Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=зв’язки з громад.(PR-технології)<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.


    Володенков, С. В.
    Информационно-психологические войны и массовое сознание [Текстььь] / С.В. Володенков // Вестник Московского университета. Серия 12: Политические науки. - 2003. - N3. - С. 130-136 . - ISSN 0201-7385
ГРНТИ
ББК 88.32
Рубрики: психологічний вплив
   вплив ЗМІ

   зв’язки з громад.(PR-технології)

   масова свідомість



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Гаєвська, Н. В.
    Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текстььь] / Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 15-19
ГРНТИ
ББК 88.4
Рубрики: політична психологія
   стереотип

   архетип

   зв’язки з громад.(PR-технології)

фывфывфыв:
лідерство політичне -- реклама політична -- колективне несвідоме -- проекція -- політичні технології


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

3.


    Королько, В.
    Соцієтальна культура і паблик рілейшнз [Текстььь] / В. Королько, О. Некрасова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2006. - N4. - С. 161-173 . - ISSN 1563-3713
Рубрики: зв’язки з громад.(PR-технології)
   культура організаційна

фывфывфыв:
показники культури


Доп.точки доступа:
Некрасова, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Королько, В.
    Корпоративна культура і зв’язків з громадкістю [Текстььь] / В. Королько, О. Некрасова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2007. - N1. - С. 115-129 . - ISSN 1563-3713
Рубрики: зв’язки з громад.(PR-технології)
   культура

   культура організаційна

   культура корпоративна

   управління культурою



Доп.точки доступа:
Некрасова, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Іванов, В.
    Реклама та зв’язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа [Текстььь] / В. Іванов // Пам’ять століть. - 2007. - N3. - С. 41-50 . - ISSN 0131-2685
Рубрики: реклама
   зв’язки з громад.(PR-технології)

   ЗМІ



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 25.07.2024
Число запросов 31371
Число посетителей 695
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя