Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Педагогіка -- методологія<.>
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-22 
1.
74.2
С 50


    Сметанський, М. І.
    Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 22-29
ББК 74.2
Рубрики: Педагогіка--педагогічна категорія
   Педагогіка--методологія

   Школи альтернативні

фывфывфыв:
альтернативні школи -- ознаки альтернативних шкіл -- педагогічна категорія -- виховні впливи
Аннотация: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О. В. Сухомлинської "Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насиченість духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74в052
Т 36


    Тестов, В. А.
    Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти
Аннотация: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74в2: 88
Б 52


    Берулава, Г. А..
    Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Рубрики: Психологія--психологія особистості
   Психологія--педагогічна психологія--студенти

   Педагогіка--методологія

   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія
Аннотация: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу


Доп.точки доступа:
Берулава, М.Н.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
87
Г 70


    Горшкова, В. В.
    Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79 . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 74.в55
Рубрики: Філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Росія--Освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів
Аннотация: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога.
В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
88.4
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Проблемы психолого-педагогических наук в ХХІ в. / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 3-16. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.8 + 74в2:88
Рубрики: педагогічна психологія
   Педагогіка--методологія

фывфывфыв:
психологія -- педагогічна психологія -- педагогіка -- методологія педагогіки
Аннотация: У статті аналізується сучасний стан системи освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74в4
П 27


    Перминова, Л. М.
    Методологический контур экспериментальной дидактики / Л. М. Перминова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 17-24. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в4
Рубрики: Педагогіка--методологія
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- дидактика -- експериментальна дидактика
Аннотация: Про визначення методологічного контуру експериментальної дидактики


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
72.4(2Рос)
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 3-16 . - ISSN 0869-561X
ББК 72.4(2Рос) + 74.04(2Рос)р4
Рубрики: Наука--атестація кадрів
   Педагогіка--методологія

   Освіта--організація освіти--наукові кадри--підготовка

фывфывфыв:
наука -- наукові кадри -- підготовка наукових кадрів -- атестація наукових кадрів -- кваліфікація науковців -- методологія педагогіки -- методологічна позиція -- наукові дослідження -- якість наукових досліджень -- теми досліджень -- результати досліджень -- наукові публікації -- дисертації
Аннотация: У статті визначені недоробки у справі атестації наукових кадрів з педагогічних і психологічних спеціальностей та намічені шляхи їх усунення.
В статье обозначены недоработки в деле аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям и намечены пути их устранения.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Викладання історії в школі--зміст навчання

   Педагогіка--методологія

   Навчання--зміст навчання

   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні
Аннотация: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74в05
Ш 16


    Шадриков, В. Д.
    Образование, власть и общество в эпоху роста культуры знаний / В. Д. Шадриков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 125-126 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в05
Рубрики: Педагогіка--методологія
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- педагогіка і суспільство -- культура знань
Аннотация: Про монографію О. О. Карпова "Образовательный институт, власть и общество в єпоху роста культуры знаний. - СПб., 2013,.- 260 с.". Книга "присвячена дослідженню конфліктних зон і становленню освітнього інституту суспільства, «працюючого» на знаннях. Дан аналіз соціокогнітивний особливостей суспільства, що живе в епоху зростання культури знань, як у частини особистості, що включається до сфери виробництва знань, так і щодо нових економічних кластерів, що вибудовуються на основі епістеміческіх спільнот."


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.


    Гупан, Нестор.
    Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 53-56. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Педагогіка--методологія
фывфывфыв:
методологія -- історико-педагогічний процес -- хронологічні межі -- періодизація -- епоха -- доба -- період -- етап -- термінологія
Аннотация: У статті висвітлено нові підходи до визначення і обгрунтування хронологічних меж історико-педагогічного процесу, що визріває і згасає за власними внутрішніми закономірностями. Представлено архітектоніку періодизації історико-педагогічних явищ та феноменів. Визначено понятійні критерії підходів до використання термінології, пов'язаної з упорядкуванням хронологічних меж та періодизації історико-педагогічних досліджень.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
74в1
С 31


    Сенько, Ю. В.
    Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- принцип науковості -- науковоцентричний підхід у педагогіці -- подолання науковоцентричності у педагогіці -- науково-предметна компетентність -- смислове поле
Аннотация: Розглянуто грані і межі принципу науковості у зв'язку з подоланням наукоцентрічного (предметоцентрічного) підходу в освіті
Рассмотрены грани и границы принципа научности в связи с преодолением наукоцентрического (предметоцентрического) подхода в образовании.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
74в
К 70


    Коршунова, Н. Л.
    Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 12-20. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
методології педагогіки -- трансформація поняття методології -- класична наукова раціональність -- некласична наукова раціональність -- постнекласична наукова раціональність
Аннотация: У статті представлена і детально охарактеризована динаміка трансформації поняття методології педагогіки в логіці руху від класичної до некласичної і від неї - до постнекласичної наукової раціональності.
В статье представлена и подробно охарактеризована динамика трансформации понятия методологии педагогики в логике движения от классической к неклассической и от неё -- к постнеклассической научной рациональности.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
74в01
К 78


    Краснова, Л. А.
    Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 21-28. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- принцип науковості -- образ наукового знання -- проблемно-гипотетичне знання -- дидактика
Аннотация: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного).
В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
74в1
В 24


    Введенский, В. Н.
    Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 28-36. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів

   Філософія--етика--професійна етика--педагоги

   Освіта--школознавство--вчителі--професійна етика

   Росія
фывфывфыв:
методологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- регулятивність -- регулятивність в освіті -- особистисть -- функції психіки особистості -- компетентність -- регулятивна компетенція -- філософія -- етика -- професійна етика вчителів -- мораль -- рефлексія -- культура -- професійно-педагогічна культура -- школознавство
Аннотация: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]
В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
74d01
И 46


    Ильин, Г. И.
    О своеобразии педагогической науки / Г. И. Ильин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 36-44. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74d01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- педагогічні теорії -- множинність педагогічних теорій -- картезіанська наука -- проективне пізнання -- оцінка педагогічної діяльності
Аннотация: На історичному тлі, починаючи з епохи Просвітництва, розглядається становище педагогіки у взаєминах з іншими науками. Визначається відмінність двох видів педагогічного пізнання - об'єктивного, заснованого на картезіанському розумінні науки, і суб'єктивного, що припускає задуми і бажання того, хто пізнає.
На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания -- объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.
74в
Х 69


    Ходусов, А. Н.
    Воспитание в ХХ --начале ХХІ в. / А. Н. Ходусов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 83-88. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в + 74.200 + 74.039(2)6
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--виховання школярів

   історія педагогіки Росії(1917-

   Росія--педагогіка--історія
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- виховання школярів -- генезис -- металітет -- соціальний ідеал
Аннотация: У статті, на основі аналізу теорії, методології, практики дається авторська інтерпретація розвитку вітчизняного виховання школярів періоду ХХ - початку ХХІ ст.
В статье, на основе анализа теории, методологии, практики даётся авторская интерпретация развития отечественного воспитания школьников периода ХХ -- начала ХХІ в.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
74в01
О-66


    Орлов, А. А.
    Специфика современного педагогического знания / А. А. Орлов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 3-14. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01 + 74в02 + 74в3 + 60.5
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Соціологія

   Росія--Вища освіта
фывфывфыв:
педагогіка -- методологія -- методологія високого модернізму -- функції педагогіки -- педагогічні знання -- інформація -- відомості -- наукові факти -- понятійно-термінологічний апарат педагогіки -- суспільні науки -- соціологія -- якісна соціологія -- SWOT-аналіз -- дисциплінарна організація науки
Аннотация: У статті показано особливості сучасного педагогічного знання, обгрунтовано необхідність систематизації понятійно-термінологічного апарату, а також значущість використання методів якісної соціології для отримання знань і продуктивної реалізації пояснювальній і прогностичної функцій педагогічної науки.
В статье показаны особенности современного педагогического знания, обоснована необходимость систематизации понятийно-терминологического аппарата, а также значимость использования методов качественной социологии для получения знаний и продуктивной реализации объяснительной и прогностической функций педагогической науки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.


    Берулава, М. Н.
    Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.1 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--зміст освіти

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Росія--освіта, 21 ст.
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти
Аннотация: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

19.
74.58
Я 47


    Яковенко, М.
    Дослідження естетичної компоненти освітнього простору [Текст] / М. Яковенко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 73-80. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Виховання--естетизація освітнього простору

фывфывфыв:
естетизація освіти -- естетична компонента -- освітній простір -- мислення -- культура -- освітні заклади -- естетика -- надбання знань
Аннотация: Розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб'єктів освітнього процесу. Коментується усвідомлення естетичного смаку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
37(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Освітня політика: (огляд порядку денного) [Текст] / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : МП Леся, 2010. - 368 с. ; 20 см. - ISBN 966-8126-60-3 (в тв. опр.) : 37.00 грн.
ББК 74.04(4Укр) + 74.584(4Укр)
РУБ 37(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--державна політика
   Педагогіка--методологія

   Вища освіта в Україні

   Освіта--соціологія

фывфывфыв:
освітня політика -- врядування


Доп.точки доступа:
Савельєв, Володимир Леонідович; Міністерство освіти і науки України (Київ)Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

 1-20    21-22 
 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 134843
Число посетителей 712
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя