Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Дошкільна освіта -- розвиток математичних уявлень<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.


    Навацкая, О. И.
    Формирование математических представлений у дошкольников 4-5 лет. Развитие элементарных математических представлений [Текстььь] / О. И. Навацкая // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2007. - N1. - С. 18-19 . - ISSN 1726-0973
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
розвиток математичної уяви


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Імбер, Вікторія
    Формуємо комбінаторні уявлення дітей [Текст] / Вікторія Імбер // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розумове виховання
   Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень

фывфывфыв:
комбінаторне мислення -- палички Кюїзенера -- уявлення дітей -- розумове виховання
Аннотация: Подано поради щодо формування елементарних комбінаторних уявлень і внінь дітей. Пропонуються ігрові завдання на опанування елементів комбінаторики, які доречно використовувати у роботі зі старшими дошкільнятами.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.102.13
Б 87


    Брєжнєва, Олена.
    Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей / О. Брєжнєва // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 24-31 : фотогр.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
логіко-математичний розвиток -- математичні поняття -- математичні знання -- інтегровані дидактичні модулі -- пізнавальна мотивація
Аннотация: Стаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Охарактеризовано різні підходи до навчання дошкільників математики. Розглянуто використання технології інтегрованих дидактичних модулів у побудові освітнього простору логіко-математичного змісту, висвітлено принципи реалізації інтегрованого дидактичного модуля, його функції.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74.102
Z99


    Імбер, В.
    Привчаємо розмірковувати змалку [Текст] / Вікторія Імбер // Дошкільне виховання. - 2015. - № 7. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання
   Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень

фывфывфыв:
критичне мислення -- судження -- умовивід -- розмірковування
Аннотация: В статті йдеться про необхідність розвитку у дітей логічного, критичного мислення, формування уявлення про судження, їх істинність або хибність. Розглянуто низку завдань, які допомагають ознайомлювати дітей із судженнями, вчити точно висловлювати думку, узагальнювати, аналізувати інформацію про об'єкти довкілля.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
15
Н 34


    Брежнєва, Олена Геннадіївна.
    Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень [Текст] / О. Г. Брежнєва // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 30-35
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Дошкільна освіта--навчально-пізнавальна діяльність
   Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень

фывфывфыв:
математичний розвиток


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

6.
74.100
Я 72


    Яременко, Наталія.
    Розвивальне навчання з використанням ІКТ на заняттях гуртка логіко-математичного розвитку [Текст] / Н. Яременко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 18-25.
ББК 74.100 + 74.102
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище
   Заклади дошкільної освіти--інформаційні технології

   Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень

фывфывфыв:
розвивальне навчання -- інформаційно-комп’ютерні технології -- логіко-математичний розвиток -- математичний розвиток


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.102
М 66


    Митник, Олександр
    Розвиваємо мислення: блоки Дьєнеша [Текст] / Олександр Митник, Світлана Задніпрянець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 4-7 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
дисципліна розуму -- розвиток мислення і мовлення -- блоки Золтана Дьєнеша -- ігрові методи -- логічне мислення
Аннотация: Статтю присвячено опису використання логічних блоків Золтана Дьєнеша у роботі з дошкільнятами для засвоєннями ними математичних понять і розвитку логічного мислення.


Доп.точки доступа:
Задніпрянець, Світлана

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Новіцька, Тетяна
    Пригоди на Острові Математики : квест для дітей старшої групи [Текст] / Тетяна Новіцька, Оксана Небежицька // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
розвиток мислення -- розвиток математичних уявлень -- квест -- дидактична гра
Аннотация: Автори поданої розробки пропонують приклад застосування квестової технології на занятті з математики з використанням завдань навчального розвивального курсу Ірини Стеценко "Логіки світу", мета якої - закріплювати знання дітей про геометричні фігури; формувати уявлення про відповідність "кількість-число"; вправляти у серіації об'єктів за величиною, диференціації за шириною; закріплювати вміння користуватися планом, орієнтуватись у просторі; вчити знаходити нестандартні підходи до розв'язування задач, аналізувати отриману інформацію, обґрунтовувати власну думку; розвивати логічне, асоціативне, функціональне, творче мислення, самостійність; виховувати ініціативність, уміння працювати у команді.


Доп.точки доступа:
Небежицька, Оксана

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Анісімова, Олена
    Казка про те, як куб, циліндр і куля піраміду будували : ознайомлення дітей з дидактичним матеріалом Ф. Фребеля [Текст] / Олена Анісімова, Агафія Ковальчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 25 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання
   Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень

фывфывфыв:
дидактичний матеріал Ф. Фребеля -- педагогічна спадщина -- математична казка


