Поисковый запрос: <.>S=Педагогіка -- дидактика<.> |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8 |
>1.
|
Осмоловская, И. М. Дидактика и методика: проблема взаимосвязи [Текстььь] / И. М. Осмоловская> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2008. - N4. - С. 116-120
. - ISSN 0869-561Х Рубрики: педагогіка--дидактика
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 74 О-66
Орлов, В. И. Метод и педагогическая технология [Текст] / В. И. Орлов> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2010. - N 8. - С. 30-38
. - ISSN 0869-561ХББК 74 Рубрики: Педагогічні технології Методи навчання педагогіка--дидактика Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 74.03(2) К 89
Кузнецова, Е. В. Педагогическое наследие М. В. Ломоносова и проблемы современного образования [Текст] / Е. В. Кузнецова> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 4. - С. 13-33.
ББК 74.03(2) Рубрики: вчені Росії історія педагогіки Росії до 1917 р. педагогіка--дидактика Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: педагогічна теорія -- дидактика
Доп.точки доступа: Ломоносов, Михайло Васильович (1711-1765) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
| 74.202 О-74
Осмоловская, И. М. Теоретико-методологические проблемы развития дидактики / И. М. Осмоловская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 35-45. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202 Рубрики: педагогіка--дидактика фывфывфыв: розвиток дидактики -- проблеми розвитку дидактики -- дидактична теорія -- дидактичний підхід -- дидактична система -- дидактична модель Аннотация: У статті подано авторське розуміння складу дидактичного знання.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5.
| 74.202 П 27
Перминова, Т. М. Теоретические и методологические основы развития современной дидактики / Т. М. Перминова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 45-50. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202 Рубрики: педагогіка--дидактика фывфывфыв: розвиток дидактики -- напрямки розвитку дидактики -- аксіологічний напрямок -- гуманітарний (людинознавчий) напрямок -- когнітивний напрямок -- прикладний напрямок -- дидактична теорія -- наукознавчий підхід -- методологичний плюралізм -- метатеоретичний контекст Аннотация: Про напрямки розвитку сучасної дидактики.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6.
| 74.202 К 56
Ковалёва, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202 + 88.40 + 74в1 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--дидактика Психологія--педагогічна психологія фывфывфыв: філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації Аннотация: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7.
|
Уман, А. И. Дидактические идеи М. В. Ломоносова и современная теория обучения / А. И. Уман> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 103-108. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 72.3(2Рос)-8 + 74.03(2Рос)-8 + 74.202 + 81.411.2-0 Рубрики: Педагогіка зарубіжних країн--історія, 18 ст. Педагогіка--дидактика Викладання російської мови в школі--історія Кафедра російської мови і перекладу Росія--вчені Росія--педагоги Росія--педагогіка--історія, 18 ст. фывфывфыв: історія російської педагогіки -- дидактика -- гуманізація -- гуманітаризація -- моделі процесу навчання -- навчальні програми -- класифікації навчальних завдань -- російська мова -- методика викладання мов -- викладання російської мови -- мовна компетентність учнів -- російські педагоги -- російські вчені -- педагогічна спадщина Ломоносова М. В. Аннотация: У статті дано аналіз дидактичних ідей в спадщині російського вченого- енциклопедиста М. В. Ломоносова (1711-1765). Показано, що вже на самому початку формування державної системи освіти в Росії великий учений зумів позначити і обгрунтувати її перспективи.
Доп.точки доступа: Ломоносов, Михайло Васильович (рос. вчений ; 1711-1765) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8.
| 74в3 Ш 29
Шатун, А. Н. Вопрос к ученым / А. Н. Шатун> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 123.
. - ISSN 0869-561XББК 74в3 Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія Педагогіка--дидактика фывфывфыв: наукова термінологія -- понятійний апарат -- дидактика -- зміст навчання -- стандарти освіти -- процес навчання -- компетенції Аннотация: Лист до редакції журналу про проблеми стандартизації освіти.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
|