Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Піроженко, Т.@<.>
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-29 
1.
372(075.3)
І-90


   
    Індивідуалізація виховання дошкільника [Текст] : навчальний посібник для педагогів, психологів, вихователів дитячих дошкільних закладів, студентів середніх і вищих педагогічних закладів, батьків / С. О. Ладивір, Т. О. Піроженко, О. О. Вовчик-Блакитна, І. І. Карабаєва та ін. ; Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2007. - 152 с. - ISBN 978-966-644-044-3 : 5.10 грн.
ГРНТИ
ББК 74.100я73
РУБ 372(075.3)


Доп.точки доступа:
Ладивір, С. О.; Піроженко, Т. О.; Вовчик-Блакитна, О. О.; Карабаєва, І. І.; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України
Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие

2.
Шифр: ДС-1/2003/5 (лютий)
   Газета

Дитячий садок [Текстььь] : всеукраїнський часопис для педагогів-дошкільників. Шкільний світ. - К. : Шкільний світ, 1999 - . - Выходит дважды в месяц
2003г. N 5 (лютий)
Содержание:
Піроженко, Т. Життя - це шанс: Гармонізація особистісних стосунків дитини як фактор збереження психічного здоров’я / Т. Піроженко. - С.вкладка
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Піроженко, Т.
    Життя - це шанс: Гармонізація особистісних стосунків дитини як фактор збереження психічного здоров’я [Текстььь] / Т. Піроженко // Дитячий садок : Часопис для педагогів-"дошкільників". - 2003. - N5 (лютий). - вкладка
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: психологічне здоров’я школяра
   психологія поведінки

   суїцид

   психологія дошкільника

   спілкування



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
Шифр: Д199251/2003/5
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2003г. N 5
Содержание:
Піроженко, Т. Чи не спрощуємо можливості дитини? / Т. Піроженко. - С.10-11
Орещук, Т. Буде правильна вимова - буде правильне й письмо / Т. Орещук, С. Лебединець. - С.20-22
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Піроженко, Т.
    Чи не спрощуємо можливості дитини? [Текстььь] / Т. Піроженко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2003. - N5. - С. 10-11 . - ISSN 0321-1401
ГРНТИ
ББК 88.834
Рубрики: дитяча психологія
   психологія дошкільника

   психологія навчання

   мовлення

Аннотация: Спробуймо проаналізувати ефективність використання сюжетних малюнків з погляду створення розвивальних ситуацій для збагачення мовлення малюків


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
Шифр: ПП/2006/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Выходит ежемесячно
2006г. N 1
Содержание:
Моргун, В. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти / В. Моргун. - С.1 - 5
Піроженко, Т. Розмовляти - тобто заявити про себе світу / Т. Піроженко. - С.6 - 11
Засєкіна, Л. Метакогніція: термінологічне нашарування чи важливий інтелектуальний конструкт / Л. Засєкіна. - С.15 - 18
Третяк, Т. Конструктивне мислення в структурі творчого потенціалу особистості / Т. Третяк. - С.18 - 20
Шрагина, Л. Повышение эффективности усвоения научных понятий при изучении психологии / Л. Шрагина. - С.21 - 22
Саць, Т. Студентське графіті як форма безсвідомого / Т. Саць. - С.22 - 24
Рибалка, В. Особистісно - центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною неконгруентністю / В. Рибалка. - С.49 - 57 (Далі буде)
Калошин, В. Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика) / В. Калошин, О. Безносюк, Ю. Лемешко. - С.70 - 74
Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


    Піроженко, Т.
    Розмовляти - тобто заявити про себе світу [Текстььь] / Т. Піроженко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 6 - 11
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: мовлення
фывфывфыв:
СПІЛКУВАННЯ


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

8.
Шифр: ВМДЗ/2010/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2010г. N 10
Содержание:
Піроженко, Т. Вплив емоцій на життєвий тонус дитини / Т. Піроженко. - С.4-7.
Новицька, В. Експертиза діяльності методичного кабінету длшкільного закладу / В. Новицька. - С.11-17.
Кучеренко, Ж. Казка як складова освітнього процесу / Ж. Кучеренко. - С.59-62.
Карташева, А. Повернення новорічної зіркм : Сценарій новорічного свята / А. Карташева. - С.69-80.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: Д958996/2010/11(листопад)
   Журнал

Дитячий садок. Бібліотека [Текстььь]. Бібліотека Шкільного світу. - К. : Шкільний світ, 2007 - . - Выходит ежемесячно
2010г. N 11(листопад)
Содержание:
Карасьова, К. Світ дитячої гри / К. Карасьова, Т. Піроженко. - С.3-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
74.1
К 21


    Карасьова, К.
    Світ дитячої гри [Текст] / К. Карасьова, Т. Піроженко // Дитячий садок. Бібліотека. - 2010. - N 11(листопад). - С. 3-126
ББК 74.1
Рубрики: Ігри дитячі
   Дошкільне виховання

   Заклади дошкільної освіти--вихователі

   Кафедра дошкільної освіти



Доп.точки доступа:
Піроженко, Т.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
Шифр: Д958996/2010/12(грудень)
   Журнал

Дитячий садок. Бібліотека [Текстььь]. Бібліотека Шкільного світу. - К. : Шкільний світ, 2007 - . - Выходит ежемесячно
2010г. N 12(грудень)
Содержание:
Карасьова, К. В. Ігровий простір дитини / К. В. Карасьова. - С.5-127.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
88.8
П 11


    Піроженко, Т.
    Вплив емоцій на життєвий тонус дитини [Текст] / Т. Піроженко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2010. - N 10. - С. 4-7.
ББК 88.8 + 74.1
Рубрики: емоції дитини
   Дошкільна освіта

   Кафедра дошкільної освіти



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
Шифр: ВМДЗ/2013/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2013г. N 1
Содержание:
Крутій, Катерина. Термінологічне поле дошкільної дидактики: дизайн, сценарій чи все-таки конспект заняття? / К. Крутій. - С.4-12.
Морозова, Л. Методичні аспекти використання інтерактивних форм роботи під час засідань педагогічної ради / Л. Морозова. - С.13-18.
Дабіжа, Наталія. Педагогічна лабораторія як форма активізації педагогів / Н. Дабіжа. - С.19-24.
Чепіленко, Катерина. Формування творчого колективу дошкільного навчального закладу / К. Чепіленко. - С.25-37.
Кононко, Олена. Публічна суперечка: арена боротьби чи пошук істини / О. Кононко. - С.37-47.
Мистецтво ведення дискусії. - С.48.
Піроженко, Т. Провідна роль творчих ігор у особистісному розвитку дошкільників / Т. Піроженко, К. Карасьова. - С.49-53.
Свердлова, Ірина. Формування економічної досвідченості дошкільників засобами гри / І. Свердлова. - С.54-64.
Дитина у надійних руках : концептуальні засади життєдіяльності групи. - С.65.
Положення про конкурс "Методичний супровід розвитку дітей раннього віку". - С.66-68.
День письменника у дитячому садку. - С.69.
Користуємося календарем. - С.70.
Романенко, І. Добре тому жити, хто вміє любити / І. Романенко. - С.72-79.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.


    Піроженко, Т.
    Провідна роль творчих ігор у особистісному розвитку дошкільників / Т. Піроженко, К. Карасьова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 1. - С. 49-53.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
фывфывфыв:
творчі ігри -- соціальні чинники -- провідні види діяльності -- класифікація ігор -- сюжетно-рольові ігри для дітей -- режисерські ігри -- особистістний розвиток дитячої гри -- ігрова діяльність


Доп.точки доступа:
Карасьова, К.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
Шифр: ВМДЗ/2017/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2017г. N 2
Содержание:
Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко. - С.4–6.
Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко. - С.7–11.
Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець. - С.12–18.
Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів. - С.[19–21].
Корнєєва, О. Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва. - С.22–27.
Шуть, М. Технологічна карта організатора гри / Микола Шуть. - С.[28–29].
Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика. - С.30–33.
Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова. - С.34–39.
Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева. - С.40–45.
Дідич, М. Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич. - С.46–51.
Карабаєва, І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності / Ірина Карабаєва. - С.52–58.
Тест "Ігрова діяльність". - С.59–60.
Основні форми методичної роботи. - С.[61].
Карабаєва, І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі / Ірина Карабаєва. - С.62–64.
Проводимо ділову гру. - С.[65].
Усесвітній день авіації та космонавтики. - С.66–67.
Тертишна, Н. Космічна лабораторія : конспект бінар. інтегр. заняття для дітей ст. групи / Наталія Тертишна. - С.68–71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
74.100.58
П 11


    Піроженко, Т.
    Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 4–6. - Зміст: Становлення сюжетно-рольової гри ; Класифікація ігор.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
фывфывфыв:
дитяча психологія -- сюжетно-рольові ігри -- ігри
Аннотация: Для дошкільників гра – це і навчання, і праця, і спосіб пізнання навколишнього світу та суспільних взаємин, і ще багато іншого. Максимально розкритися, проявити творчість, самостійність, здатність до самоорганізації й організації рольових взаємин з однолітками дитині дає змогу лише самодіяльна сюжетно-рольові ігри. Тож дорослий має навчитися правильно, непомітно для дітей і ненав’язливо регулювати таку гру.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
74.100.58
П 11


    Піроженко, Т.
    Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 7–11. - Зміст: Спільна гра: складно, але перспективно ; Налагодження взаємодії під час сюжетно-рольових ігор ; Формування комунікативної поведінки ; Педагогічний супровід ігрової діяльності.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
фывфывфыв:
дошкільна освіта і виховання -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- спільна гра -- ігрова діяльність -- педагогічний супровід -- спілкування
Аннотация: У статті йдеться про відповідальність дорослих за організацію ігрової діяльності дошкільників.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
Шифр: ВМДЗ/2017/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2017г. N 9
Содержание:
Гавриш, Н. Впевнений старт – із нового навчального року / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман, Оксана Корнєєва. - С.4–12.
Другие авторы: Піроженко Т., Хартман О., Корнєєва О.
Чинні освітні та комплексні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[13].
Чинні парціальні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[14–15].
Організація роботи вихователя-методиста. - С.16–17.
Вихователю-методисту до нового навчального року: витяг із нормативних документів : [шпаргалка для вихователя-методиста]. - С.[18–21].
Коваленко, О. Обов’язкова документація вихователя: яка і скільки / Олена Коваленко. - С.22–26.
Терещенко, І. Діти покоління Z, або Яка вона – сучасна дитина / Ірина Терещенко. - С.27–32.
Метелюк, В. Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину / Валентина Метелюк. - С.33–41.
Безсонова, О. Що в цифровому кейсі вихователя / Ольга Безсонова. - С.42–46.
Аман, І. Колаж за допомогою інтернет-сервісу Loupe: крок за кроком / Ірина Аман. - С.47–51.
10 правил успішної презентації. - С.[52–54].
Як ефективно використовувати гаджети в роботі з дітьми. - С.[55–57].
Усесвітній день дитини. - С.58–59.
Бенько, Н. Відкриваємо таланти : вистава за участі дітей ст. дошк. віку / Наталія Бенько, Вікторія Токар. - С.60–63.
Косенко, С. Як маленький Гарбузик шукав друзів : осін. розвага для дітей серед. дошк. віку / Світлана Косенко. - С.64–67.
Клименко, А. Чи може вихователь-методист виконувати обов’язки діловода : [консультація] / Антоніна Клименко. - С.68–69.
Морєва, О. Підвищення посадового окладу вихователя-методиста ДНЗ комбінованого типу / Олена Морєва. - С.70–71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
373.212.14(477)
В 80


   
    Впевнений старт – із нового навчального року / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман [та ін.] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 4–12. - Зміст: Що містить навчально-методичний комплект ; На що звернути увагу у структурі Програми ; Як організувати життєдіяльність дітей.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--навчально-методичні посібники
фывфывфыв:
навчальні програми -- навчально-методичні комплекти -- структурні елементи -- старший дошкільний вік -- життєдіяльність
Аннотация: У статті розглянуто оновлену редакцію програми для дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт".


Доп.точки доступа:
Гавриш, Н.; Піроженко, Т.; Хартман, О.; Корнєєва, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
Шифр: ВМДЗ/2017/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2017г. N 10
Содержание:
Піроженко, Т. Становлення ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку / Тамара Піроженко. - С.4–6.
Ладивір, С. Сім’я як партнер педагогів у формуванні ціннісних орієнтацій дитини / Світлана Ладивір. - С.7–11.
Ладивір, С. Правила взаємодії з дитиною / Світлана Ладивір. - С.[12].
Лопатюк, В. Школа батьківства: вчимося плекати доброту / Валентина Лопатюк. - С.13–16.
Карабаєва, І. Лови виховний момент! або Формуємо цінності дошкільників у дитячому садку / Ірина Карабаєва. - С.17–22.
Суріна, Н. Уроки Сухомлинського: про вічне / Наталя Суріна, Оксана Топчій. - С.23–29.
Соловйова, Л. Допомагаємо дитині набути ціннісних орієнтацій / Людмила Соловйова. - С.30–31.
Кишинська, А. Вивчаємо рівень сформованості етичних уявлень у дітей / Алла Кишинська. - С.32–37.
Біла, І. Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла. - С.38–41.
Тяпунова, М. Прийоми розвитку творчого мислення дошкільників / Марія Тяпунова. - С.[42–43].
Тарещенко, І. Долучаємо дітей до декоративно-прикладного мистецтва під час занять / І. Тарещенко ; Ірина Терещенко. - С.44–48.
Цвар, Н. Чарівний світ образотворчого мистецтва: малюємо в нетрадиційних техніках / Наталія Цвар. - С.49–55.
День Святого Миколая. - С.56–57.
Шестова, І. Святий Миколай, нам всякчас допомагай! : вистава за мотивами казки Моріса Метерлінка (Mourice Maeterlinck) "Синій птах" для дітей ст. дошк. віку / Інна Шестова. - С.58–62.
Шестова, І. Таємниця Снігової Королеви : новоріч. свято для дітей ст. дошк. віку / Інна Шестова. - С.63–69.
Новий закон про освіту: вивчеємо основні терміни та поняття. - С.70–71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-29 
 
Статистика
за 03.07.2024
Число запросов 16999
Число посетителей 568
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя