Поисковый запрос: <.>S=Модульно-розвивальна система<.> |
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7 |
>1.
| 158.9 Ф 95
Фурман, Анатолій Васильович. Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект [Текст] : монографія / А. В. Фурман ; Академія наук вищої школи України. - Тернопіль : Астон, 2007. - 164 с. - Бібліогр.: с. 128-145; Предм. покаж.: с. 145-162; Імен. покаж.: с. 162-163. - ISBN 978-966-308-189-2 : 3.50 грн.ББК 88.840 + 74.202.4 РУБ 158.9 Рубрики: Модульно-розвивальна система Наукові дослідження Проблемні ситуації
Доп.точки доступа: Академія наук вищої школи України
Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Найти похожие
|
>2.
|
Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти [Текстььь] / А. Лазарук> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 37-45. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: освіта інноваційна модульно-розвивальна система Моральна поведінка
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>3.
|
Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі [Текстььь] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 46-53. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальна система Рефлексія
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>4.
|
Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми [Текстььь] / І. Ревасевич, > // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 96- 109 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальна система
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>5.
|
Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника [Текстььь] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 128-136 . - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Психодидактика Розвивальний підручник Модульно-розвивальна система
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>6.
|
Костін, Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення [Текстььь] / Я. Костін> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N2. - С. 57-60
. - ISSN 966-654-0 Рубрики: модульно-розвивальна система вчитель і учні
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет
Найти похожие
|
>7.
| 74.04(4Укр) Н 17
Надвинична, Тетяна. Параметри, критерії та організація діяльності вчителя з психологічного проектування системи навчальних задач [Текст] / Т. Надвинична> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 4. - С. 60-66.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Вчитель--діяльність--підготовка Модульно-розвивальна система педагогіка проективна фывфывфыв: психологічне проектування -- навчальна задача -- система навчальних задач -- соціальне проектування
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|