Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Волощук, І.@<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 138 с. - 7.50 грн.
    Содержание:
МОВОЗНАВСТВО
Пугач, В. М. Необ’єктні конструкції з предикативами, утвореними від позиційно неперехідних та неперехідних дієслів, у пам’ятках XVI-XVIII ст. і фольклорі / В. М. Пугач. - С .5-8
Примушко, Н. О. Дієслівні флексії теперішнього часу в універсалах Івана Мазепи (1687-1709 рр.) / Н. О. Примушко. - С .9-14
Бережняк, В. М. Декодування лівобережнополіських діалектних мікросистем сіл Варвинського району / В. М. Бережняк. - С .15-18
Пасік, Н. М. Індетерміновані власні назви у структурі фразеологічних одиниць / Н. М. Пасік. - С .19-22
Волощук, І. І. Комунікативно-прагматичний аспект оцінки у стилістичному прийомі іронії / І. І. Волощук. - С .23-27
Василенко, А. М. Семантико-номінативна організація українських міфоромантичних концептів / А. М. Василенко. - С .28-32
Бондаренко, А. І. Лінгвостилістична інтерпретація поезії Ліни Костенко "Ван Гог" / А. І. Бондаренко. - С .33-36
Арват, Н. Н. Соединительный бином "А" и "Б" в современном русском языке / Н. Н. Арват. - С .37-42
Белая, А. С. Роль языковой подготовки в процессе воспитания личности / А. С. Белая. - С .43-45
Гальчук, В. Ю. Наголос і культура нашого мовлення / В. Ю. Гальчук. - С .46-50
Сборик, С. П. Роль метафори та базових образ-схем у розкритті специфіки когнітивного стилю М. Дребл / С. П. Сборик. - С .51-55
Потапенко, С. І. Принцип послідовності у лінгвокогнітивних дослідженнях (на матеріалі англійської мови) / С. І. Потапенко. - С .56-61
Федорець, О. Ф. Композиційні схеми розгортання концепту "протидія" у заголовних комплексах (на матеріалі англомовних журнальних статей) / О. Ф. Федорець. - С .62-65
Бондаренко, Я. О. Ціннісні домінанти акцентуйованих мовних особистостей (на матеріалі сучасної американської художньої прози) / Я. О. Бондаренко. - С .66-70
Блажко, М. И. Метонимический аспект семантики акустических прилагательных современного немецкого языка / М. И. Блажко. - С .71-73
Якуба, В. В. Стратегії і тактики мовленнєвого втілення весілля в британській художній прозі ХХ сторіччя / В. В. Якуба. - С .74-77
Ролик, А. В. Фразеологизмы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" и способы их передачи в немецком переводе произведения / А. В. Ролик. - С .78-80
Гриценко, Т. М. Мовна ситуація в Туреччині в контексті глобалізації / Т. М. Гриценко. - С .81-85
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО . - С .4
Жаркевич, Н. М. Образ Печорина: проблемы современной интерпретации (на материале русской и украинской периодики конца ХХ-началаХХІ века) / Н. М. Жаркевич, Л. М. Коваленко. - С .86-93
Якубина, Ю. В. "Я всегда чувствовал в себе маленькую страсть к живописи" (Заметки об увлечении Гоголя живописью) / Ю. В. Якубина. - С .94-98
Михед, Т. В. Концепт відьми у романтичну добу (на матеріалі творчості Миколи Гоголя і Натаніеля Готорна) / Т. В. Михед. - С .99-102
Бондаренко, Ю. І. Між Богом та Вітчизною: еволюція громадянського вибору в поемі І. Франка "Іван Вишенський" (до проблеми громадянського виховання школярів засобами літератури) / Ю. І. Бондаренко. - С .103-107
Чоботько, А. В. Смех и сатира у В. Розанова и Н. Гоголя / А. В. Чоботько. - С .108-111
Самойленко, Г. В. Фадеев А. и дискуссия 20-х гг. о классическом наследии / Г. В. Самойленко. - С .112-124
Капленко, О. М. Екстремальність як ознака авнгардного наративу / О. М. Капленко. - С .125-130
Хоменко, Ю. М. Лукаш М. у становленні української школи художнього перекладу / Ю. М. Хоменко. - С .131-134
Забарний, О. В. Вивчення у школі творів Юрія Збанацького / О. В. Забарний. - С .135-137
ГРНТИ
ББК 81.00
РУБ 40


Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Мазепа, Іван \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Дребл, М. \о нем\; Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Готорн, Натаніель \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Розанов, В. \о нем\; Фадеев, А. \о нем\; Лукаш, М. \о нем\; Збанацький, Юрій Оліферович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1)
Свободны: аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1)
Найти похожие

2.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 138 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 7.80 грн.
    Содержание:
Ісаєнко, К. П. Проблема типології художньої свідомості в українському порівняльному літературознавстві / К. П. Ісаєнко. - С .4-9
Самойленко, Г. В. Песнь об Украине: образ Украины в многонациональной поэзии военных лет / Г. В. Самойленко. - С .9-15
Михед, Т. В. Інтерпретація категорій "хаос" і "гармонія" в російській і американській літературі дискурс Бєлінського та Емерсона / Т. В. Михед. - С .15-19
Тесля, В. І Сюрреалістичні мотиви в новелі Інгеборг Бахман "Магазин, де продаються сни" / В. І. Тесля. - С .19-22
Остапенко, С. І. Актуальні проблеми вивчення Біблії у школі та вузі (розвідка філолога) / С. І. Остапенко. - С .22-26
Потапенко, С. І. Орієнтаційний простір англомовних журнальних текстів: досвід лінгвокогнітивного аналізу / С. І. Потапенко. - С .26-31
Волощук, І. І. Ситуативний аспект вираження іронічної оцінки / І. І. Волощук. - С .31-35
Сборик, С. П. Мовленнєва реалізація когнітивної простоти-складності у творах М. Дребл / С. П. Сборик. - С .35-40
Блажко, М. И. Семантика и сочетаемость акустических прилагательных современного немецкого языка / М. И. Блажко. - С .40-45
Арват, Н. Н. Период в романе А. Пушкина "Евгений Онегин" / Н. Н. Арват. - С .45-48
Трибуханчик, А. М. Історична динаміка у фразеосемантичному мікрополі / А. М. Трибуханчик. - С .48-51
Ігіна, Зоя Олександрівна. Модальні слова як мовне вираження логічних модальностей (на матеріалі англомовної художньої прози XIX-XX століть) / З. О. Ігіна. - С .51-55
Казимирова, Ю. А. Раціональність як базовий концепт культури у сучасному мовознавстві / Ю. А. Казимирова. - С .55-59
Собчук, Л. А. До проблеми вербалізації концептосфери сенсорно-рецептивних сенсибілій у сучасній мовознавчій науці / Л. А. Собчук. - С .59-63
Слаба, О. В. Нові тенденції розвитку лексико-семантичної системи сучасної німецької мови / О. В. Слаба. - С .63-67
Соломаха, А. В. Вербалізація етнореалій у сучасній німецькій мові / А. В. Соломаха. - С .67-72
Куликовська, Н. І. До постановки проблеми гендерної диференціації лексичних одиниць в сучасній лінгвістиці / Н. І. Куликовська. - С .72--78
Арват, Н. Н. Концепт душа в произведениях А. С. Пушкина и Н. В. Гоголя / Н. Н. Арват. - С .78-83
Бондаренко, А. І. Лінгвостилістична інтерпретація оповідання Володимира Винниченка "Рабині Справжнього" / А. І. Бондаренко. - С .83-88
Кобзар, Л. Г. Прояви емоційно-оцінної інтонації у мовленні / Л. Г. Кобзар. - С .88-91
Завальнюк, Л. В. До проблеми виділення інтонаційних одиниць / Л. В. Завальнюк. - С .91-94
Бойко, Н. І. Семантичні типи експресивних дієслів української мови / Н. І. Бойко. - С .94-99
ГРНТИ
ББК 81.00
РУБ 40


Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
Ч.З.№3 (2), Гогол. центр (1), ав (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (2), Гогол. центр (1), ав (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

3.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 80 с. - 8.70 грн.
    Содержание:
Самойленко, Г. В. Пилип Морачевський - перший перекладач Святого письма українською мовою / Г. В. Самойленко. - С .4-9
Бережняк, В. М. Регулярні фонетичні варіанти слів у мовотворчості П. Загребельного як один із засобів евфонії мови / В. М. Бережняк, В. М. Пащенко. - С .9-18
Михальчук, Н. І. Мистецтво як ідеосфера: теорія живого мистецтва як заперечення гегелівської естетики змісту (на матеріалі оповідання В. Винниченка "Олаф Стефензон") / Н. І. Михальчук. - С .18-24
Капленко, О. М. Українська авангардна проза 20-х років XX століття: шляхи децентрації наративності / О. М. Капленко. - С .24-30
Хархун, В. П. Ленін як "вербальна ікона" (образ вождя в українській радянській поезії 30-50-х років XX століття) / В. П. Хархун. - С .30-34
Бондаренко, А. І. Мовнохудожнє осмислення темпоральності у творах поетів екзистенціального напрямку / А. І. Бондаренко. - С .34-39
Гребенюк, Т. В. Теоретичний дискурс категорії подієвості змін у літературному творі / Т. В. Гребенюк. - С .39-42
Волощук, І. І. Визначення іронії в художньому тексті та дискурсі / І. І. Волощук. - С .42-45
Ісаєнко, К. П. До проблеми компаративного аналізу концепту "серця" у творчості Г. Сковороди, П. Куліша, М. Гоголя та російських слов’янофілів / К. П. Ісаєнко. - С .45-53
Арват, Н. М. Структурно-семантичний підхід у вивченні блока однорідних членів речення (на матеріалі поезії Анни Ахматової) / Н. М. Арват. - С .53-57
Михед, Т. В. Флуктуація едемічного міфу в новелі Натаніеля Готорна "Дочка Раппачіні" / Т. В. Михед. - С .57-60
Сборик, С. П. Мовне втілення цінностей у романах М. Дребл / С. П. Сборик. - С .60-65
Остапенко, Л. М. До вивчення сучасної європейської літератури: смерть і воскресіння Ізраїлю у прозі Ш.-Й. Агнона та І. Башевіса-Зінгера / Л. М. Остапенко. - С .65-68
Ткаченко, Н. О. Числові символізми та їх мовна реалізація / Н. О. Ткаченко. - С .68-72
Подвойська, О. В. Антонімічні зв’язки в соціально-економічній термінологічній лексиці сучасної німецької мови / О. В. Подвойська. - С .72-74
Лалаян, Н. С. Деякі аспекти структурно-семантичних трансформацій фразеологічних одиниць з ономастичним компонентом (на матеріалі сучасної німецької мови) / Н. С. Лалаян. - С .74-78
Набок, А. І. Структура англомовних журнальних мікротекстів / А. І. Набок. - С .78-80
ГРНТИ
ББК 81.00я5
РУБ 40


Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Морачевський, Пилип \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о нем\; Ахматова, Анна Андреевна \о ней\; Готорн, Натаніел (1804 - 1964) \о нем\; Дребл, М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№3 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1)
Найти похожие

4.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 34. Проблеми історії, філології та культури в сучасних дослідженнях / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 259 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 8.25 грн.
    Содержание:
Бойко, Н. І. Експресиви в системі художнього тексту / Н. І. Бойко. - С .3-8
Пащенко, В. М. Спостереження над специфікою вокалізму східнополіської системи діалектних мікросистем / В. М. Пащенко, В. М. Бережняк. - С .8-19
Коткова, Л. І. До питання про розвиток якісних значень у семантичних структурах відносних прикметників / Л. І. Коткова. - С .19-25
Жук, Т. В. Специфічні особливості казкового тексту / Т. В. Жук. - С .25-30
Капленко, О. М. Роман "Голяндія" Дмитра Бузька: метанаративний дискурс / О. М. Капленко. - С .30-40
Костенко, О. О. Проблема щастя у ранній прозі В. Винниченка (Аналіз одного оповідання) / О. О. Костенко. - С .40-52
Забарний, О. В. Пізня сповідь (Літературний портрет Василя Охріменка) / О. В. Забарний. - С .52-56
Волощук, І. І. Теоретичні основи дослідження іронії / І. І. Волощук. - С .57-64
Штейнбук, Ф. М. Антропологічний аспект тілесного міметизму в текстових стратегіях сучасної літератури / Ф. М. Штейнбук. - С .65-72
Кузьменко, Ю. В. Християнські мотиви в народних історичних переказах про монголо-татарську навалу на Чернігівщині / Ю. В. Кузьменко. - С .73-82
Кириленко, С. О. Полеміка М. Погодіна - М. Костомарова про походження Русі на сторінках часопису "Современник" / С. О. Кириленко. - С .83-88
Дудченко, Г. М. Національні переживання української молоді в 40-х рр. XIX ст. (студент Київського університету св. Володимира Г. Андрузький) / Г. М. Дудченко. - С .88-93
Самойленко, О. Г. Іван Васильович Лашнюков - перший видатний історик в Ніжині / О. Г. Самойленко. - С .94-110
Крупенко, О. В. Промислова політика самодержавства пореформенної Росії: зміст поняття, сутність та наслідки / О. В. Крупенко. - С .110-128
Москалюк, М. М. Загальний нарис становища промисловості на Україні (друга половина XIX -початок XX ст.) / М. М. Москалюк. - С .129-144
Лейберов, Олексій Олегович. Проект федерації Південних Радянських Республік - невдала спроба більшовицького державотворення на Україні / О. О. Лейберов. - С .144-154
Лясковська, С. П. Місце "економічної контрреволюції" в діяльності органів ВУНК-ДПУ УСРР в 1920-ті роки / С. П. Лясковська. - С .155-170
Дудченко, О. С. Правові форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у міжвоєнний період: аналіз нормативно-правових джерел УСРР / О. С. Дудченко. - С .170-175
Давиденко, Ю. М. До питання про створення військової підпільної організації Коменда Оборунців Польських в період 1939-1943 рр. / Ю. М. Давиденко. - С .175-185
Гринь, Д. К. Два десятиріччя невтомної праці та подальшого зростання: сторінка з історії Чернігівського педінституту (1954-1974) / Д. К. Гринь. - С .185-199
Самойленко, Г. В. Образотворче мистецтво на Чернігівщині у другій половині XVII-XVIII ст. / Г. В. Самойленко. - С .223-239
В’яла, О. М. Педагогічна діяльність вченого-історика Володимира Піскорського в Ніжинському історико-філологічному інституті кн. Безбородька / О. М. В'яла. - С .239-247
Конончук, І. М. Динаміка етнокультурних процесів на Чернігівщині 1917 - на поч. 30-х рр. XX ст. / І. М. Конончук. - С .247
ГРНТИ
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
РУБ
Рубрики: Ніжин, місто--культура, 1654-1764


Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ІБв (1), ав (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (1), ІБв (1), ав (1), Ч.З.№3 (2)
Найти похожие

5.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 127 с. - 20.80 грн.
    Содержание:
Арват, Н. Н. Русская эпиграмма (лингво-стилистический очерк) / Н. Н. Арват. - С .5-11
Самойленко, Г. В. Н. Гоголь и "нежинские однокорытники" в Санкт-Петербурге / Г. В. САмойленко. - С .11-17
Бондаренко, А. І. Словесно-художні засоби створення "картин душі" у віршових текстах Василя Стуса / А. І. Бондаренко. - С .17-21
Хархун, В. П. Концепт "позитивний герой" у драмі Олександра Корнійчука "Платон Кречет" / В. П. Хархун. - С .21-25
Остапенко, Л. М. Актуальні проблеми вивчення Біблії у школі та вузі (методична розвідка) / Л. М. Остапенко. - С .25-31
Якубовська, Н. О. Форми і способи переосмислення традиційного матеріалу та своєрідності літературної інтерпретації "Одіссеї" / Н. О. Якубовська. - С .31-35
Жаркевич, Н. М. Проблема современного прочтения русской классики / Н. М. Жаркевич. - С .35-40
Михед, Т. В. Пуританський "щоденник совісті" та його романтичні модифікації / Т. В. Михед. - С .40-47
Водницкая, Н. В. Лингвокультурологический аспект концепта жизнь (по материалам "Сборника пословиц русского народа" В. И. Даля) / Н. В. Водницкая. - С .47-50
Висоцький, А. В. Модальні прислівники у зв’язках з обставинними й означальними прислівниками / А. В. Висоцький. - С .50-53
Жук, Т. В. Функції лексичного повтору в казковому тексті / Т. В. Жук. - С .53-57
Дацько, О. О. Проблема розмежування соціальних діалектів в українському мовознавстві / О. О. Дацько. - С .57-62
Куликовська, Н. І. Парадигматична системність фразеологічних одиниць з гендерним маркером / Н. І. Куликовська. - С .62-66
Волощук, І. І. Роль антропокомпонентів комунікативної ситуації у реалізації іронії / І. І. Волощук. - С .66-68
Терещенко, В. Я. Лексико-семантичне поле як головний концепт формування мовної особистості / В. Я. Терещенко. - С .68-70
Сборик, С. П. Концептуальні кореляти метафор як показники особливостей когнітивного стилю М. Дребл / С. П. Сборик. - С .70-75
Петрусь, О. В. Гра з жанром як наративний засіб у дослідженні "Лондон. Біографія" Пітера Акройда / О. В. Петрусь. - С .75-78
Талавіра, Н. М. Безартиклеві прийменникові словосполучення на позначення станів людини: лінгвокогнітивний аспект (на метеріалі англомовного журнального дискурсу) / Н. М. Талавіра. - С .78-83
Трибуханчик, А. М. Роль структурного фактора у формуванні англійської фразеології / А. М. Трибуханчик. - С .83-86
Потапенко, С. І. Тактико-стратегічна організація текстів сучасного англомовного медіа-дискурсу / С. І. Потапенко. - С .86-90
Glaz, A. Let my hear you talk and a'll tell you where you are / A. Glaz. - С .90-98
Ролік, А. В. Мовні особливості німецьких перекладів творів М. В. Гоголя / А. В. Ролік. - С .98-102
Блажко, М. І. Дієприкметники на позначення звучання в сучасній німецькій мові: семантико-когнітивний аспект / М. І. Блажко. - С .102-106
Бережняк, В. М. Етимологічне дослідження назв днів тижня, місяців та пір року німецької мови / В. М. Бережняк, В. М. Пащенко. - С .106-110
Бондарь, Н. А. Грецизмы в словообразовательной системе русского языка / Н. А. Бондарь. - С .110-113
Хруцкая, Н. В. Типы коэкзистенциальных вариантов лексических единиц в современном русском языке (на примере греческих заимствований) / Н. В. Хруцкая. - С .113-117
Григораш, А. М. Фразеологизмы мифологического происхождения в современной прессе Украины / А. М. Григораш. - С .117-120
Гагут, Я. В. Особливості запозичення грецьких мовних елементів слов’янськими мовами / Я. В. Гагут. - С .120-123
Коткова, Л. І. Семантика відносних прикметників у архівній спадщині ніжинських греків / Л. І. Коткова. - С .123-125
ГРНТИ
ББК 81.00я5
РУБ 40


Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
Гогол. центр (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: Гогол. центр (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

6.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 114 с. - 37.40 грн.
    Содержание:
Бондаренко, А. І. Слово й текст: інтерпретаційний вимір / А. І. Бондаренко. - С .4-7
Жук, Т. В. Деякі особливості акцентування в сучасній українській літературній мові / Т. В. Жук. - С .8-9
Ворона, Я. М. Розвиток експресивної енантіосемії в газетному дискурсі (на матеріалах газети "Україна молода") / Я. М. Ворона. - С .10-15
Коткова, Л. І. Реалізація концептів "життя" і "смерть" у художньому світі Володимира Винниченка / Л. І. Коткова. - С .16-23
Набок, А. І. Творення образів політиків у сучасному англомовному журнальному дискурсі: номінативний аспект / А. І. Набок. - С .24-26
Волощук, І. І. Об’єктивна спрямованість іронічної оцінки в художньому тексті / І. І. Волощук. - С .27-29
Приданнікова, О. В. Ритмічна модель англомовного гумористичного оповідання / О. В. Приданнікова. - С .34-36
Потапенко, С. І. Дискурсивно-когнітивний аспект класифікації мовних засобів (на матеріалі англійської мови) / С. І. Потапенко. - С .37-43
Glaz, A. Vantage theory: from space-time to lingustic construals / A. Glaz. - С .44-47
Талавіра, Н. М. Типологія іменників у складі безартиклевих прийменникових зворотів сучасної англійської мови / Н. М. Талавіра. - С .48-51
Ігіна, Зоя Олександрівна. Семантичні відношення модальних слів / З. О. Ігіна. - С .52-55
Тонконог, Л. М. Rules of interaction in the english spoken discourse / Л. М. Тонконог. - С .56-57
Таран, Ю. О. English reference discourse: compositional and textual aspects / Ю. О. Таран. - С .58-61
Ролік, А. В. Досягнення еквівалентності при перекладі (на матеріалі соматичних ФО англійської та німецької мови) / А. В. Ролік. - С .62-67
Блажко, М. І. Комбінаторика абстрактних іменників з прикметниками та дієприкметниками на позначення звучення (на матеріалі сучасної німецької мови) / М. І. Блажко. - С .72-76
Завальнюк, Л. В. Еспресивне виділення в німецькому мовленні / Л. В. Завальнюк. - С .68-71
Хархун, В. В. Культурний герой у сореалістиному світі О. Корнійчука / В. В. Хархун. - С .77--86
Анненкова, О. С. Перегук століть: тургеневський прецедентний текст у романі І. С. Шмельова "Шляхи небесні" / О. С. Анненкова. - С .87-92
Гарачковська, О. О. Сюжетно-образна та хронологічна структура казок Віктора Близнеця / О. О. Гарачковська. - С .93-97
Шилова, К. А. Гендерний дискурс у поезії Анни Бредстріт: до проблеми становлення концепції "Republican motherhood" / К. А. Шилова. - С .98-100
Сборик, С. П. Зображення довкілля у художніх творах М. Дребл / С. П. Сборик. - С .101-104
Полякова, А. А. Поетика і філософія буття в творчості В. Блейка / А. А. Полякова. - С .105-107
Михед, Т. В. Про принципи укладання програми з зарубюіжної літератури / Т. В. Михед. - С .108-112
ГРНТИ
ББК 81.00я5
РУБ 40


Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о нем\; Шмельов, І. С. \о нем\; Близнець, Віктор \о нем\; Бредстріт, Анна \о нем\; Дребл, М. \о нем\; Блейк, Вільям (англійський поет і художник-гравер ; 1757-1827) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

7.
Шифр: ОІУ/2002/5/3
   Журнал

Освіта і управління [Текстььь] : Науково-практичний журнал. - Київ : ЗАТ "ВІПОЛ", 2001 - . - Выходит ежеквартально
2002г. т.5 N 3
Содержание:
Дроб’язко, П. Спостереження та аналіз уроків заступником директора школи з навчально-виховної роботи (методичні рекомендації) / П. Дроб’язко ; П. Дроб’язко. - С.99-106
фывфыв: адміністрація школи, мотивація учіння
Поляков, М. Дніпропетровський національний університет: здобутки і перспективи / М. Поляков. - С.118-126
Ляшенко, Л. Синергетика і освіта ХХ1 ст. / Л. Ляшенко, А. Євтодюк. - С.127-135
фывфыв: філософія освіти
Балл, Г. Діалогічні засади гуманізації суспільних відносин / Г. Балл. - С.136-150.
Нікуленко, О. Парадигма діалогу Абрагама Маслова / О. Нікуленко. - С.151-157.
фывфыв: гуманістична психологія
Волощук, І. Організаційні форми надання додаткових освітніх послуг обдарованим школярам: зарубіжний та вітчизняний досвід / І. Волощук. - С.158-168.
Зубалій, М. Класифікація методів військово-патріотичного виховання допризовників / М. Зубалій, . - С.169-177.
Донець, З. Менталітет молоді і предмети культурознавчого циклу / З. Донець. - С.178-187.
фывфыв: проблеми виховання
Антонюк, Л. Освіта Австрії - стан і тенденції розвитку / Л. Антонюк, К. Корсак. - С.188-196.
Процюк, Р. Соціальні, медичні та екологічні проблеми туберкульозу в Україні / Р. Процюк, В. Мельник
фывфыв: епідемія, здоров’я української нації
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Волощук, І.
    Організаційні форми надання додаткових освітніх послуг обдарованим школярам: зарубіжний та вітчизняний досвід [Текстььь] / І. Волощук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N3. - С. 158-168.
УДК
ББК 74
Рубрики: обдаровані діти--освітні послуги


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
Шифр: РШ/2003/12
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2003г. N 12
Содержание:
Фадєєва, Т. Готовність дитини до шкільного навчання / Т. Фадєєва. - С.14-17
Волощук, І. Психолого-педагогічні засади індивідуального навчання молодших школярів / І. Волощук. - С.21-23
Порох, Л. Емоційні стани школярів під час навчально-виховного процесу: проблеми та можливості / Л. Порох. - С.39-40
Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), ректор (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Волощук, І.
    Психолого-педагогічні засади індивідуального навчання молодших школярів [Текстььь] / І. Волощук // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2003. - N12. - С. 21-23 . - ISSN 0131-6788
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: педагогічна психологія
   психологія навчання

   психологія молодшого школяра



Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), ректор (1)

Найти похожие

11.
Шифр: РШ/2006/1
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2006г. N 1
Содержание:
Пустовіт, Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті / Г. Пустовіт. - С.3-6
Галів, М. Характер особистості: педагогічний контекст / М. Галів. - С.6-9
Скрябіна, Т. Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності" / Т. Скрябіна. - С.10-12
Ананьян, Е. Генезис становлення і розвитку ідей полікультурної освіти / Е. Ананьян. - С.12-14
Лебідь, І. Цінності як категорія педагогічного дослідження / І. Лебідь. - С.15-17
Бейзеров, В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час / В. Бейзеров. - С.18-20
Шелестова, Л. Дитяче об’єднання: можливості впливу на особистісне становлення / Л. Шелестова. - С.20-21
Бут, А. Вплив системи проблемних завдань на розвиток пізнавального інтересу школярів до географії / А. Бут. - С.23-24
Ястребова, Г. Європейське бачення викладання історії для формування критичного мислення і толерантності / Г. Ястребова, Л. Ляшенко. - С.24-26
Шепотько, В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів: Навчально-методичний посібник / В. П. Шепотько, І. С. Волощук. - С.27-54
Долбенко, Т. Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури / Т. Долбенко. - С.55-57
Гусак, Т. Методологія викладання іноземних мов / Т. Гусак. - С.58-59
Бродський, Я. Про прикладну спрямованість навчання математики / Я. Бродський, С. Великодний, О. Павлов
Теплицький, І. Інформаційна безпека як нова складова інформаційної культури / І. Теплицький, С. Семеріков. - С.63-64
Уфімцева, С. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра / С. Уфімцева. - С.65-67
Корсак, К. "Ринковізація" освіти - хибний шлях у майбутнє / К. Корсак. - С.68-70
Пугач, А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень / А. Пугач. - С.71-73
Шевченко, С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі / С. Шевченко. - С.74
Лаврова, О. Проблема розумового розвитку дошкільників засобами гри у педагогічній спадщині І.О.Сікорського / О. Лаврова. - С.75-77
Сбруєва, А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій / А. Сбруєва. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


    Шепотько, В. П.
    Організація навчання обдарованих і талановитих школярів: Навчально-методичний посібник [Текстььь] / В. П. Шепотько, І. С. Волощук // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N1. - С. 27-54 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: обдаровані діти--освітні послуги


Доп.точки доступа:
Волощук, І. С.

Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Найти похожие

13.
Шифр: РШ/2006/9
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2006г. N 9
Содержание:
Сметанський, М. Компаративний аналіз педагогічних поглядів А. С. Макаренка і В. О. Сухомлинського / М. Сметанський. - С.3-7
Антонець, М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В. О. Сухомлинського / М. Антонець. - С.7-10
Бондар, Л. Методологічна основа гуманістичних ідей духовності в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Бондар. - С.11-13
Буряк, В. Навчальна діяльність у комп’ютерному середовищі / В. Буряк. - С.14-17
Уйсімбаєма, Н. Розвиток професійної компетентності - шлях до підготовки висококваліфікованих фахівців / Н. Уйсімбаєма. - С.17-19
Музиченко, Ю. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів - передумова формування мобільності / Ю. Музиченко. - С.20-22
Кожевников, В. Наступність як загальнопедагогічний закон / В. Кожевников. - С.22-24
Кравчук, Л. Етичні норми: соціально-психологічний інструмент впливу на віковий розвиток відповідальної поведінки молодших школярів / Л. Кравчук. - С.24-27
Максимовська, Н. Розвиток соціальності жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ: до визначення понять / Н. Максимовська. - С.28-31
Оленіна, Г. Виховання підлітків засобами літератури в позанавчальній роботі / Г. Оленіна. - С.31-34
Топузов, О. Формування проблеми та процес розв’язання навчальної задачі на уроках географії / О. Топузов. - С.42-44
Сєрова, Г. Навчаємо для майбутнього сьогодні / Г. Сєрова. - С.44-47
Земцов, І. Творчий стиль - першооснова діяльності майбутнього вчителя історії / І. Земцов, Т. Скрябіна. - С.47-49
Юник, Д. Психолого-фізіологічні особливості формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.50-52
Івашньова, С. Формування методики навчання іноземної мови в початковій школі / С. Івашньова. - С.53-55
Кобець, М. Упровадження методики індивідуального навчання іноземної мови / М. Кобець. - С.57-59
Крижко, В. Народно-педагогічні традиції осіннього календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.59-62
Кочубей, Т. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського / Т. Кочубей. - С.63-65
Шевчук, О. Історія заснування та діяльності Колегії Павла Галагана / О. Шевчук. - С.65-68
Лисенко, Л. Провідні ідеї експериментальної педагогіки і сучасність / Л. Лисенко. - С.69-71
Балацька, Н. Особливості та основні моделі реалізації професійно орієнтованої системи в школах Англії / Н. Балацька. - С.71-73
Волощук, І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами / І. Волощук. - С.73-75
Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.


    Волощук, І.
    Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами [Текстььь] / І. Волощук // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N9. - С. 73-75 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: обдаровані діти
   Професійна підготовка



Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Найти похожие

15.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 116 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 42.20 грн.
    Содержание:
Хархун, В. П. Автентичний текст і його тоталітарна корекція "Жива вода"/"Мир" Ю. Яновського / В. П. Хархун. - С .5-12
Бахтаров, А. В. Теоретико-методологічний аспект порівняльно-історичного літературознавства / А. В. Бахтаров. - С .13-16
Тесля, В. І. Предметний світ у казці Джоан Роулінг "Гаррі Поттер і філософський камінь" / В. І. Тесля. - С .17-19
Сборик, С. П. Роль метафори та образного порівняня у розкритті особливостей концептуальної картини світу М. Дребл / С. П. Сборик. - С .20-25
Механікова, О. О. Іронія як форма розкриття ідейного змісту в творах С. Беллоу "Лови мить" і "Герцог" / О. О. Механікова. - С .26-30
Лось, О. В. Американський жіночій роман ХVIII - ХІХ ст.: традиція виховання почуттів / О. В. Лось. - С .31-35
Дашко, Н. Т. Концепт "природа" в романі Йозефа Рота "Марш Радецького" / Н. Т. Дашко. - С .36-38
Полякова, А. А. Есхатологія як засадчий елемент поетики Толкіна / А. А. Полякова. - С .39-41
Бондаренко, А. І. Текстове асоціативно-смислове поле й концепт у світлі проблеми інтерпретації текту / А. І. Бондаренко. - С .42-46
Рудюк, Т. В. Сементико-граматичні класи гендерно маркованих фразеологічних одинць із загальними назвами / Т. В. Рудюк. - С .47-50
Хомич, Т. Л. Категорії інтенсивності й параметричності в об’єкті наукових досліджень / Т. Л. Хомич. - С .51-54
Шевченко, С. П. Дієприкметник у працях українських мовознавців 20-30-х років ХХ ст. / С. П. Шевченко. - С .55-57
Сидоренко, Т. М. Приватне листування електронною поштою як засіб формування епістолярію у віртуальному середовищи / Т. М. Сидоренко, Н. С. Хоменко. - С .62-65
Радецька, С. В. Юридична термінологія, труднощі та особливості її перекладу в текстах із різних галузей правознавства / С. В. Радецька. - С .66-69
Трибуханчик, А. М. Вплив суспільної свідомості на розвиток фразеосемантичного поля / А. М. Трибуханчик. - С .70-73
Волощук, І. І. Номінація невербальних засобів на позначення іронії в англомовному художньому дискурсі / І. І. Волощук. - С .74-78
Подвойська, О. В. Структурно-семантичні особливості термінологічних словосполучень (на матеріалі термінології соціальної ринкової економіки в сучасній німецькій мові) / О. В. Подвойська. - С .79-83
Якуба, В. В. Лінгвокогнітивні особливості лексичних засобів відображення одруження в англійській мові / В. В. Якуба. - С .84-88
Цапро, Г. Ю. Генеза гендерних досліджень / Г. Ю. Цапро. - С .89-93
Лалаян, Н. С. Семантична структура німецьких фразеологічних одиниць з антропонімічним компонентом і його фразеотворча активність / Н. С. Лалаян. - С .94-97
Сергиенко, Е. П. Структурно мотивированные позиции элементов простого предложения в германских славянских языках / Е. П. Сергиенко. - С .98-101
Куликовська, Н. І. Семантична деривація антропонімів та її роль у формуванні міфологізованої реальності (на матеріалі фразеологічних одиниць) / Н. І. Куликовська. - С .102-105
Дмитренко, О. П. Реалія як компонент фразеологічних одиниць на позначення соціально-економічної сфери у сучасній німецькій мові / О. П. Дмитренко. - С .106-109
Лєпухова, Н. І. Про деякі тенденції розвитку сучасної німецької мови / Н. І. Лєпухова. - С .110-112
ГРНТИ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови

   Кафедра німецької мови

   Німецька мова--фразеологія



Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Яновський, Юрій Іванович \о нем\; Роулінг, Джоан \о ней\; Дребл, М. \о нем\; Беллоу, Сол \о нем\; Рот, Йозеф \о нем\; Толкін, Дж.Р.Р. \о нем\; Синявський, Олекса Наумович (укр.мовознавець ; 1887-1937) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

16.
378(4Укр)
Р 31


   
    Реалізація європейського досвіду компетентнісного підходу у вищій школі України: матеріали методологічного семінару [Текст] : збірник наукових праць / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки ; упор. І. С. Волощук. - К. : Педагогічна думка, 2009. - 360 с. : табл. - ISBN 978-966-644-150-1 : 30.00 грн.
    Содержание:
Теоретичні і методологічні засади запровадження компетентнісного підходу у вищій школі . - С .19-104
Методологічні і методичні проблеми інтерпретації результату вищої освіти в термінах комптентностей та діагностики компетентності випускників вищих навчальних закладів . - С .105-168
Технології з запровадження компетентнісного підходу в діяльності вищих навчальних закладів . - С .169-270
Механізми реалізації комптентнісного підходу у вищій педагогічній школі . - С .271-344
ББК 74.584(4Укр)я43
РУБ 378(4Укр)

фывфывфыв:
компетентність випускників ВНЗ


Доп.точки доступа:
Волощук, І. С. \упор.\; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

17.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 1 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 90 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 48.50 грн.
    Содержание:
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Присяжнюк, Л. Ф. Образ персонажа крізь призму поетики змінених станів свідомості / Л. Ф. Присяжнюк. - С .5-7
Хряпак, С. О. Роберт Блай як теоретик американського сюрреалізму: проблеми, мотиви, поетики / С. О. Хряпак. - С .8-10
Нагачевська, О. О. Соціальна та морально-етична проблематика роману Джойс Керол Оутс "Роби зі мною все, що захочеш / О. О. Нагачевська. - С .11-14
Михед, Т. В. Наративи культурного простору: постмодерністський варіант реконструкції національної ідентичності в романі Джуліана Барнса "Англія, Англія" / Т. В. Михед. - С .15-19
Сулейманов, Н. В. Роль психологического портрета в романе М. Ю. Лермонтова "Герой нашего времени" / Н. В. Сулейманов. - С .20-23
МОВОЗНАВСТВО
Самойленко, Г. В. Розвиток українського мовознавства у Ніжинській вищий школі / Г. В. Самойленко. - С .24-30
Баран, Г. В. Біблійна фразеологія та цитування в українській віршованій та ритмізованій молитві ХХ ст. / Г. В. Баран. - С .31-35
Волощук, І. І. Про контекстну зумовленість іронії / І. І. Волощук. - С .36-39
Устенко, Л. Ф. Особливості функціонування фразеологічних одиниць у різних стилях української мови / Л. Ф. Устенко. - С .40-44
Петрик, О. М. Традиційний, функціональний і ономасіологічний підходи у вивченні віддієслівних іменників опредметненої дії / О. М. Петрик. - С .45-48
Шевченко, С. П. Спроба кодифікації морфологічних норм української літературної мови в праці М. Сулими "Дещо про зниклі дієприкметники" / С. П. Шевченко. - С .49-51
Андрійко, О. В. Семіотичний іі вербальний вияви особистості детектива (на матеріалі А. Крісті) / О. В. Андрійко, С. І. Потапенко. - С .52-56
Сборик, С. П. Метакомунікативні питання як складник професійного дискурсу / С. П. Сборик. - С .60-64
Грабовська, І. В. Метакомунікативні питання як складник професійного дискурсу / І. В. Грабовська. - С .60-64
Ігіна, Зоя Олександрівна. Симультанність думки... сукцесивність мовлення: імплікація чи еквівалентність? / З. О. Ігіна. - С .65-68
Литвиненнко, Ю. М. Фразеологізми з геральдичним компонентом у системі англійської мови / Ю. М. Литвиненнко. - С .69-72
Набок, А. І. Ефекти об’єктивності та суб’єктвності в англомовних інтернет-новинах: лінгвориторичний аспект / А. І. Набок. - С .73-77
Блажко, М. І. Ад’єктивно-дієсловні словосполучення на позначення динамічних джерел звучання (на матеріалі сучасної німецької мови) / М. І. Блажко. - С .82-85
Грушко, С. П. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков / С. П. Грушко. - С .86-88
ГРНТИ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Кафедра німецької мови
   Кафедра української літератури



Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Найти похожие

18.
371.01
Н 15


    Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика [Текстььь] : збірник наукових праць / НАПН України, Інститут обдарованої дитини (Київ), Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ); гол.ред. Волощук І. С. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2010 - .
   Вип. № 2 (13). - 2014. - 158 с. : іл., табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 2310-1598. - 66.26 грн.
    Содержание:
ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Гоцуляк, Юрій. Законопроект "Про освіту обдарованих дітей": на шляху до диференційованої освіти / Ю. Гоцуляк. - С .6-12
Аніщенко, Наталія. Культурологічне значення формування музичного сприйняття у підготовці майбутнього вчителя / Н. Аніщенко. - С .13-25
Піонтковський-Вихватень, Богдан. Моральні принципи освіти обдарованих дітей у XX столітті / Б. Піонтковський-Вихватень. - С .26-30
Киричук, Валерій. Вплив активності особистості на розвиток обдарованості / В. Киричук, О. Прашко. - С .31-38
Смотрін, Володимир. Проектування формування готовності обдарованих старшокласників до вибору професії / В. Смотрін, К. Андросович. - С .39-46
Марченко, Светлана. Эстетическое формирование личности на примере художественно-творческой одаренности / С. Марченко. - С .47-51
Смалиус, Людмила. Підготовка психологів до роботи з обдарованою особистістю / Л. Смалиус. - С .52-59
Флярковська, Ольга. Творча самореалізація підлітків у процесі позакласної виховної роботи / О. Флярковська. - С .59-67
Якубовська, Марія. Культурологічна підготовка як один із засобів формування творчої індивідуальності майбутнього фахівця / М. Якубовська. - С .67-70
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Галкін, Сергій. Розвиток обдарованої дитини в умовах інформаційного суспільства / С. Галкін, Т. Юрченко. - С .71-78
Поліхун, Наталія. Критерії визначення готовності учня до самостійного дослідницького пошуку / Н. Поліхун, К. Постова. - С .79-89
Шевчук, Світлана. Розвиток інтелектуальної обдарованості вихованців як один з пріоритетних напрямів діяльності позашкільних закладів екологічного профілю / С. Шевчук. - С .89-100
ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Вінник, Наталія. Емпіричне дослідження досвідної складової особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників: взаємозв’язок шкільної успішності та інтелекту / Н. Вінник. - С .101-106
Микитин, Оксана. Умови психолого-педагогічного супроводу розвитку творчих якостей особистості старшокласника / О. Микитин. - С .107-111
Давоян, Єлизавета. Обдарованість і аутизм: контент-аналіз дослідженості проблеми / Є. Давоян. - С .112-118
Якимова, Ірина. Методика моніторингу інтелектуальних особливостей дитини як засіб діагностики для виявлення інтелектуальної обдарованості старшокласників / І. Якимова, А. Павлова, М. Перцев. - С .118-127
Кузьменко, Віра. Вікові особливості розвитку естетичної обдарованості дітей старшого дошкільного віку / В. Кузьменко, Т. Грицишина, Л. Савенок. - С .128-139
Подшивайлов, Федір. Особливості мотиваційної сфери особистості інтелектуально обдарованих старшокласників / Ф. Подшивайлов. - С .140-145
Турбан, Вікторія. Онтогенез етичного становлення особистості / В. Турбан. - С .146-155
ББК 74.202.4я43
РУБ 371.01
Рубрики: Обдаровані діти--Україна--Продовжувані видання
   Навчання--обдаровані діти

   Виховання--обдаровані діти

   Психологія обдарованості

   Психологія старшокласника

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології

фывфывфыв:
самореалізація підлітків -- інтелектуальна обдарованість -- диференційована освіта


Доп.точки доступа:
Волощук, І. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут обдарованої дитини(Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка(Київ)
Экземпляры всего: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Найти похожие

19.
371.01
Н 15


    Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика [Текстььь] : збірник науковизх праць / НАПН України, Ін-т обдаров. дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. : Волощук І. С.]. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2010 - .
   Вип. № 1 (12), 2014. - 2014. - 158 с. : іл., табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 2310-1598 : 66.26 грн.
    Содержание:
ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Онопченко, Олена. Формування інформаційної культури учнів початкової школи в умовах інформаційного інтернет-середовища / О. Онопченко. - С .6-12
Луценко, Людмила. Проблеми діагностики обдарованості дітей дошкільного віку / Л. Луценко, С. Самарченко. - С .13-18
Якимчук, Мирослава. Роль сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення української мови лінгвістично обдарованими старшокласниками гімназії / Якимчук, Микола Козяр. - С .19-26
Волощук, Іван. Творчість, структура і зміст творчого потенціалу : англ. мовою / І. Волощук, К. Сіпко. - С .27-43
Остапчук, Олена. Дитяча обдарованість і самоідентифікація особистості: теоретико-педагогічний контекст / Олена Остапчук. - С .44-55
Аніщенко, Наталія. Педагогічна інтерпретація поняття художнього сприйняття особистості / Н. Аніщенко. - С .56-65
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Кремінський, Борис. Деякі аспекти формування змісту позашкільного навчання фізики обдарованої молоді в умовах профільного навчання / Б. Кремінський. - С .66-74
Тихенко, Лариса. Просвітницька діяльність у системі роботи з батьками обдарованих вихованців / Лариса Тихенко, Наталія Сидоренко. - С .75-80
Заярна, Вікторія. Організаційно-педагогічні засади розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в умовах позашкільного навчального закладу / В. Заярна. - С .81-87
ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Павлик, Наталія. Психологічні закономірності гармонізації характеру обдарованої особистості в юнацькому віці / Н. Павлик. - С .88-99
Чудакова, Віра. Психологічна готовність до інноваційної діяльності та конкурентоздатність персоналу - головний ресурс організаційного розвитку / В. Чудакова. - С .100-126
Постова, Катерина. Визначення показників розвитку дослідницьких здібностей обдарованих підлітків / К. Постова. - С .127-134
Лук’янчук, Мар’яна. Вплив асоціативного навчання на творчий розвиток учнів молодших класів / Мар’яна Лук’янчук. - С .135-138
Туркова, Дар’я. Специфіка підготовки майбутніх практичних психологів з ознаками обдарованості / Д. Туркова. - С .139-144
Василенко, Наталія. Обдарованість як складова частина формування особистості дитини / Н. Василенко. - С .145-147
Зінченко, Світлана. Роль викладача у розвитку особистісних якостей дорослих учнів: творчий контекст / Світлана Зінченко. - С .148-155
ББК 74.202.4я43
РУБ 371.01
Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--Продовжувані видання
   Обдаровані діти--навчання

   Обдаровані діти--виховання

   Психологія обдарованості

   Психологія старшокласника

   Позашкільні заклади--обдаровані діти--творча особистість

   Обдаровані діти--дослідницька діяльність

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології



Доп.точки доступа:
Волощук, І. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут обдарованої дитини(Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка(Київ)
Экземпляры всего: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 144474
Число посетителей 1337
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя