Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Настенко, Н.@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
88.840
П 86


   
    Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу")
    Содержание:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34
фывфыв: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38
фывфыв: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50
фывфыв: психологія навчання
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59
фывфыв: психологія навчання
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65
фывфыв: психологія навчання, диференційоване навчання
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71
фывфыв: урок, навчальний план, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89
фывфыв: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95
фывфыв: допитливість дітей, творчість, психологія навчання
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103
фывфыв: психологія навчання, мислення: стилі та рівні
Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127
фывфыв: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія творчості
   здібності

   обдаровані діти

   психологія навчання

   інтелект

   креативність

   самоосвіта



Доп.точки доступа:
Главник, О.; Зоц, В.
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), пед. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1)
Найти похожие

2.
Шифр: БШС1/2003/1
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текстььь]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Выходит ежемесячно
2003г. N 1
Содержание:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8
фывфыв: обдарованість, геніальність, задатки, творчість
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17.
фывфыв: здібності, обдарованість
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29.
фывфыв: здібності, індивідуальні програми
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34.
фывфыв: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38.
фывфыв: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42.
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50.
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59.
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65.
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71.
фывфыв: мислення, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89.
фывфыв: психологія навчання, принципи навчання, навченість
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95.
фывфыв: допитливість, творчість
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103.
фывфыв: мислення, запам’ятовування, прочитання
Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127.
фывфыв: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Настенко, Н.
    Творча обдарованість учнів: характерні особливості [Текстььь] / Н. Настенко // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 18-29.
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія творчості
   обдаровані діти

   здібності

фывфывфыв:
здібності -- індивідуальні програми


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Настенко, Н.
    Тренінг із творчої психотехніки [Текстььь] / Н. Настенко // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 35-38.
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   тести

   творча особистість

фывфывфыв:
релаксація


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 25.06.2024
Число запросов 119663
Число посетителей 1785
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя