхідні для її повноцінного розвитку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.


    Дереглазова, Н. М.
    Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору [Текст] / Н. М. Дереглазова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 7–8.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
уроки -- індивідуальний підхід -- офтальмологічні рекомендації -- діти з порушеннями зору


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Бобух, О. Г.
    Кмітливі будівельники [Текст] : корекційно-розвивальне заняття з математики та конструювання для дітей з вадами зору / О. Г. Бобух, С. А. Смотрик // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 18–21 : мал. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
діти дошкільного віку -- ігри -- діти з вадами зору -- інклюзивне навчання


Доп.точки доступа:
Смотрик, С. А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
376-056.262:376.015.3:159.923.2]-053.5(477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки
Аннотация: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.


    Ремажевська, Віра.
    Створюємо центр ранньої допомоги як підрозділ закладу освіти [Текст] / В. Ремажевська // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 34-40.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
   Діти з особливими потребами--навчально-реабілітаційні центри

фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- навчально-реабілітаційний центр -- рання допомога -- освітній процес


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-29 
 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 13701
Число посетителей 611
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя