Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Волобуєва, Тетяна@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
373.01
В 68


    Волобуєва, Тетяна Борисівна.
    Самоосвітня діяльність керівника [Текст] : учебное пособие / Т. Б. Волобуєва. - Х. : Основа, 2005. - 96 с. - (Бібліотека журналу "Управління школою" ; вип. 6 (30)). - Бібліогр.: с. 85-94. - ISBN 966-333-191-7 : 5.50 грн.
ГРНТИ
ББК 74.24
РУБ 373.01
Рубрики: Керівник--самоосвіта
   Менеджмент освіти

   Управління персоналом--освітні заклади

фывфывфыв:
акмеографія

Экземпляры всего: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

2.
    (Свободных экземпляров нет)
Шифр: РШ/2012/7
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2012г. N 7
Содержание:
Сухомлинська, Ольга. Думки В. О. Сухомлинського про здоров’я дітей в історичній перспективі / О. Сухомлинська. - С.3-7. - Бібліогр.: 5 назв.
Савченко, Олександра. Психодидактичні аспекти реалізації здоров’язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.8-12. - Бібліогр.: 2 назви.
Заліток, Людмила. Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров’я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження / Л. Заліток. - С.12-14. - Бібліогр.: с. 13-14.
Соловйов, Юрій. Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку / Ю. Соловйов. - С.15-20. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Чернишов, Олексій. Ідеї здоров’язбережувальної педагогіки В. О. Сухомлинського та їх утілення у практику сучасної школи / О. Чернишов. - С.21-24. - Бібліогр.: 7 назв.
Омельченко, Світлана. Здоров’язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда. - С.25-28. - Бібліогр.: 7 назв.
Бадер, Валентина. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів / В. Бадер. - С.29-34. - Бібліогр.: 10 назв.
Волобуєва, Тетяна. Здоров’язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров’я учнів / Т. Волобуєва. - С.35-38. - Бібліогр.: 9 назв.
Сидоренко, Вікторія. Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського / В. Сидоренко. - С.39-43. - Бібліогр.: 3 назви.
Бухлова, Наталія. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті сучасності / Н. Бухлова. - С.44-46. - Бібліогр.: 3 назви.
Павленко, Лілія. Від "Школи радості" Василя Сухомлинського до сучасного навчального закладу - Школи сприяння здоров’ю / Л. Павленко. - С.47-50. - Бібліогр.: 8 назв.
Трубчаніна, Олена. Упровадження ідей В. О. Сухомлинського в практику формування валеологічної компетентності шляхом реалізації оздоровчої функції шкільної хімічної освіти / О. Трубчаніна, Р. Чернишева. - С.50-53. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Лавренко, Олена. Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / О. Лавренко. - С.54-57. - Бібліогр.: 4 назви.
Мазченко, Алла. Використання спадщини В. О. Сухомлинського на шляху впровадження здоров’язбережувальних технологій / А. Мазченко. - С.58-60. - Бібліогр.: 2 назви.
Дубинка, Людмила. Умови формування здоров’язбережувального освітнього простору в Школі сприяння здоров’ю / Л. Дубинка, А. Хмарна. - С.61-68. - Бібліогр.: 4 назви. : рис., фотогр.
Шрамко, Ольга. Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров’язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / О. Шрамко. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр.
Савостіна, Інна. Впровадження ідей здоров’ятворчої філософії В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес сучасної сільської школи / І. Савостіна. - С.71-73. - Бібліогр.: 7 назв.
Шкурат, Олена. Гарна родина - здорова дитина / О. Шкурат, Л. Аксьоненко. - С.74-80. - Бібліогр.: 11 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (1 экз.)
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: РШ/2013/7
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2013г. N 7
Содержание:
Соловйов, Юрій. Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні / Ю. Соловйов. - С.3-7. - Бібліогр.: 7 назв.
Чернишов, Олексій. Формування системи науково-методичного супроводу діяльності освітніх округів / О. Чернишов, Л. Чернікова. - С.8-13. - Бібліогр.: 5 назв. : табл.
Волобуєва, Тетяна. Єдиний цифровий простір освітнього округу: адаптивна модель / Т. Волобуєва. - С.14-19. - Бібліогр.: 5 назв. : рис.
Бочаров, Сергій. Освітній округ як чинник розвитку виховної системи навчального закладу / С. Бочаров. - С.20-22. - Бібліогр.: 11 назв.
Пасечнікова, Лариса. Управлінське забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів в освітньому окрузі / Л. Пасечнікова. - С.23-27. - Бібліогр.: 9 назв. : табл., рис.
Соф'янц, Едуард. Освітній округ як інноваційна модель управління: експеримент триває / Е. Соф'янц. - С.28-30. - Бібліогр.: 4 назви. : табл.
Будівничий освітянської справи : до ювілею Едуарда Соф'янца. - С.31.
Бухлова, Наталія. Регіональні аспекти науково-методичного супроводу інноваційної діяльності освітніх округів / Н. Бухлова. - С.32-35. - Бібліогр.: 4 назви.
Колтакова, Наталя. Заклади культури як суб’єкти цілісної моделі освітнього округу / Н. Колтакова, С. Волкова. - С.36-39. - Бібліогр.: 15 назв. : схема
Горна, Ельвіра. Організація профільного навчання і професійної підготовки школярів в умовах освітнього округу / Е. Горна. - С.40-43. - Бібліогр.: 7 назв.
Ферсілеєва, Жанна. Інноваційні форми організації додаткової та дистанційної освіти в освітньому окрузі / Ж. Ферсілеєва, І. Цунікова. - С.44-48 : табл.
Вінницька, Наталія. Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб’єктів освітнього округу / Н. Вінницька, Г. Ломакіна. - С.49-52. - Бібліогр.: 8 назв.
Ях, Тамара. Управління розвитком освітніх округів сільського району в контексті підвищення якості регіональної системи освіти / Т. Ях. - С.53-56. - Бібліогр.: 10 назв.
Пелих, Маргарита. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді / М. Пелих. - С.57-60. - Бібліогр.: 4 назви.
Поуль, Валентина. Базовий навчальний заклад освітнього округу - Школа сприяння здоров’ю: напрями діяльності / В. Поуль. - С.61-64. - Бібліогр.: 9 назв.
Хмельницька, Лариса. Літня школа запорука успішної соціалізації особистості / Л. Хмельницька. - С.65-69 : рис., табл.
Гапоненкова, Неля. Діяльність опорного закладу як методичного центру в освітньому окрузі / Н. Гапоненкова, В. Головіна. - С.70-72. - Бібліогр.: 8 назв.
Пахомова, Мілана. Формування математичної компетенції старшокласників в умовах освітнього округу / М. Пахомова, Л. Зуєва. - С.73-76. - Бібліогр.: 4 назви.
Сидорова, Євгенія. Освітній округ як інноваційна модель управління освітою: напрями діяльності / Є. Сидорова. - С.77-80. - Бібліогр.: 9 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Волобуєва, Тетяна.
    Єдиний цифровий простір освітнього округу: адаптивна модель / Т. Волобуєва // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 14-19 : рис. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи
фывфывфыв:
єдиний цифровий простір -- інформаційні технології -- освітній округ -- електронне управління -- система підтримки прийняття рішень -- система управління базами даних -- навчально-методичний портал -- цифрове портфоліо
Аннотация: У статті розглядаються напрями створення єдиного цифрового простору освітнього округу. Автор пропонує модель, що легко адаптується до конкретних реалій та здатна розвиватися. Вона складається з п'яти стрижневих блоків: електронного управління, навчально-методичного порталу, дистанційного навчання, телекомунікацій та неформального інфоцентру. Така модель стане ресурсом розвитку управління освітніми процесами і підвищення якості знань.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 187445
Число посетителей 1311
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя