Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Початкова школа -- психологічна служба<.>
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-21 
1.


    Кочерга, Олександр.
    Психофізіологічні особливості діяльності учениць початкової школи [Текст] : 12-17. / О. Кочерга // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
дівчатка -- психологічні особливості -- початкова школа -- сугестивність -- адаптованість -- емоційна вразливість -- гострота реакцій -- заохочення -- альтруїзм -- гнучкість -- слухняність -- покірливість -- темперамент -- чутливість -- жіноча стать
Аннотация: У статті розповідається про гармонійний процес навчальної взаємодії учениць початкової школи, психологічні особливості дівчаток.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

2.
74.202.242
Z99


    Єлисєєва, І. О.
    Врахування особливостей психофізіологічного портрету шестирічного першокласника / І. О. Єлисєєва // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 34/36. - С. 9-11.
ББК 74.202.242 + 88.8
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
шестирічки -- першокласники -- психологія -- психофізіологічний портрет -- початкова школа -- творчі здібності -- конкурси
Аннотация: Навчання дитини в початковій школі має вирішальне значення у розкритті і формуванні її творчих здібностей. Важливу роль у цьому процесі відіграє професійна позиція вчителя, його здатність зрозуміти та відчути природні навчальні бажання дитини.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.202.242
О-34


    Овсієнко, Світлана.
    До 5-го класу - впевнено [Текст] : психолого-педагогічний супровід учнів 4-го класу / С. Овсієнко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 28-29.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
   Шкільний психолог--психолого-педагогічний супровід

фывфывфыв:
адаптація п’ятикласників -- психолого-педагогічний супровід -- соціальна зрілість учнів -- експрес-анкета -- шкільний психолог -- 4 клас


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.202.242
П 77


    Приходько, Юлія.
    Рівень домагань як чинник особистісного розвитку молодшого школяра [Текст] / Ю. Приходько, С. Чопик // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 5-9
ББК 74.202.242
Рубрики: Психологічна служба системи освіти--початкова освіта
   Початкова школа--психологічна служба

фывфывфыв:
рівень домагань -- адекватний рівень домагань -- афект неадекватності -- самооцінка -- молодші школярі


Доп.точки доступа:
Чопик, Соломія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74.202.242
Т 88


    Туркот, Тетяна.
    Емоційно сприятливе освітнє середовище - запорука психосоціального здоров’я учнів [Текст] / Т. Туркот // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 6-9.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
психосоціальне здоров’я учнів -- освітнє середовище -- соціально-психологічна вмілість -- здоров’язбережувальний урок


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.200.5
К 64


    Кононко, Олена.
    Сильна воля - запорука повноцінного розвитку особистості [Текст] : організація діяльності з формування вольових рис характеру учня / О. Кононко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 3-6.
ББК 74.200.5
Рубрики: Початкова школа--формування вольової поведінки
   Початкова школа--психологічна служба

   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
молодші школярі -- вольова поведінка -- вольові риси характеру


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.202.242
К 64


    Кононко, Олена.
    Навчаємо долати агресію [Текст] / О. Кононко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 10. - С. 3-7.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
агресивні діти -- конфліктні ситуації


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
373.3:159.922.7
Б 24


    Барбашова, Ірина.
    Сенсорний розвиток молодших школярів [Текст] : формуємо колірні еталони / І. Барбашова // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4. - С. 18-21.
УДК
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
сенсорний розвиток молодших школярів -- колірні еталони -- сенсорні еталони -- система колірних тонів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
373.2.015.324(477)
М 29


    Мартиненко, С.
    Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 50–52. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
   Дошкільники--психологія

фывфывфыв:
психологія вихованців -- внутрішній стан -- діагностичні методики -- інтерпретація -- корекція внутрішнього стану -- індивідуальний розвиток
Аннотация: Стаття присвячена проблемам діагностування та корекції внутрішнього стану особистості, індивідуального розвитку її природних здібностей і обдарувань. Пропонуються розроблені й апробовані діагностичні методики ("Намалюй нашу сім'ю", "Школа тварин", "Вигадай казку", "Давай потанцюємо", "Зліпи живу істоту") , вони стануть у нагоді для з'ясування внутрішнього стану дитини, встановлення проблем та знаходження оптимальних рішень для їх подолання.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

10.


    Мачинська, Наталія.
    Що робити, коли здається, що сили вичерпалися? : професійне вигорання педагогів : причини виникнення і засоби запобігання [Текст] / Н. Мачинська // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 11. - С. 6-8.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
професійне вигорання педагога -- надмірне перевантаження -- емоційна стійкість педагога -- профілактика професійного вигорання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Барбашова, Ірина.
    Сенсорний розвиток: формуємо фонематичні вміння [Текст] / І. Барбашова // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 10-16.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
сенсорний розвиток -- фонематичні вміння


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Овсієнко, Світлана.
    Не пісок, а справжнє диво - безліч мрій у ньому втілим! [Текст] : сендплей для розвитку комунікативних навичок / С. Овсієнко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 22-26.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
комунікативні навички -- сендплей для розвитку комунікативних навичок


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Деркач, Оксана.
    Мандали: прадавнє мистейтво і сучасний метод гармонізації психоемоційного стану [Текст] : використання методики малювання в колі у роботі з учнями початкової школи / О. Деркач // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 26-30.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
   Початкова школа--виховання засобами мистецтва

фывфывфыв:
малювання в колі у роботі з учнями початкової школи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Гузар, Ірина.
    Підтримка вчителя - джерело внутрішніх сил дитини [Текст] : прийоми створення ситуації успіху / І. Гузар // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 47-49.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
нова українська школа -- підтримка вчителя -- взаємодія педагога і учня -- внутрішні сили дитини -- ситуація успіху


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.


    Овсієнко, Світлана.
    Як не потрапити на гачок учнівських маніпуляцій? [Текст] / С. Овсієнко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 8. - С. 8-11.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
учнівські маніпуляції -- дитина-маніпулятор


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.


    Василега, Ольга.
    Адаптаційно-ігровий цикл навчання: урахування вікових особливостей дітей 6-8-річного віку в контексті впровадження НУШ [Текст] / О. Василега // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 12-16.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
адаптаційно-ігровий цикл навчання -- опорно-рухова система дитини -- самосвідомість дитини початкового класу


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.


    Юрченко, Оксана.
    Навчання в радість [Текст] : способи мотивування молодших школярів до навчання у школі / О. Юрченко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 35-38.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
мотивування молодших школярів до навчання у школі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Литвиненко, Ірина
    Боязнь відповіді біля дошки: долаємо проблему [Текст] : серія психологічних занять / Ірина Литвиненко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 3-7.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
початкова школа -- психологічна служба -- психологічні заняття -- психологічна допомога учням в навчанні -- шкільний психолог


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.


    Приходько, Юлія.
    Розуміти емоції і керувати ними - важливо це для кожної людини [Текст] / Ю. Приходько // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 6-10.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
почуття -- емоційний інтелект


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.


    Глинянюк, Наталія.
    Як виражати емоції та почуття? [Текст] : формування у дітей конструктивних моделей поведінки / Н. Глинянюк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 10-14.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
фывфывфыв:
поведінка учня початкових класів -- емоційна поведінка -- самоконтроль


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-21 
 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 163020
Число посетителей 1248
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя