Поисковый запрос: <.>S=Педагогіка -- методологія<.> |
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| 74.2 С 50
Сметанський, М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 22-29
ББК 74.2 Рубрики: Педагогіка--педагогічна категорія Педагогіка--методологія Школи альтернативні фывфывфыв: альтернативні школи -- ознаки альтернативних шкіл -- педагогічна категорія -- виховні впливи Аннотация: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О. В. Сухомлинської "Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насиченість духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2.
| 74в052 Т 36
Тестов, В. А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти Аннотация: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>3.
| 74в2: 88 Б 52
Берулава, Г. А.. Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4 Рубрики: Психологія--психологія особистості Психологія--педагогічна психологія--студенти Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія Аннотация: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу
Доп.точки доступа: Берулава, М.Н. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4.
| 87 Г 70
Горшкова, В. В. Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 74.в55 Рубрики: Філософія освіти Педагогіка--методологія Росія--Освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів Аннотация: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога. В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5.
| 88.4 Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Проблемы психолого-педагогических наук в ХХІ в. / Д. И. Фельдштейн> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 3-16. - Библиогр.: 9 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.4 + 88.8 + 74в2:88 Рубрики: педагогічна психологія Педагогіка--методологія фывфывфыв: психологія -- педагогічна психологія -- педагогіка -- методологія педагогіки Аннотация: У статті аналізується сучасний стан системи освіти.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6.
| 74в4 П 27
Перминова, Л. М. Методологический контур экспериментальной дидактики / Л. М. Перминова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 17-24. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в4 Рубрики: Педагогіка--методологія фывфывфыв: методологія педагогіки -- дидактика -- експериментальна дидактика Аннотация: Про визначення методологічного контуру експериментальної дидактики
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7.
| 72.4(2Рос) Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 3-16
. - ISSN 0869-561XББК 72.4(2Рос) + 74.04(2Рос)р4 Рубрики: Наука--атестація кадрів Педагогіка--методологія Освіта--організація освіти--наукові кадри--підготовка фывфывфыв: наука -- наукові кадри -- підготовка наукових кадрів -- атестація наукових кадрів -- кваліфікація науковців -- методологія педагогіки -- методологічна позиція -- наукові дослідження -- якість наукових досліджень -- теми досліджень -- результати досліджень -- наукові публікації -- дисертації Аннотация: У статті визначені недоробки у справі атестації наукових кадрів з педагогічних і психологічних спеціальностей та намічені шляхи їх усунення. В статье обозначены недоработки в деле аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям и намечены пути их устранения.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8.
| 87 Щ 61
Щербаков, Р. Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21 Рубрики: Освіта--філософія освіти Викладання історії в школі--зміст навчання Педагогіка--методологія Навчання--зміст навчання Росія--освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні Аннотация: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9.
| 74в05 Ш 16
Шадриков, В. Д. Образование, власть и общество в эпоху роста культуры знаний / В. Д. Шадриков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 125-126
. - ISSN 0869-561XББК 74в05 Рубрики: Педагогіка--методологія фывфывфыв: методологія педагогіки -- педагогіка і суспільство -- культура знань Аннотация: Про монографію О. О. Карпова "Образовательный институт, власть и общество в єпоху роста культуры знаний. - СПб., 2013,.- 260 с.". Книга "присвячена дослідженню конфліктних зон і становленню освітнього інституту суспільства, «працюючого» на знаннях. Дан аналіз соціокогнітивний особливостей суспільства, що живе в епоху зростання культури знань, як у частини особистості, що включається до сфери виробництва знань, так і щодо нових економічних кластерів, що вибудовуються на основі епістеміческіх спільнот."
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>10.
|
Гупан, Нестор. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 53-56. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Педагогіка--методологія фывфывфыв: методологія -- історико-педагогічний процес -- хронологічні межі -- періодизація -- епоха -- доба -- період -- етап -- термінологія Аннотация: У статті висвітлено нові підходи до визначення і обгрунтування хронологічних меж історико-педагогічного процесу, що визріває і згасає за власними внутрішніми закономірностями. Представлено архітектоніку періодизації історико-педагогічних явищ та феноменів. Визначено понятійні критерії підходів до використання термінології, пов'язаної з упорядкуванням хронологічних меж та періодизації історико-педагогічних досліджень.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>11.
| 74в1 С 31
Сенько, Ю. В. Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в1 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- принцип науковості -- науковоцентричний підхід у педагогіці -- подолання науковоцентричності у педагогіці -- науково-предметна компетентність -- смислове поле Аннотация: Розглянуто грані і межі принципу науковості у зв'язку з подоланням наукоцентрічного (предметоцентрічного) підходу в освіті Рассмотрены грани и границы принципа научности в связи с преодолением наукоцентрического (предметоцентрического) подхода в образовании.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>12.
| 74в К 70
Коршунова, Н. Л. Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 12-20. - Библиогр.: 14 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методології педагогіки -- трансформація поняття методології -- класична наукова раціональність -- некласична наукова раціональність -- постнекласична наукова раціональність Аннотация: У статті представлена і детально охарактеризована динаміка трансформації поняття методології педагогіки в логіці руху від класичної до некласичної і від неї - до постнекласичної наукової раціональності. В статье представлена и подробно охарактеризована динамика трансформации понятия методологии педагогики в логике движения от классической к неклассической и от неё -- к постнеклассической научной рациональности.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>13.
| 74в01 К 78
Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 21-28. - Библиогр.: 13 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в01 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методологія педагогіки -- принцип науковості -- образ наукового знання -- проблемно-гипотетичне знання -- дидактика Аннотация: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного). В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>14.
| 74в1 В 24
Введенский, В. Н. Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 28-36. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40 Рубрики: Педагогіка--методологія Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів Філософія--етика--професійна етика--педагоги Освіта--школознавство--вчителі--професійна етика Росія фывфывфыв: методологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- регулятивність -- регулятивність в освіті -- особистисть -- функції психіки особистості -- компетентність -- регулятивна компетенція -- філософія -- етика -- професійна етика вчителів -- мораль -- рефлексія -- культура -- професійно-педагогічна культура -- школознавство Аннотация: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.] В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>15.
| 74d01 И 46
Ильин, Г. И. О своеобразии педагогической науки / Г. И. Ильин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 36-44. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74d01 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методологія педагогіки -- педагогічні теорії -- множинність педагогічних теорій -- картезіанська наука -- проективне пізнання -- оцінка педагогічної діяльності Аннотация: На історичному тлі, починаючи з епохи Просвітництва, розглядається становище педагогіки у взаєминах з іншими науками. Визначається відмінність двох видів педагогічного пізнання - об'єктивного, заснованого на картезіанському розумінні науки, і суб'єктивного, що припускає задуми і бажання того, хто пізнає. На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания -- объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16.
| 74в Х 69
Ходусов, А. Н. Воспитание в ХХ --начале ХХІ в. / А. Н. Ходусов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 83-88. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в + 74.200 + 74.039(2)6 Рубрики: Педагогіка--методологія Педагогіка--виховання школярів історія педагогіки Росії(1917- Росія--педагогіка--історія фывфывфыв: методологія педагогіки -- виховання школярів -- генезис -- металітет -- соціальний ідеал Аннотация: У статті, на основі аналізу теорії, методології, практики дається авторська інтерпретація розвитку вітчизняного виховання школярів періоду ХХ - початку ХХІ ст. В статье, на основе анализа теории, методологии, практики даётся авторская интерпретация развития отечественного воспитания школьников периода ХХ -- начала ХХІ в.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>17.
| 74в01 О-66
Орлов, А. А. Специфика современного педагогического знания / А. А. Орлов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 3-14. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в01 + 74в02 + 74в3 + 60.5 Рубрики: Педагогіка--методологія Соціологія Росія--Вища освіта фывфывфыв: педагогіка -- методологія -- методологія високого модернізму -- функції педагогіки -- педагогічні знання -- інформація -- відомості -- наукові факти -- понятійно-термінологічний апарат педагогіки -- суспільні науки -- соціологія -- якісна соціологія -- SWOT-аналіз -- дисциплінарна організація науки Аннотация: У статті показано особливості сучасного педагогічного знання, обгрунтовано необхідність систематизації понятійно-термінологічного апарату, а також значущість використання методів якісної соціології для отримання знань і продуктивної реалізації пояснювальній і прогностичної функцій педагогічної науки. В статье показаны особенности современного педагогического знания, обоснована необходимость систематизации понятийно-терминологического аппарата, а также значимость использования методов качественной социологии для получения знаний и продуктивной реализации объяснительной и прогностической функций педагогической науки.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>18.
|
Берулава, М. Н. Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.1 + 88.840 Рубрики: Педагогіка--методологія Педагогіка--зміст освіти Дитяча психологія--шкільний вік Росія--освіта, 21 ст. фывфывфыв: методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти Аннотация: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>19.
| 74.58 Я 47
Яковенко, М. Дослідження естетичної компоненти освітнього простору [Текст] / М. Яковенко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 73-80. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.58 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--методологія Виховання--естетизація освітнього простору фывфывфыв: естетизація освіти -- естетична компонента -- освітній простір -- мислення -- культура -- освітні заклади -- естетика -- надбання знань Аннотация: Розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб'єктів освітнього процесу. Коментується усвідомлення естетичного смаку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20.
| 37(4Укр) А 66
Андрущенко, Віктор Петрович. Освітня політика: (огляд порядку денного) [Текст] / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : МП Леся, 2010. - 368 с. ; 20 см. - ISBN 966-8126-60-3 (в тв. опр.) : 37.00 грн.ББК 74.04(4Укр) + 74.584(4Укр) РУБ 37(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--державна політика Педагогіка--методологія Вища освіта в Україні Освіта--соціологія фывфывфыв: освітня політика -- врядування
Доп.точки доступа: Савельєв, Володимир Леонідович; Міністерство освіти і науки України (Київ)Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Найти похожие
|
|
|