Поисковый запрос: <.>S=Тренінги -- психологічні тренінги<.> |
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11 |
>1.
| 88.621.4 З-17
Заика, Е. В. Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов [Текст] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 58-63. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.621.4 Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги фывфывфыв: увага -- внутрішній план дій -- ігровий тренінг пізнавальних процесів Аннотация: В руслі ігрового тренінгу пізнавальних процесів школярів, що розробляється автором, представлений комплекс інтелектуальних вправ, заснованих на паралельному проголошенні тексту й обчислень кількості ілтер у кожному слові. Комплекс спрямований на формування концентрації і розподіл уваги, вдосконалення внутрішнього плану дій, а також саморегуляції розумових процесів. Для школярів 12-18 років.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 88.374 Л 35
Левенець, А. Є. Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці [Текст] / А. Є. Левенець> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 37-45
ББК 88.374 Рубрики: Психологія юнацького віку--тренінги Тренінги--психологічні тренінги фывфывфыв: тренінг розвитку життєвої персективи
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 88.37 Л 64
Литовченко, О. В. Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" [Текст] / О. В. Литовченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 28-35.
ББК 88.37 Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги фывфывфыв: психологічний тренінг -- соціальне ставлення особистості
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
| 88 З-12
Заїка, Є. В. Тренінг індивідуальності пізнання - шлях до успішності та здоров’я школярів [Текст] / Є. В. Заїка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 17-20.
ББК 88 Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги психологія школяра фывфывфыв: ігрові тренінги -- розвиток мислення школярів
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 88.37 Б 11
Біла, І. М. Самоздійснення та самоактуалізація особистості [Текст] / І. М. Біла> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 29-32.
ББК 88.37 Рубрики: Психологія особистості Тренінги--психологічні тренінги фывфывфыв: самопізнання особистості -- саморозвиток особистості
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 88.37 Л 64
Литовченко, О. В. Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" [Текст] / О. В. Литовченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 44-46.
ББК 88.37 Рубрики: Психологія особистості Тренінги--психологічні тренінги
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7.
| 88.37 К 61
Колодійчук, Т. П. Я серед людей. Соціально-комунікативні тренінги [Текст] / Т. П. Колодійчук, І. Г. Дрина> // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2014. - N 9. - С. 3-122.
ББК 88.37 Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги фывфывфыв: темперамент -- самооцінка -- агресія -- тривожність -- конфлікти -- соціально-комунікативні тренінги -- тренінги
Доп.точки доступа: Дрина, І. Г. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
| 88.374 Р 11
Рєпнова, Т. П. Тренінг керованої поведінки для молодших підлітків (розвиток здатності протистояти впливу екстремальних умов) [Текст] / Т. П. Рєпнова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 23-27
ББК 88.374 Рубрики: Психологія екстремальних ситуацій--підлітки Психологія підлітка--екстримальні ситуації Тренінги--психологічні тренінги фывфывфыв: тренінг керованої поведінки підлітка -- екстримальні ситуації -- вплив екстримальних ситуацій -- здатність протистояти впливу
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
| 88.37 Т 48
Ткачук, Т. А. Копінг-ресурси як складова копінг-поведінки особистості [Текст] / Т. А. Ткачук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 56-59.
ББК 88.37 Рубрики: копінг поведінка Тренінги--психологічні тренінги фывфывфыв: копінг-поведінка особистості -- копінг-ресурси -- психологічні тренінги
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
| 88.37 П 44
Подкоритова, Л. О. Навчальний тренінг "Прийоми психологічної самодопомоги" [Текст] / Л. О. Подкоритова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 29-43.
ББК 88.37 Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги фывфывфыв: психологічна самодопомога -- психологічний тренінг
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
| 156(075.3) С 25
Святенко, Ю. О. Тренінг особистісного зростання [Текст] : навчально- методичний посібник для студентів / Ю. О. Святенко. - К. : СЛОВО, 2017. - 107, [5] с. : рис., табл. - Літ.: с. 106-108. - ISBN 978-966-194-265-2 : 50.00 грн.ББК 88.37я73 РУБ 156(075.3) Рубрики: Індивідуальна психологія--Особистісь--Навчальні видання для вищої школи Психологія особистості--підручники та посібники для ВНЗ Психологія особистості--тренінг Тренінги--психологічні тренінги Кафедра загальної та практичної психології фывфывфыв: тренінги -- розвиток мовлення -- конфлікти -- самовдосконалення -- роль керівника тренінгу -- робота тренінгової групи -- конкурентоспроможність фахівця -- мій я-образ -- особистісні цілі Аннотация: Матеріал посібника представлений у вигляді системи занять, які структуровано у відповідності з ключовими аспектами особистісного та професійного становленя практичного психолога. У змісті кожного заняття є набір різноманітних вправ, які істотно розширюють репертуар прийомів ведення тренінгових груп і підвищують ефективність групової роботи. У змісті деяких занять окрім розвивальних вправ є базові знання з теми.
Экземпляры всего: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Найти похожие
|
|