Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Вітченко, А. О.@<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.
Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/5
   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текстььь] : Науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1976 - . - ISSN 0205-47IX. - Выходит ежемесячно
2006г. N 5
Содержание:
Клименко, Ж. В. Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору / Ж. В. Клименко. - С.13-18
Вітченко, А. О. Формування інтерпретаційної компетенції старшокласників засобами драматичного мистецтва / А. О. Вітченко. - С.21-27
Півнюк, Н. О. Привернути увагу п’ятикласників до сучасної дитячої літератури / Н. О. Півнюк. - С.34-41
Бицько, О. К. "Портрет" Н. В. Гоголя как зеркало художественных замыслов писателя / О.К. Бицько. - С.46-50
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Вітченко, А. О.
    Формування інтерпретаційної компетенції старшокласників засобами драматичного мистецтва [Текстььь] / А. О. Вітченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N5. - С. 21-27 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: уроки літератури


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

3.
Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/4
   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текстььь] : Науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1976 - . - ISSN 0205-47IX. - Выходит ежемесячно
2006г. N 4
Содержание:
Ніколенко, О. М. Основні тенденції розвитку оновленої драматургії кінця XIX-початку XX століть / О. М. Ніколенко. - С.9-12
Кобзар, О. І. Композиційний аналіз драматичного твору: Методологічні підвалини цього аналізу / О. І. Кобзар. - С.12-15
Троцик, О. А. Виховний потенціал класицистичної комедії: Методична передмова до уроку-дослідження жанрових особливостей комедії Ж.-Б.Мольєра "Міщанин-шляхтич" / О. А. Троцик. - С.21-23
Радзивилл, Г. А. Отойти от трафаретного изложения биографии: Два урока, посвященных творчеству М.Лермонтова / Г. А. Радзивилл. - С.24-27
Авдєєва, І. Д. Через образ головного героя - до осягнення естетики "нової драми": Урок за п’єсою Г.Ібсена "Ляльковий дім" з використанням інтерактивних прийомів / І. Д. Авдєєва. - С.27-32
Конєва, Т. М. Особливості конфлікту в "новій драмі": "Ляльковий дім" Г.Ібсена та "Вишневий сад" А.Чехова / Т. М. Конєва. - С.33-37
Ніколенко, О. М. Б.Шоу: "Справжній прогрес стане можливим, якщо ми...зможемо створити нових людей": Про боротьбу драматурга за новий театр - дієвий засіб духовного перетворення світу, його художні відкриття / О. М. Ніколенко, Н. О. Шахова. - С.38-41
Вітченко, А. О. "Парадокси самої дійсності": Система уроків по позакласний захід за темою "Б.Шоу. "Пігмаліон" / А. О. Вітченко. - С.41-51
Бойко, І. Б. Театр, який спонукає задуматись над абсурдністю нашого життя: Конспект уроків за п’єсою "Носороги" Е.Йонеско / І. Б. Бойко. - С.52-56
Орлова, О. В. На уламках класичного театру: Аналіз п’єси "Носороги" Е.Йонеско крізь призму правила трьох єдностей / О. В. Орлова. - С.56-59
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Вітченко, А. О.
    "Парадокси самої дійсності": Система уроків по позакласний захід за темою "Б.Шоу. "Пігмаліон" [Текстььь] / А. О. Вітченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 41-51 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--вивчення драматичних творів
фывфывфыв:
вивчення драматичних творів


Доп.точки доступа:
Шоу, Джордж Бернард (англійський драматург і публіцист, лауреат Нобелівської премії з літератури ; 1856-1950) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

5.
Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/10
   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текстььь] : Науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1976 - . - ISSN 0205-47IX. - Выходит ежемесячно
2006г. N 10
Содержание:
Ісаєва, О. О. Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми у процесі вивчення літератури в школі / О. О. Ісаєва. - С.8-10
Волинець, І. М. Якою має бути МАНівська робота: Поради щодо викладу її змісту та оформлення / І. М. Волинець. - С.10-12
Булаховська, Ю. Л. Музичне мистецтво і урок літератури: Про особливості перекладу літературних творів мовою музики (на прикладі роману О.С.Пушкін "Євгеній Онегін" та однойменної опери П.І.Чайковського) / Ю. Л. Булаховська, М. В. Соломко. - С.12-14
Вітченко, А. О. Організація інтерпретаційної діяльності старшокласників у процесі вивчення драматургії В.Шекспіра: Методичні засади / А. О. Вітченко. - С.23-25; 36-52
Невінчана, Н. В. Основи теорії літератури: Програма спеціального курсу для 10-11 класів філологічного профілю загальноосвітніх навчальних закладів / Н. В. Невінчана. - С.26-32
Сіптарова, С. В. Тести - на моніторі комп’ютера: Контролююча комп’ютерна програма для тестування учнів історико-філологічного профілю з теми "Відродження" / С. В. Сіптарова. - С.56-58
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Вітченко, А. О.
    Організація інтерпретаційної діяльності старшокласників у процесі вивчення драматургії В.Шекспіра: Методичні засади [Текстььь] / А. О. Вітченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N10. - С. 23-25; 36-52 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: викладання зарубіжної літератури


Доп.точки доступа:
Шекспір, Вільям (англійський драматург і поет ; 1564-1616) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9
Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13
Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22
Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26
Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26
Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30
ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34
Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41
Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46
Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51
Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55
Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59
Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62
Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66
Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71
Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74
Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78
Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82
Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85
Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89
Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93
Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98
Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101
Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105
Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113
Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113
Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116
Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120
Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129
Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133
Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136
Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142
Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146
Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155
Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163
Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163
Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169
Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172
Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176
Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179
Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182
Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191
Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195
Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201
Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта

   Заклади дошкільної освіти

   підготовка педагогів дошкільної освіти

   здоровий спосіб життя--Студенти

   Фізичне виховання дітей

фывфывфыв:
педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Найти похожие

8.
Шифр: ШО1/2012/2
   Журнал

Шлях освіти [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Выходит ежеквартально
2012г. N 2
Содержание:
Тичина, Павло. Квітучий луг і дощик золотий : [текст вірша] / П. Тичина. - 2-га с. обкл.
Волик, Л. В. Театралізація навчально-виховного процесу : праксеологічний аспект / Л. В. Волик. - С.2-7. - Бібліогр.: 13 назв.
Караманов, О. В. Музейна педагогіка в контексті багатокультурного освітнього середовища в Україні / О. В. Караманов. - С.8-11. - Бібліогр.: 10 назв.
Алексеєнко, Т. Ф. Явища мобінгу та булінгу в стосунках групи і особистості / Т. Ф. Алексеєнко. - С.12-16. - Бібліогр.: 7 назв.
Сташевська, І. О. Методи порівняльної педагогіки : проблеми класифікації та використання / І. О. Сташевська. - С.17-22. - Бібліогр.: 22 назв.
Першукова, О. О. Погляди зарубіжних учених на двомовну та багатомовну освіту школярів у країнах Європи / О. О. Першукова. - С.23-27. - Бібліогр.: 16 назв.
До відома авторів. Вимоги до рукописів статей. - С.27
Харченко, Т. Г. Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підготовки педагогічних кадрів Франції / Т. Г. Харченко. - С.28-33. - Бібліогр.: 11 назв.
Савусин, М. П. Проектний метод. Методика поліпшення навчально-виховного проекту узгодження ролей його виконавців / М. П. Савусин, С. Ф. Дімов, С. М. Пеняєв. - С.34-36. - Бібліогр.: 16 назв.
Вітченко, А. О. До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури / А. О. Вітченко. - С.37-40. - Бібліогр.: 11 назв.
Коса, Т. Г. Управління навчально-виховним процесом в умовах коледжу засобом проектних технологій / Т. Г. Коса. - С.41-43. - Бібліогр.: 14 назв.
Арцишевський, Р. А. Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський. - С.44-47. - Бібліогр.: 8 назв.
ХХІ Всеукраїнська науково-практична конференція. - 3-тя с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
74.58
В 11


    Вітченко, А. О.
    До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури / А. О. Вітченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 37-40. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Студенти--оцінювання знань студентів
   Оцінювання знань студентів

   Викладання зарубіжної літератури в ВНЗ

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
оцінювання -- норми оцінювання -- критерії оцінювання -- кредитно-модульна система навчання -- методика викладання літератури -- оцінювання знань -- оцінювання знань студентів -- критерії оцінювання знань
Аннотация: Стаття присвячена актуальній проблемі оцінювання студентів ВНЗ ІІІ-ІV рівнів аккредитації в умовах кредитно-модульної системи навчання, дослідженню методологічних засад порушеної проблеми, розкриттю теоретико-технологічних підходів до розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 
Статистика
за 26.06.2024
Число запросов 4734
Число посетителей 493
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя