Поисковый запрос: <.>S=Модульно-розвивальне навчання<.> |
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11 |
>1.
|
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування [Текстььь] / В. Комісаров> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 83-104. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання фывфывфыв: модульно-розвивальна система -- інноваційні моделі -- ЗДІБНОСТІ
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
|
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текстььь] / Н. Бамбурак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 124-141. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Я-концепція навчання особистісно-орієнтоване фывфывфыв: психосоціальний розвиток
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
|
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текстььь] / Е. Ященко> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 160-169. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: навчання інноваційне психологічний вплив Модульно-розвивальне навчання фывфывфыв: ПАРАДИГМА
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
|
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текстььь] / А. Гірняк; С. Сівак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 217-241. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840 Рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Підручники фывфывфыв: Психодидактика
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
|
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи [Текстььь] / С. Сівак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 242-262. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Практичні психологи Модульно-розвивальне навчання Психологічне консультування фывфывфыв: психопрактика -- МОНИТОРИНГ
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
|
Варущик, Н. Вивчення елементів теорії ймовірностей в умовах модульно-розвивального навчання в математичному ліцеї [Текстььь] / Н. Варущик, Т. Овчинникова> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 29-34
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання викладання математики
Доп.точки доступа: Овчинникова, Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : мат. (1), Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах
Найти похожие
|
>7.
|
Бригадир, М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів [Текстььь] / М. Бригадир> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N2. - С. 5-15
. - ISSN 966-654-0 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання фывфывфыв: сфера освіти -- наукове проектування -- метаонтологічні пласти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет
Найти похожие
|
>8.
|
Ребуха, Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання [Текстььь] / Л. Ребуха> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N2. - С. 25-36
. - ISSN 966-654-0 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет
Найти похожие
|
>9.
|
Чухно, В. Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи [Текстььь] / В. Чухно, Л. Олійник> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N2. - С. 85-90
. - ISSN 966-654-0 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання
Доп.точки доступа: Олійник, Л. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет
Найти похожие
|
>10.
| 88 Б 90
Бугерко, Я. Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 3. - С. 137-153
. - ISSN 1810-2131ББК 88 Рубрики: Експериментальна психологія Модульно-розвивальне навчання фывфывфыв: лонгітюдний інноваційно-психологічний експеримент
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
| 74.202 С 76
Станчева, І. О. Інтеграція сучасних педагогічних методів на основи модульно-розвивальної технології [Текст] / І. О. Станчева, М. М. Степаненко> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 2-7
ББК 74.202 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання інтеграція знань Методи інноваційні Педагогічні інновації
Доп.точки доступа: Степаненко, М. М. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|