Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Мога, М.@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
Шифр: ОДнв/2018/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Выходит ежеквартально
2018г. N 1
Содержание:
Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва. - С.7–13. - Бібліогр.: 6 назв.
Мартинчук, О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / Олена Мартинчук. - С.14–28. - Бібліогр.: 4 назви.
Ефименко, М. Онтогенетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень / Микола Ефименко, Микола Мога. - С.29–35. - Бібліогр.: 4 назви.
Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинного ґенезу / Ірина Мартиненко. - С.36–44. - Бібліогр.: 10 назв. : діаграма
Хохліна, О. Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / Олена Хохліна. - С.45–54. - Бібліогр.: 6 назв.
Зелінська-Любченко, К. Проблема подолання моторної алалії в умовах закладу освіти / Катерина Зелінська-Любченко. - С.55–63. - Бібліогр.: 12 назв.
Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / Інна Луценко. - С.64–71. - Бібліогр.: 9 назв.
Озерова, Т. Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору : (на прикладі Запорізької області) / Озерова Тетяна. - С.72–84. - Бібліогр.: 15 назв. : схема, діаграма
Удич, З. Формування предметно-просторового інклюзивного освітнього середовища / Зоряна Удич. - С.85–96. - Бібліогр.: 20 назв. : табл., мал.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
376-056.29:373.2.015.31:796](477)
Е 91


    Ефименко, М.
    Онтогенетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень / Микола Ефименко, Микола Мога // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 29–35. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--порушення опорно-рухового апарату
   Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з порушенням опорно-рухового апарату

   Діти з особливими потребами--фізичне виховання

фывфывфыв:
руховий розвиток -- порушення опорно-рухового апарату -- діти дошкільного віку -- онтогенез дитини -- корекційна робота -- корекційна рухова-ігрова діяльність


Доп.точки доступа:
Мога, М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
Шифр: ОДнв/2019/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Выходит ежеквартально
2019г. N 2
Содержание:
Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / Олена Дробот, Анна Замша. - С.7–13. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: англійська мова, методика навчання, учні з порушенням слуху
Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Євген Продан. - С.14–20. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / Олена Хохліна. - С.21–32. - Бібліогр.: 15 назв.
фывфыв: диференційоване навчання, інклюзія, інклюзивне навчання
Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / Вадим Кобильченко. - С.33–47. - Бібліогр.: 23 назв.
фывфыв: спеціальна психологія, психологічні принципи, принципи пояснення
Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу / Оксана Михайленко. - С.48–64 : табл.
фывфыв: реабілітація, психофізіологічний розвиток, індивідуальний підхід
Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / Микола Мога. - С.65–74. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: бондінг, спастичний синдром, фізичний розвиток
Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Леся Прохоренко. - С.75–85. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: мотивація, когнітивні порушення, психокорекція
Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно. - С.86–94. - Бібліогр.: 12 назв.
фывфыв: інформатичні компетентності, психофізичні порушення, інформаційні технології
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
376.015.31:796](477)
М 74


    Мога, М.
    Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом [Текст] / М. Мога // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 65–74. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--фізичне виховання
фывфывфыв:
бондінг -- спастичний синдром -- фізичний розвиток -- діти раннього віку -- корекційна робота -- рухові порушення -- оздоровлення -- плавання -- бебі-йога -- динамічна гімнастика -- боді-тренінг -- фізичне виховання -- спастичні парези -- реабілітація -- фізичні вправи
Аннотация: Охарактеризовано технології парної корекційної тілесної взаємодії дорослого (батька, педагога) і дитини з метою поліпшення фізичного розвитку та корекції наявних у неї рухових порушень. Проаналізовано методичні основи даних технологій оздоровлення дітей на основі батьківського бондінгу: раннє плавання, бебі-йога, динамічна гімнастика, його в гамаках, корекційний боді-тренінг дорослого і дитини, бебі-пластик-шоу. Розкрито методичні прийоми та можливості застосування даних технологій у корекційному фізичному вихованні дошкільнят із спастичними парезами.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 175106
Число посетителей 1296
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя