Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Коротун, Н. М.@<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
Шифр: ДзОП-1/2019/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 5
Содержание:
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3.
фывфыв: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото.
фывфыв: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота
Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл.
фывфыв: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами
Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото.
фывфыв: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади
Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл.
фывфыв: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл.
фывфыв: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл.
фывфыв: позакласне читання, дислексія, уроки
Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл.
фывфыв: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку
Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
фывфыв: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Коротун, Н. М.
    Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу [Текстььь] : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун // . - С. 29–30 : іл. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--здоров’я дітей
фывфывфыв:
збереження здоров’я -- зміцнення здоров’я -- молодші школярі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 154830
Число посетителей 1352
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя