Поисковый запрос: <.>U=373.2.016:81-028.31](477)<.> |
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376.056.264:373.2](477) В 18
Варфоломєєва, Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі / Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 49–53. - Зміст: Цінність та сутність методики ; Навчальний потенціал карток-завдань ; Додаток : Фрагмент заняття з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення : (другий рік навчання).
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--логопедичні заняття фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- логопедична робота -- корекційна робота -- Четвертий зайвий, методика -- картки-завдання -- загальне недорозвинення мовлення -- розвивальні дидактичні посібники Аннотация: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) – центру розвитку дитини № 24 міста Кам’янське, Дніпропетровської області, щодо застосування методики "Четвертий зайвий" у корекційній роботі вчителя-логопеда.
Доп.точки доступа: Литвинова, В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) К 96
Кушнерук, Т. Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги / Тетяна Кушнерук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 33–37.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- розвиток зв’язного мовлення -- майстер-клас -- мовленнєвий розвиток -- методична робота Аннотация: У статті йдеться про уміння педагогів створити оптимальні умови для розвитку мовлення дошкільників. Вміщено розробку майстер-класу для педагогів "Навчаємо розмови".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) С 89
Сундук, Г. Волю віршам! або Розвиваємо мовлення дітей за допомогою верлібрів / Галина Сундук, Ганна Краснощок, Тетяна Харлан> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 43–49. - Зміст: Що таке "верлібр"? ; Із чого починати? ; Як працювати з верлібром? ; Слухаємо ; Уявляємо ; Малюємо ; Додаток : Зігріваємо засніженеі душі : конспект бінар. заняття для дітей ст. групи з розвитку емоційно-вольової сфери, худож.-мовлен. і творч. здібностей (за верлібрами Катерини Єгорушкіної "Янголи" та Валентини Запорожець "Зимове сонечко")
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- художньо-мовленнєва діяльність -- мовленнєво-творча діяльність -- методична робота -- старший дошкільний вік -- емоційно-вольова сфера -- художньо-мовленнєві здібності -- творчі здібності Аннотация: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу "Теремки" міста Бровари, Київської області, щодо використання поезії в освітньому процесі.
Доп.точки доступа: Краснощок, Г.; Харлан, Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376.056.264:373.2](477) Р 34
Резенчук, Н. "Скажи "ри-ба"": виправляємо вимову за допомогою коректурних таблиць / Наталія Резенчук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 50–56. - Зміст: Наочний матеріал ; Ігри, вправи та завдання ; Дидактичні рамки ; Коректурні таблиці в комп’ютерних технологіях ; Додаток : Дидактичні ігри з коректурними таблицями
Рубрики: Логопедія--дошкільний вік--розробки занять Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- логопедія -- методика навчання -- розвиток мовлення -- вимова -- коректурні таблиці -- ігри -- вправи -- завдання -- дидактичні рамки -- коректурні таблиці -- комп’ютерні технології -- дидактичні ігри -- наочний матеріал Аннотация: У статті представлено досвід роботи дошкільного начального закладу № 205 міста Києва щодо усунення дефектів мовлення дошкільників за допомогою коректурних таблиць.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376.056.264:373.2](477) Р 83
Руденко, О. Розвиваємо мовлення дітей у співпраці: майстер-клас для батьків / Олена Руденко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 57–61. - Зміст: Які завдання постають під час взаємодії з батьками? ; Які форми роботи найдоцільніші? ; Додаток : Логопедична корекційна робота з дошкільниками : майстер-клас для батьків.
Рубрики: Логопедія--дошкільний вік--взаємодія з батьками Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- логопедія -- методика навчання -- розвиток мовлення -- співпраця -- взаємодія з батьками -- завдання -- форми роботи -- логопедична корекція -- логопедична робота -- корекційна робота -- майстер-класи для батьків Аннотация: У статті представлено досвід роботи дошкільного навчального закладу (центру розвитку дитини) № 1 "Ясочка" міста Кам’янське Дніпропетровської області щодо організації взаємодії з батьками з проблеми розвитку мовлення дошкільників. Вміщено розробку майстер класу для батьків "Логопедична корекційна робота з дошкільниками".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) Д 11
Дідус, І. Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників / Ірина Дідус> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 42–48. - Зміст: Стимулюємо до розвитку ; Розвиваємо мовлення і творчу уяву ; Вивчаємо букви з казкою ; Додаток : Авторські казки.
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток фывфывфыв: мовленнєвий розвиток дошкільника -- основи мови й мовлення -- розвиток мовлення -- творча уява дошкільника Аннотация: У статті презентовано досвід закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 189 міста Києва щодо використання казок у процесі мовного розвитку дошкільників. Подано добірку авторських казок для ефективного вивчення букв дошкільниками.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) Б 81
Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 25–33. - Зміст: Як і де застосовується наочне моделювання ; Які характеристики об’єктів унаочнюємо ; Як готуємося ; Яка послідовність навчання розповіді за схемою ; Додаток : Дидактичні ігри: використовуємо метод наочного моделювання.
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- зв’язне мовлення -- наочне моделювання -- розповідь за схемою -- дидактичні ігри Аннотация: У статті презентовано досвід Куп’янського дошкільного закладу (яслел-садка) № 10 комбінованого типу, Харківської області, щодо застосування методу наочного моделювання в процесі мовленнєвої діяльності дошкільників, стимулюванні їхньої мовленнєвої активності.
Доп.точки доступа: Сизонова, О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) К 11
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 42–51. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Які особливості методики застосування на заняттях ; Як відобразити зміст і смисл теми у творчому продукті ; Як інтерпретувати види діяльності дошкільників.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мови й мовлення Дошкільне виховання--формування інтелекту фывфывфыв: методика навчання -- заклади дошкільної освіти -- інтелектуальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- розвиток мови й мовлення -- інтелектуальні карти -- фомування інтелекту -- методика застосування -- інтеграція -- практичні завдання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) Ч-90
Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 51–53.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Етнопедагогіка України--дошкільники--розвиток мовлення Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток фывфывфыв: розвиток мовлення -- мовлення дітей -- етнопедагогіка -- звукотерапія -- мова -- ритмічний характер -- мелодійний характер -- звуконаслідування -- дошкільники Аннотация: У статті розповідається про навчання мовлення у дітей дошкільного віку в етнопедагогіці, яке починається зі звуконаслідування.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) Г 12
Гавриш, Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 36–44.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методика навчання в ЗДО -- основи мови й мовлення -- розвиток мовлення -- методика розвитку -- активізація -- методичні прийоми -- розповіді -- електронні посібники Аннотация: У статті описано: зміни в сучаній методиці розвитку мовлення дошкільників, способи активізації мовлення дітей. Також йдеться про електронні посібники як багатофункціональний засіб навчання мовленню та командний метод складання розповідей.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) Ч-90
Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 52–54.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання рідної мови фывфывфыв: розвиток мовлення -- методика викладання -- урок-гра -- урок-дослідження -- мовні ігри -- емоції -- дошкільники Аннотация: У статті подано розробку уроку-гри та уроку-дослідження, а також мовні ігри для розвитку мовлення у дошкільників.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) В 11
Вільгоцька, Н. Як розвивати мовлення дітей у пісочниці / Наталія Вільгоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 51–55. - Зміст: Значення в освітній роботі ; Особливості проведення ігор ; Додаток : Мовно-ритмічні ігри з піском на основі віршів.
Рубрики: Дошкільне виховання--розвиток мовлення фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- ігри із піском -- мовно-ритмічні ігри -- дрібна моторика рук Аннотация: У статті описано досвід використання мовно-ритмічних ігор для розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.572:061](477) Б 77
Бойко, О. Методичний квест "Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку" / Олена Бойко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 56–58.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методика навчання -- розвиток мовлення -- образне мислення -- методичний квест Аннотация: У статті подано розробку методичного квесту для предагогів закладів дошкільного віку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) Ч-90
Чумарна, М. Мова – не лише слова [Текст] : мовний розвиток засобами гри / Марія Чумарна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 52–53.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--розвиток мовлення фывфывфыв: розвиток мовлення -- методика викладання -- ігри -- голосні звуки -- приголосні звуки -- мовні ігри Аннотация: У статті подано мовні ігри для розвитку мовлення у дошкільників. Особливу увагу акцентовано на особливостях голосних та приголосних звуків у мовленні.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|