Доп.точки доступа:
Ковальчук, Агафія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Кац, Євгенія
    Математика в іграх : для дітей старшої групи [Текст] / Євгенія Кац // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
підготовка до школи -- старша група -- ігрові методи -- лічильні палички -- математичний масаж -- лічба
Аннотация: Подано добірку простих і веселих ігор математичного спрямування.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Стеценко, Ірина
    STREAM-освіта: математичне дослідження [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 13-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
розвиток мислення -- математичні дослідження -- дослідницька діяльність дітей -- види дослідів у математиці -- діти молодшого дошкільного віку
Аннотация: У статті йдеться про організацію дослідницької діяльності на математичних заняттях у молодших групах. Подано ланцюжок дослідів, що допомагають малятам з'ясувати, які геометричні фігури можна порівняти за величиною, а які ні.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Дмитрюк, Вікторія
    Намистинки для Сороки : комбіноване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Дмитрюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
розвиток мислення -- комбіновані заняття -- образотворчість -- пальчикова гімнастика -- аплікація
Аннотация: Подано розробку комбінованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - навчати дітей знаходити геометричні фігури (круг, трикутник) за назвою, викладати з них нескладні зображення шляхом накладання на силует; закріплювати навички лічби в межах 3, уміння узагальнювати результат рахунку, співідносити число і кількість; розвивати уважність, інтерес до життя птахів. В аплікації навчати дітей викладати готові форми різної величини на папері відповідно до заданої закономірності, намащувати заготовки клеєм, розвивати навички зорового сприймання, орієнтування на площині.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Кузьменко, Юлія
    Із цеглинками грали й колобка рятували : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Юлія Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
сенсорний розвиток -- конструювання -- інтегровані заняття
Аннотация: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - закріплювати з дітьми поняття "довжина"; учити порівнювати різні за довжиною предмети, користуючись прийомом накладання; правильно вживати слова "довгий", "короткий"; визначати яких предметів багато, а яких - по одному; продовжувати вчити дітей розміщувати на площині цеглинки конструктора горизонтально, в одну лінію, щільно прикладаючи їх коротшими ребрами одну до одної; закріплювати вміння будувати вежу за вказівками; спонукати правильно називати деталі, їхні кольори; формувати вміння самостійно виконувати завдання; виховувати уважність.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Підлісна, Юлія
    Павучок-молодець, математики знавець : заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи [Текст] / Юлія Підлісна, Лариса Мельник // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 14-16 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
дидактична гра -- мовленнєва гра -- пальчикова гра -- пізнавальний розвиток -- життєва компетентність -- розвиток математичних уявлень
Аннотация: Подано розробку заняття з математики за вальдорфською методикою, мета якого - ознайомлювати дітей із цифрою 8; удосконалювати навички лічби в прямому і зворотному порядку; закріплювати знання про величину та геометричні фігури; спонукати до відтворення числових і просторових уявлень за допомогою рухів тіла; формувати в дітей математичну та сенсорно-пізнавальну компетенції; розвивати тілесну моторику, асоціативно-образне й логічне мислення, мовлення, увагу, пам'ять, кмітливість.


Доп.точки доступа:
Мельник, Лариса

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.


    Кац, Євгенія
    Ігрові практики для майбутніх математиків : завдання та ігри для дітей старшої групи [Текст] / Євгенія Кац // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 12-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
підготовка до школи -- ігри для розвитку уваги -- ігрові методи -- розвиток математичних уявлень
Аннотация: Які вміння та навички необхідні майбутнім школярам? Чи справді насамперед важливо навчитися добре читати й лічити перед школою? На думку авторки, набагато ціннішими є розвиненість уваги, здатності зосереджуватися, керувати своїм тілом і відчувати його потреби. Ці важливі передумови легкої адаптації до шкільного життя та успішного навчання допомагають сформувати... ігри!


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.


    Магочкіна, Оксана
    Математика у віршах [Текст] / Оксана Магочкіна // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 11 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
розвиток мислення -- розвиток мовлення -- ознайомлення з цифрами -- розвиток математичних уявлень
Аннотация: Успішність будь-якої справи забезпечують насамперед позитивні емоції. Що можна зробити, аби математика сподобалася дітям? Перетворити навчання на веселу гру! Ось такі дотепні віршики і розважать малят, і заохотять до пошуку математики в повсякденному житті.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.


    Скрипник, Віра
    Пригоди непосидючих одиничок : формування базових уявлень про числа і цифри в дітей дошкільного віку [Текст] / Віра Скрипник // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 8-10 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
ознайомлення з цифрами -- ознайомлення з числами -- пізнавальний розвиток -- математичний розвиток
Аннотация: Ознайомлювати дітей із цифрами і числами починають з молодшого дошкільного віку. Найважливіше, про що вони дізнаються: що числа виражають кількість предметів (відповідають на питання скільки?), а також що на письмі їх позначають спеціальними знаками - цифрами. Аби діти засвоїли цю інформацію, варто наочно продемонструвати їм відмінність між поняттями "число" і цифра" та зв'язок між ними. Авторка пропонує формувати ці базові математичні уявлення засобами унаочненої казки.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Імбер, Вікторія
    Маленькі геометрики : ознайомлення дітей з геометричними фігурами за методом повного фізичного реагування [Текст] / Вікторія Імбер // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 3-7 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
рухова активність -- пізнавальний розвиток -- математичний розвиток
Аннотация: З перших днів життя діти сприймають інформацію про навколишній світ через тіло. Цей спосіб є для них природним, тому аби допомогти дошкільнятам краще засвоїти складний навчальний матеріал, варто залучити їх до рухової активності. Таку можливість дає метод повного фізичного реагування. Авторка розповідає, як використовувати його на практиці, та пропонує покрокові розробки з вивчення площинних геометричних фігур.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.


    Лисенко, Галина.
    Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати [Текст] / Г. Лисенко, О. Цетковська // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 2. - С. 30-33.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
фывфывфыв:
математичні знання -- логіко-математичний розвиток


Доп.точки доступа:
Цетковська, Олена

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 26.07.2024
Число запросов 62329
Число посетителей 1015
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя